Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου 2007

Xειρόγραφο γράμμα



317 σχόλια:

1 – 200 από 317   Νεότερο›   Νεότερο»
An-Lu είπε...

Καλά να περνάτε όπου κι αν βρίσκεστε!

doctor είπε...

Εδώ είστε;
http://www.zihuatanejo.net

Μα...πότε, πως;

Καλά να περάσετε!

doctor

mtryfo είπε...

Αφού τσεκάραμε με τη βοήθεια του γιατρού την περιοχή, όντως ζηλέψαμε, αλλά παρ όλα αυτά επειδή σας αγαπάμε, καλά να περνάτε και θέλουμε και φωτο (προσοχή όχι αυτές της ιστοσελίδας, να σας δούμε τι θα μας παρουσιάσετε)
Το χειρόγραφο είναι τέλειο, παραπέμπει σε άλλες εποχές, τότε που ανταλλάσαμε επιστολές!

Eleni63 είπε...

Nα μας φιλήσετε τον Andy και να περνάτε καλά!

Nikos Dimou είπε...

mtryfo said...
Το χειρόγραφο είναι τέλειο, παραπέμπει σε άλλες εποχές, τότε που ανταλλάσαμε επιστολές!

----------------------

Πραγματικά μετά από τόσα χρόνια πληκτρολόγιο (22 σε υπολογιστές κι άλλα τόσα πριν σε γραφομηχανές) με έπιασε νοσταλγία για χαρτί και πένα. Το χέρι μου δεν πήγαινε καθόλου, δύο φορές το έγραψα και ο γραφικός χαρακτήρας μου έχει αλλοιωθεί από την αχρησία...

mtryfo είπε...

nikos dimou said:Το χέρι μου δεν πήγαινε καθόλου, δύο φορές το έγραψα και ο γραφικός χαρακτήρας μου έχει αλλοιωθεί από την αχρησία...

Γεγονός, όλοι το πάθαμε. Τόσα χρόνια γραφομηχανή, λογιστικές μηχανές στην τραπεζα, μετά πληκτρολόγιο...πέρασε η εποχή που λόγω καλλιγραφίας εγραφα στα γραφεία των καθηγητών τους ελέγχους των συμμαθητριών μου, μεταφέροντας και τα σχόλια που επιανε το αυτί μου...(καρφί απ την ανάποδη)

Unknown είπε...

Αφού είστε στο Ζihuatanejo, θα σας ενδιέφερε να γνωρίζετε ότι είναι αδελφή πόλη με τη ...Los Gatos της Καλιφόρνιας!

Hasta el extremo del mundo siempre!

mtryfo είπε...

Τώρα που το ξαναδιαβάζω, αυτό το "θα το δούμε ΟΤΑΝ επιστρέψω" δεν μου αρέσει καθόλου, κάτι σε αναμονή μέχρι νεωτέρας μου κάνει, ελπίζω να μην κολλήσετε εκεί με τον Andy, υποτίθεται ότι πήγατε για να τον τραβήξετε κατα δω.
(πολύ φλύαρη έγινα!!!)

akis είπε...

Να περνατε καλα
Στειλτε φωτογραφιες
Τι σας εχει εντυπωσιασει πιο πολυ στο zihuatanejo?
Και ποιος δεν θσ ζηλευε ενα υπερατλαντικο ταξιδι στην καρδια του δικου μας χειμωνα?
ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟ

doctor είπε...

akis said...
Και ποιος δεν θσ ζηλευε ενα υπερατλαντικο ταξιδι στην καρδια του δικου μας χειμωνα?
ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟ
15 Φεβ 2007 1:27:00 μμ

----------------

Ποιον χειμώνα ωρέ Άκη;
Σε λίγο θα πάμε για μπάνιο στη θάλασσα!

17 βαθμούς η Αθήνα, 24 το zihuatanejo!

doctor

Nikos Dimou είπε...

Vrennus said...
Αφού είστε στο Ζihuatanejo, θα σας ενδιέφερε να γνωρίζετε ότι είναι αδελφή πόλη με τη ...Los Gatos της Καλιφόρνιας!

-------------------------------

Μα έχει και μία δική του περιοχή που ονομάζεται Playa La Gatas! Και κάτι για την Πανάσχημη: το όνομα Zihuatanejo προέρχεται από μία λέξη στη γλώσσα Nahuatl: "Cihuatlan" που σημαίνει "το μέρος των γυναικών".
Η κοινωνία εδώ ήταν μητριαρχική.

Dion.M. είπε...

Αυτό πια και αν είναι η "Μεγάλη Απόδραση"!...

Εκείνο το άλμα με την μοτοσυκλέττα, πως το καταφέρατε με το Forester;

Τους χαιρετισμούς μας στον Andy!

Αρχαίος είπε...

Καλά να περνάτε
και αν σκεφτόσαστε κακό για το Blog θα σας στείλω τον Guerrero!!!

Συνωμοσία μου μυρίζει!!!


(Πρίν ένα μήνα αγόρασα μια πένα -κανονική- απο το Πλαίσιο τις είχα και εγώ νοσταλγίσει)

Dion.M. είπε...

Και τώρα τι θα κάνουμε μόνοι μας... τόσες χιλιάδες, που μείναμε πίσω!

Ελάτε γρήγορα και φέρετε μαζί σας και τον Αndy!

Unknown είπε...

Αγαπητέ κύριε Δήμου,

νομίζετε ότι μπορείτε να μας εξαπατήσετε, λέγοντας ότι είστε στο Zihuatanejo. ΧΑ! Οποία προσβολή της νοημοσύνης των αναγνωστών σας!
Βλέπετε, ο ξάδερφος της θείας του δεύτερου άντρα της κουνιάδας του πατέρα μου έχει παντρευτεί την Μαννννννννιουέλα (έτσι προφέρεται το όνομα), της οποίας ο αδερφός ο Αλφόνσο διατηρεί στο κέντρο της πόλης των 80 χιλιάδων κατοίκων γνωστό speak-easy, με την ονομασία El pueblo grande. Αποτελεί pasaje για όλους τους τουρίστες, και ο Αλφόνσο, γνωστός ρουφιάνος και κουτσομπόλης, γνωρίζει τα πάντα για αυτούς που έρχονται, αν και δε βγαίνει ποτέ από το μαγαζί του. (όπως έχει πει, "τα νέα έρχονται, δεν πηγαίνεις εσύ σε αυτά").

Μιλούσαμε πριν από λίγη ώρα στο τηλέφωνο για να τον ρωτήσω πώς ξεμεθάμε από την τεκίλα, και μου μίλησε μόνο για ένα γκρίνγκο (το gringo προκύπτει από το griego, τον έλληνα, για τους μη γνωρίζοντες) που ήρθε, μαζί με την οικογένειά του. Τον ρώτησα φυσικά αν ήρθε πακέτο con sus gatos, και μου απάντησε ότι δεν υπήρχαν felines μαζί του, οπότε υπέθεσα ότι ήταν μόνο ο Άντυ.

Pero, θα έχετε την εύλογη απορία φίλοι συναναγνώστες, μπορεί να μην πήρε μαζί του τις γάτες, και τη σύζυγο! Να ταξίδεψε ινκόγκνιτο! Φευ, ο αγαπητός Αλφόνσο μετά από παρότρυνσή μου έβαλε τον Χουάν Πάμπλο κι Ρέστε Ταμπιέν Α Σου Εσπάθιο, τον τύπο που μονίμως παίρνει τη σιέστα του έξω από το σταθμό των τρένων, να βγάλει φωτογραφίες του γκρίνγκο, τις οποίες και έστειλε μέσω του γρήγορου Ίντερνετ σε μένα.

Κύριε Δήμου, έχουμε στοιχεία!
Ψεύδεσθε!
Τι έχετε να πείτε στους αναγνώστες σας;

Με ατιμία,
Αντόνιο ελ Ρούφιο.

athanasia είπε...

Μόλις έκανα refresh και μου βγήκε το χειρόγραφο!

Να περνάτε καλά ("refresh" κι εκεί), αν και θα προτιμούσα αυτό το "όταν" να ήταν "αφού" (ελπίζω έτσι κι αλλιώς αυτό να είναι το νόημα).

Kαλημέρα

Univers είπε...

Partir, c'est vivre un peu...

...όπως λένε και οι Γάλλοι.

akis είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Να περάσετε καλά, να πιείτε όσες μαργαρίτες θέλετε, αλλά να γυρίσετε γρήγορα. Κ οι δύο!

akis είπε...

doctor
Τυπικα χειμωνας,ουσιαστικα ανοιξη.

Μιας και το καλοκαιρι ερχεται πιο συντομα ειπα να σας φρεσκαρω λιγο στο μπλογκ μου, με κυκλαδιτικες εικονες.
Οσο για τον γατο μας ελπιζω να πηρε και την βερμουδα του μαζι γιατι οι παραλιες φαινονται καταπληκτικες.

Καλα να περνατε,καλα μπανια.
Πιειτε καμμια τεκιλα και για μας...

glenn είπε...

Εμ, τώρα πως να μαζευτούν τα ασυμάζευτα; Το λάθος έγινε με το κλείσιμο του πρώτου blog. Το ένα, έφερε το άλλο...

Ανώνυμος είπε...

Και κλάαααμα η κυρία ρε παιδάκι μου...

sifis είπε...

Σωστος ο νεος!!
Να περνατε καλα
Περιμενουμε φωτο.

Nikos Dimou είπε...

antonio el rufio
(primo ruffiano del Mexico)

Zihuatanejo is a state of mind. Έτσι το οερίζει ο Steven King. Είσαι εκεί όταν νιώθεις πως είσαι εκεί. Και ο Andy και εγώ έτσι νιώθουμε: Δραπέτες.

Σε αυτή την κατάσταση δεν μένεις μόνιμα - μόνιμοι δραπέτες δεν υπάρχουν. Ή ενσωματώνεσαι ή επιστρέφεις.

Προς το παρόν όμως: "Adios Muchachos, compañeros de mi vida, barra querida de aquellos tiempos..."

Stavros Katsaris είπε...

Τι έγινε?
Μια μέρα έλειψα (ελέω Βαλεντίνου) και ο γάτος το 'σκασε??????
Για αφήστε τα αυτά και ελάτε πίσω και εσύ και ο άλλος........

Ανώνυμος είπε...

Μόνο η αδυναμία μας να σκεφτούμε λογικά μόνο αυτή μας αντιπαραθέτει με τα ψευτοαδιέξοδα.

jaded man είπε...

Κύριε Δήμου συγνώμη που σας ταράζω τη ηρεμία στο εξωτικό Zihuatanejo αλλά μόλις διάβασα αυτό το άρθρο στα ΝΕΑ για τα πιο δημοφιλή ελληνικά blog και δεν σας αναφέρει. Αναρωτιέμαι αν έχετε κάποια εξήγηση;

Alogaki είπε...

@jaded man


Η απάντηση στο ερώτημά σου, βρίσκεται μέσα στο κείμενο του ίδιου του άρθρου :

"Επίσημες» μετρήσεις επισκεψιμότητας, και μάλιστα κοινώς αποδεκτές, δεν υπάρχουν για τα ελληνικά blogs."

Και πιο κάτω αναφέρει συγκεκριμένα πως :

"ο πιο ακριβής τρόπος μέτρησης της επιτυχίας ενός blog είναι οι αναφορές (τα links) σε αυτό...
Η γενική ιδέα είναι πως αν στο δικό μου το site υπάρχουν παραπομπές από πέντε άλλες ιστοσελίδες, ενώ στο δικό σου από άλλες 10, αυτό σημαίνει ότι 10 άνθρωποι θεώρησαν τόσο αξιόλογο το site σου ώστε να το συστήσουν στους επισκέπτες τους, ενώ πέντε έκαναν την ίδια σκέψη για το δικό μου..."


Με λίγα λόγια δηλαδή, "παρ' τ' αυγό και κούρευτο!"

Ανώνυμος είπε...

Εμένα προτιμείς να ξεκοιλιάσεις ή τα παιδιά από τα δημοφιλές μπλογκς, αλογουλίνι μου. Μμμμ;

Maria Velliou είπε...

Ζηλεύουμε...
Χαιρετισμούς στον Andy και περιμένουμε φωτό κι εντυπώσεις.

Ανώνυμος είπε...

Ξελιγώσου. Ο ιερέας και παπάς της ενορίας εμένα με έπαιρνε στα γόνατα μου και μου έλεγε το τραγουδάκι του Βάρναλη...

...σε βουνό ψηλό θα ανέβω ουρανό για να αγναντεύω στο θεό φωνή να βάλω και να του πω ότι δεν αντέχω άλλο να με ρωτήσει ο θεός γιατί ξεσπάω μπας και σε φωτίσει να δεις πως σ΄αγαπάω και να διατάζει να σου λένε οι αγγέλοι κρίμα να σπαράζει το σώμα που σε θέλει.

Ή ότι εφημερίδες στο Διασικτύο μελετάει ο Γιωργάκης μόνον Παπανδρέου και όλη η γνώση που μας λέγει πως θα βρούμε τα έμπλαστρα μπακαλόχαρτα του ΔΟΛ είναι.

Nikos Dimou είπε...

Jaded man
μάλλον ο γράφων έχει μεσάνυχτα. Πάντως σε άλλο άρθρο εμφανιζόταν πρώτο το doncat κι εγώ δεν αναφερόμουν καθόλου...

the Idiot Mouflon είπε...

@ΝΔ.

Απολογούμαι για την κατάχρηση του χώρου, μα είχα εκφράσει κάποιες ιδέες (τίποτα πρωτότυπο) στο συγκεκριμένο ποστ μου για τους -διάφορους πιθανούς -τρόπους χρήσης των μπλογκς και ίσως να σας ενδιαφέρει. Ίσως όχι.

Ευχαριστώ.

http://hlithioagrino.blogspot.com/2007/02/ufo.html

ΥΓ. Μητριαρχική, ε; Καλά να περνάτε εκεί πέρα...

Ανώνυμος είπε...

Είναι το παιδί που μετρούσε τ' αστέρια και το παιδί που μετρά επισκέψεις...

what's the point?

ΑΝΤΩΝΗΣ ΛΙΟΛΙΟΣ είπε...

Jaded man commented on Dimou's absence

Το είδα και γώ, είναι εντυπωσιακό: Το Ιστολόγιο, ένα εξαιρετικό blog με ελάχιστα σχόλια (max 15) θεωρείται το πιο δημοφιλές και ο Δήμου με τις 800αρες του ή τις "καθημερινές" 200άρες δεν αναφέρεται καν! Φυσικά αναφέρουν το link popularity το οποίο αν δεν μπορεί να εντοπίσει τον doncat είναι τελείως άχρηστο as a tool in my humble opinion.

Το θεωρώ πολύ χοντρό για να έγινε τυχαία. Δεν μ' αρέσουν οι θεωρίες συνομωσίας αλλά αυτήν την παράλειψη μόνο η ασχετοσύνη μπορεί να την δικαιολογήσει.

Εκτός κι αν ο ΝΔ έχει άλλη ερμηνεία. Εγώ πάντως έστειλα επιστολή στα ΝΕΑ

Nikos Dimou είπε...

the Idiot Mouflon said...
@ΝΔ. Απολογούμαι για την κατάχρηση του χώρου, μα είχα εκφράσει κάποιες ιδέες...

----------------------------

Tώρα βρήκατε να τις εκφράσετε που έχω αποδράσει; Σοβαρά πάντως αυτές οι ιδέες, όπως κι εσείς γράφετε, δουλεύουν σε πολλά μέρη του κόσμου. Θα έρθουν κι εδώ με την συνήθη, νεοελληνική υστέρηση...

azrael είπε...

Προτείνω να κάνουμε όπισθεν!

1.Το ότι , για διάφορες αφορμές , ανοίχθηκαν 3 διαφορετικά blogs (αλλά και ένα ακόμα , ανεξάρτητο) ΔΕΝ βοήθησε την κατάσταση. Επιστροφή στο αρχικό blog. Consolidation! ( Νομίζω πως το blogging ΔΕΝ είναι σαν την συγγραφή βιβλίων όπου ο συγγραφέας μπορεί και πρέπει να γράφει πολλά διαφορετικά βιβλία.)

2.Οι φωτογραφίες πρέπει να παίζουν υποστηρικτικό ρόλο και όχι πρωταγωνιστικό.

3. Τα πολλά σχόλια ΔΕΝ είναι ένδειξη ποιότητας. (Η ποιότητα μάλιστα των άρθρων είναι σταθερότατα άριστη από την αρχή των blogs, 15 μήνες πριν)

4. Θεματολόγιο:
Α. Τεχνικά , κοινωνικοί προβληματισμοί , επιστημονικά , θέματα καθημερινότητας είναι θέματα που ενδιαφέρουν πολύ κόσμο.
B. Kαλλιτεχνικά , "εσωτερικά" , ποιητικά , συμβολισμοί , τέχνη, κουλτούρα αγγίζουν πολύ λιγότερο κόσμο.

Σας γλυκοασπάζομαι.
Πατήρ Αzrael
(Ο μόνος Iερεύς Kατέχων Mπαγλαμαδάκι εξολοκλήρου φτιαγμένο από Τίμιο Ξύλο)

Nikos Dimou είπε...

Antonios Liolios said...
Jaded man commented on Dimou's absence. Το είδα και γώ, είναι εντυπωσιακό.

------------------------------

Ίσως να πληροφορήθηκαν πως την έκανα για Μέχικο...

Ανώνυμος είπε...

"Το θεωρώ πολύ χοντρό για να έγινε τυχαία. Δεν μ' αρέσουν οι θεωρίες συνομωσίας αλλά αυτήν την παράλειψη μόνο η ασχετοσύνη μπορεί να την δικαιολογήσει."

There IS a conspiracy folks, so grab your guns, we're going hunting. grrr!

Nikos Dimou είπε...

azrael said...
Προτείνω να κάνουμε όπισθεν!

-------------------------------

Το είπε κι ο Χριστόδουλος: όπισθεν ολοταχώς!

(Πάτερ μου, οι προτάσεις σας θα ληφθούν σοβαρώς υπόψιν).

the Idiot Mouflon είπε...

@ΝΔ

και μέχρι τότε τα μυαλά μας κρεμ-μπρουλέ... έχεχεχε.

Ευχαριστώ για την απάντηση.

giant13 είπε...

Και άλλο "ρίξιμο" στον Γάτο!!!!
Αν αυτό ειναι πληροφόρηση εγκυρότητας, εγώ βρίσκομαι την ώρα τούτη με τον andy και τον Γάτο στο
zihuatanejo

Ανώνυμος είπε...

Arrrrriba, Abajo, Al Centro, Pa Dentro!


(...ή κάπως έτσι...πρόποση για τις τεκίλες...)

Αλεξία Ηλιάδου (synas) είπε...

Γουστάρω!! Ακόμα χαμογελάω! Να περάσετε κι οι δυο τέλεια!

Univers είπε...

Μια αναχώρηση ταράζει τα νερά πρώτα απ' όλα της ζωής αυτού που φεύγει.

Οι σταθμοί αναχώρησης πάντοτε ασκούσαν μια ιδιότυπη και ανεξήγητη μαγγανεία πάνω μου.

Δεν εξαρτάται τόσο από την αισθητική του χώρου όσο από το γεγονός ότι σε ένα τέτοιο χώρο συγκεντρώνονται ταυτόχρονα τόσοι πολλοί άνθρωποι που φεύγουν για κάπου αλλού. Από τους γραφικούς παλιούς πέτρινους σταθμούς του ΟΣΕ, μέχρι τους αισθητικά αδιάφορους σταθμούς των λεωφορείων στην Αθήνα, τα λιμάνια και, τελευταία, τα αεροδρόμια, όλα είναι για μένα αφορμή για να ονειρεύομαι και μου αρέσει ιδιαίτερα να βρίσκομαι εκεί χωρίς ουσιαστικό λόγο.

Τις περισσότερες φορές οι στιγμές που πέρασα στον σταθμό αναχώρησης είναι εξ' ίσου σημαντικές, στην τελική εντύπωση που αφήνει ένα ταξείδι, με τα όσα συνέβησαν στον τόπο προορισμού.

Μάλλον η πράξη της απόδρασης αυτή καθ' εαυτή βαρύνει σημαντικά στην αξία της κάθε μικρής ή μεγάλης φυγής.

Όσο για τον γραφικό χαρακτήρα των χειρογράφων: Ξέρει κανείς αν υπάρχει πρόγραμμα που να μιμείται τον προσωπικό γραφικό χαρακτήρα του κάθε χρήστη και να τυπώνει κείμενα με αισθητική χειρογράφου προερχομένου από τον συγγραφέα του κειμένου; Λογικά είναι εύκολο, θα απαιτούσε να ψηφιοποιηθούν προσωπικά δείγματα γραφής όλων των γραμμάτων της αλφαβήτου, με και χωρίς τόνους (για τα φωνήεντα) +/- κάποιοι φθόγγοι που ο χρήστης συνηθίζει να γράφει συνεχόμενα).

ΑΝΤΩΝΗΣ ΛΙΟΛΙΟΣ είπε...

Τωρα πέρα απ' την πλάκα είστε όντως Μέχικο;

Το σωστό να λέγεται είπε...

Το χειρόγραφο ραβασάκι προς τον έρωτα είναι και η καλύτερη απόδειξη αγάπης.

Δύο πράγματα για το Μεξικό. Επιτρέψτε πριν το Σαββατοκύριακο που θα αρχίσει η κάθοδος των Αμερικανομυρίων και δεύτερον ο γυμνισμός προσβάλλει τα ήθη των ντόπιων Καθολικών, μην σας περάσουν οι αμίγκος για πεινασμένα Ευρωκολαράκια.

Το σωστό να λέγεται είπε...

Επιστρέψτε σύντομα!

ioannisk είπε...

Διαβάζοντας το άρθρο που έδωσε ο jaded man κατάλαβα γιατί "φεύγει" ο κ. Δήμου. Ζήλεψε την δόξα της κ. Καράμπελια και ανακοίνωσε ότι φεύγει μπας και βάλουν το Blog του στα πιο πετυχημένα :)

Μία ακόμα παρατήρηση σχετικά με αυτό που είπε και το alogaki. Το index της google δεν είναι τόσο απλό, δεν μετράει μόνο τον αριθμό των links αλλά και την ποιότητα τους. Άλλο αν βάλω εγώ link κάπου και άλλο το BBC, το δεύτερο έχει μεγαλύτερη βαρύτητα (λίγο, ελάχιστα βέβαια...).

Πάντως αν αγχώνεστε για τον αριθμό των comments στο Photo-blogs σας, βάλτε σαν φωτογραφίες τις σημαίες των γεινότων μας και θα έχετε 500 σχόλια σε χρόνο dt.

Ναυαγός είπε...

Παρότι αντί για zihuatanejo διαισθάνομαι καμιά Βουλιαγμένη, ίσως Βόλο, άντε το πολύ πολύ Κρήτη ή Ρόδο, νομίζω πήρατε τη σωστή απόφαση.

Και να σκεφτείτε πολύ πριν γυρίσετε και να ψάξετε και για λιγότερο πολύβουα μέρη. Κάποιο ερημονήσι ας πούμε.

Ο γραφικός χαρακτήρας ενός συγγραφέα, έστω και αδούλευτος είναι το πιο πολύτιμο δώρο για τους αναγνώστες του.

Ανώνυμος είπε...

το Δονκατ δεν αναφερεται στα "πρωτα" μπλογκς διοτι πραγματι δεν εχει πρωτιες στην link popularity, στην οποια δινει βάση το αρθρο

στα σχόλια, και ισως στις επισκεψεις, σαφως ειναι "πρώτο"

ομως ομως, αυτο δεν ειναι ποιοτικό ζυγυσμα διοτι παιζει στο league των επωνύμων μπλογκερς+συγγραφέων

GEORGIA SANDI είπε...

If you dream, dream big. - Να υποθέσω ότι την Πρωταπριλιά τη σνομπάρετε; (Είχα παρακαλέσει, την επόμενη φορά μη βάλετε τα λόγια περιμένοντας από εμάς φωτογραφίες. Μου φαίνεται ότι το πήρατε στα σοβαρά!)

Filomila είπε...

Αγαπητοί συνbloggers!

Δράττομαι της απουσίας του αφεντικού (που και να το πάρει χαμπάρι σιγά μην εμφανιστεί να επιβάλλει κυρώσεις με το σανδάλι, το σορτσάκι και τα αλάτια στην πλάτη...) και με μεγάλη μου χαρά σας ανακοινώνω ότι η
Andyplex Corporation
διοργανώνει εκδρομή στο Zihuatanejo!!!!

Το project με τα μπλουζάκια ήταν διαφημιστικό... Τώρα που έχουμε κερδίσει την εμπιστοσύνη σας, αγαπητοί πελάααατες, προχωρούμε στην υλοποίηση του σχεδίου, κωδικός ονομασία «Η Απόδραση»!

Αναχώρηση: 29 Φεβρουαρίου, Τετάρτη ξημερώνοντας Πέμπτη.

Ώρα: 00.00.

Τόπος συγκέντρωσης: http://doncat2.blogspot.com.

Αμφίεση: Μπλουζάκια Doncat (και τίποτα άλλο..).

Υποδήματα: κατά το δοκούν (απαγορεύονται αυστηρά οι βινύλ μπότες για τις κυρίες και τα αθλητικο-σανδάλια με σκρατς και χοντρές σόλες τύπου Nike για τους κυρίους...προσωπικές ιδιοτροπίες της εταιρείας μεταφορών).
Όσοι έρθουν ξυπόλυτοι οφείλουν να τραγουδούν το Dancing Barefoot.

Αποσκευές: λόγω των νέων μέτρων ασφαλείας (πρόσφατα αναφέρθηκαν υποψίες τρομοκρατικού χτυπήματος από δραπέτη πρώην κατάδικο) η μόνη αποσκευή που επιτρέπεται είναι μία μπύρα (υπάρχουν βάσιμες ενδείξεις ότι θα «διευκολυνθούμε» τοιουτοτρόπως άμα τη αφίξη μας) κι ένα ψαροκόκαλο (να εξευμενίσουμε τους «Γάτους» του Μεξικού!).

Προσοχή! Θα τηρηθεί αυστηρά σειρά προτεραιότητας (μια μύτη την έχω, πόσες φορές να την κουνήσω το έρμο το τζίνι, λείπει και ο Sam, ανακαινίζει τα έπιπλα του σπιτιού του για πολλοστή φορά...άντε λέω το πολύ 99 επιδρομ... εεε εκδρομείς.)

(Η) Βεζίρης στη θέση του Βεζίρη,
Izγκούντ.

proinos είπε...

Αυτή είναι λύση για το blog!!
Μπράβο filomila και andyplex.

Αντι να ψάχνουμε που είναι ο Γάτος και αν είναι στο Ζihuatanejo η αλλού ή αν έχει περάσει σε άλλο state of mind κλπ, να πάμε all together εκεί!

harrygrath είπε...

Οσο εμεις ειμαστε ελληνες,αλλο τοσο ο Δημου βρισκεται Μεξικο.

Unknown είπε...

Δελτίο Τύπου:

Σήμερα το βράδυ στις 7 και 26 συνελήφθη ο γνωστός συγγραφέας, διαφημιστής και κάτοχος γαλών Νικόλαος Δήμου, από τους ειδικούς απεσταλμένους της Αστυνομίας Ονείρων. Την περασμένη Πέμπτη, ο κύριος Δήμου πέρασε παράνομα τα ονειροσύνορα της χώρας μας, χωρίς να προσκομίσει τα απαραίτητα έγγραφα που θα πιστοποιούσαν την επιθυμία του να επιστρέψει στα ονειρικά μας ύδατα.
Συνελήφθη όταν η σκέψη του ταξίδευε πάνω από τη Μεξικάνικη πόλη Zihuatanejo, καθώς πήγαινε να συναντήσει κύριο με το ψευδώνυμο andy dufrense, αγνώστων λοιπών στοιχείων. Μαζί του κουβαλούσε δυο γάτες και συσκευασίες αρκετών γατοτροφών, γεγονός που αποδεικνύει την διάθεσή του να παραμείνει εκεί για αρκετό καιρό.
Ο ίδιος ο κύριος Δήμου, στη κατάθεσή του, υπεραμύνθηκε την ελευθερία μετακίνησης ανάμεσα στα ονειρικά ύδατα των χωρών, δηλώνοντας ότι είναι απλά ένα state of mind.
Σύμφωνα με τη δικογραφία, ο κύριος Δήμου μπορεί να καταδικαστεί το ανώτατο σε 15 εμφανίσεις σε τηλεοπτικές εκπομπές και 10 συναντήσεις με δημόσιες περσόνες όπως οι κ.κ. Χριστόδουλος, Καρατζαφέρης κ.ά.

Ο Διευθυντής της Υπηρεσίας

Άντον φον Ρούφενμπεργκ

sokianos είπε...

καποτε εγραψε ενας συγγραφεας πως υπαρχουν τρεις τροποι να ελευθερωθεις

* να γινεις ζαπλουτος
* να αγαπησεις τα παντα
* να κανεις τον τρελλο

DONCAT Loco

μακαρι , γουσταρω

οποιος ενδιαφερεται για τον ανεφερθεντα συγγραφεα

πληροφοριες εντος του καταστηματος

paragrafos είπε...

Antonios said...
Δελτίο Τύπου:

Σήμερα το βράδυ στις 7 και 26 συνελήφθη ο γνωστός συγγραφέας, διαφημιστής και κάτοχος γαλών Νικόλαος Δήμου, από τους ειδικούς απεσταλμένους της Αστυνομίας Ονείρων. Την περασμένη Πέμπτη, ο κύριος Δήμου πέρασε παράνομα τα ονειροσύνορα της χώρας μας, χωρίς να προσκομίσει τα απαραίτητα έγγραφα που θα πιστοποιούσαν την επιθυμία του να επιστρέψει στα ονειρικά μας ύδατα.
Συνελήφθη όταν η σκέψη του ταξίδευε πάνω από τη Μεξικάνικη πόλη Zihuatanejo, καθώς πήγαινε να συναντήσει κύριο με το ψευδώνυμο andy dufrense, αγνώστων λοιπών στοιχείων. Μαζί του κουβαλούσε δυο γάτες και συσκευασίες αρκετών γατοτροφών, γεγονός που αποδεικνύει την διάθεσή του να παραμείνει εκεί για αρκετό καιρό.
Ο ίδιος ο κύριος Δήμου, στη κατάθεσή του, υπεραμύνθηκε την ελευθερία μετακίνησης ανάμεσα στα ονειρικά ύδατα των χωρών, δηλώνοντας ότι είναι απλά ένα state of mind.
Σύμφωνα με τη δικογραφία, ο κύριος Δήμου μπορεί να καταδικαστεί το ανώτατο σε 15 εμφανίσεις σε τηλεοπτικές εκπομπές και 10 συναντήσεις με δημόσιες περσόνες όπως οι κ.κ. Χριστόδουλος, Καρατζαφέρης κ.ά.

Ο Διευθυντής της Υπηρεσίας

Άντον φον Ρούφενμπεργκ

15 Φεβ 2007 9:29:00 μμ

--------------------------




Το κειμενο αυτό είναι ό,τι πιο όμορφο και ευχάριστο μου συνέβη αυτή τη βδομάδα (αρρώστησε το παιδί μας και...).

Αγαπητέ Αντώνιε, είσαι υπέροχος!

Ειδικά η "ποινή" είναι το... κάτι άλλο!

Σας ευχαριστούμε για την εύθυμη και τρυφερά ονειρική ανάσα που μας χαρίσατε.



Με αγάπη και εκτίμηση

Παράγραφος

Nikos Dimou είπε...

Herr von Ruffenberg!

Ich protestiere. EU Buerger haben die Freiheit ueberall zu reisen!

Hochachtungsvoll

Nikolaus Dimu

Schriftsteller

sokianos είπε...

Αρχιζω ωα ανησυχω

απο το state department εφτασε μια συνομιλια του Andy με τον Don γραμμενη με κοριο της ΣΙΑ, ωρα 21 56 43
η οποια αποκαλυπτει σχεδιο εκδρομικο off shore σε νησο χωρις internet services

ειπαμε να την κανουν
παιδια ειναι
αλλα οχι και ετσι

θα επανελθω μετα cross check με το ΜΙ5 με νεο δελτιο

athanasia είπε...

@ΝΔ,

Sie protestieren, gut, aber... αυτός ο Antonios (ο σκέτος, όχι ο Antonios Liolios) ψάχνει επιμελώς τους δύο δραπέτες και, μέχρι στιγμής, δεν τα πάει κι άσχημα, άφού αποσπά -τουλάχιστον από τον ένα δραπέτη- μια διόρθωση ή διαμαρτυρία σε κάθε ανακοίνωση της πορείας της έρευνας.

Αισιοδοξώ για την επιστροφή των δύο δραπετών. Ο ένας πάντως μας μίλησε στη γλώσσα των σπουδών του (Γερμανικά), πράγμα που μπορεί να είναι ένδειξη ότι το state of mind κινείται νεανικότερα, καλό είναι αυτό (τελευταία μου φαινόταν κάπως μελαγχολικός).

Apostolos είπε...

@athanasia
Ο ένας πάντως μας μίλησε στη γλώσσα των σπουδών του (Γερμανικά), πράγμα που μπορεί να είναι ένδειξη ότι το state of mind κινείται νεανικότερα, καλό είναι αυτό (τελευταία μου φαινόταν κάπως μελαγχολικός).

Herr Dimu,
Ich glaube es geht Ihnen schon viel besser viel, nicht wahr? Viele Gruesse an Andy... (und Mariana.Na ja, sie ist doch mitgekommen, gel?)

antvol είπε...

Ναι, σίγουρα, ο γάτος πήγε Μεξικό (χεχε, το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε;)

Όταν πάντως γυρίσει, του προτείνω να μετονομάσει το blog σε: νέο-doncat2 ή doncat3 ή doncat: the return ή γνήσιο-doncat ή super doncat2. Κάθε πρόταση δεκτή, αρκεί να γυρίσουμε στο παλιό σφρίγος και παλμό.

Και, αν ο ίδιος βαριέται ή δεν θέλει, να παραχωρήσει βήμα στους αναγνώστες του. Οι οποίοι, ένας κάθε φορά, θα θέτει ένα θέμα γενικότερου προβληματισμού, ανάλογα με τα ενδιαφέροντά του, την εργασία του κλπ.

Βέβαια, επειδή είμαστε εργαζόμενοι άνθρωποι και δεν είναι δυνατόν να καθόμαστε όλη μέρα πάνω απ' την οθόνη για ν' απαντάμε στου καθενός τη μ..., αφού γράψουμε το αρθράκι μας θα πηγαίνουμε στη δουλειά μας.

Κι ο γάτος, μιας και κάθεται όλη μέρα σπίτι κι έχει καιρό, θα αναλάβει να σχολιάζει, να κατευθύνει τη συζήτηση, να συντηρεί το ενδιαφέρον, να σβήνει τα απαράδεκτα σχόλια, ν' απειλεί με moderation κλπ.

Διαφημιστικά έσοδα, δωρεές, χορηγίες, κληροδοτήματα και λοιποί πόροι μπαίνουν σε ασφαλή εξωχώριο λογαριασμό (όχι Μεξικού) και διανέμονται με δίκαιο τρόπο στο τέλος κάθε έτους (αποκλειστικά υπεύθυνη Πανάσχημη).

blade runner είπε...

καλησπέρα σε όλους!

μερικά σχόλια, μια κι έχω καιρό να εμφανιστώ

1. Διαβάζω όλα τα post και τα περισσότερα σχόλια (πέρασα μάλλον κι εγώ σιγά-σιγά στη σιωπηρή πλειοψηφία, αν και ποτέ δεν μου άρεσε να ανήκω σ'αυτήν!)

2. Οι περισσότερες φωτογραφίες σου Νίκο είναι όντως καλύτερες από 1000 λέξεις. Αυτές με τις γάτες και αυτές του προηγούμενου post ήταν δε το τέλειο ρούχο για τη μελαγχολία των - δικών μου - ημερών.

3. Αγόρασα πολλά βιβλία πρόσφατα, δεν έχω διαβάσει ακόμη κανένα... Ολα καλά, ογκώδη και ενδιαφέροντα! Είναι δύσκολο να διαβάσω τώρα τελευταία. Νιώθω μονίμως αφηρημένη και κουρασμένη. 6 ώρες για 1 βιβλίο είπε κάποιος σε προηγούμενο post, κατά μέσο όρο; Εμένα ούτε 6 εβδόμάδες δεν μου φτάνουν πια!

4. Antonie, πολύ εμπνευσμένη η επιστολή σου, με έκανες και γέλασα!

5. I had a farm και aphro, κρίμα που δεν το είδα νωρίτερα, είχα και παρέα μαζεμένη χτες εδώ στο σπίτι, θα τους έπαιρνα και θα περνούσαμε όλοι μαζί από τα εγκαίνια. Θα περάσω μόνη μου όμως από το bacaro, το υπόσχομαι. Καλή επιτυχία εύχομαι!

6. Γιτσάκι, καλό μου κορίτσι, χρόνια πολλά!

7. Σταύρο, επίσης!

Να είστε όλοι καλά, σας παρακολουθώ από απόσταση συνέβησαν πολλά, κηδείες, ξανασμιξίματα με παρέες αγαπημένες υπό τη σκιά της απώλειας, κενό, σκίρτημα, έντονα συναισθήματα, ανάγκη για ενδοσκόπηση, όλα μαζί, αχταρμάς. Προσπαθώ να βάλω μια τάξη. Δεν είναι εύκολο όμως).

Φιλιά, καλό σας βράδυ.

blade runner είπε...

πάντως, γατούλη, καθόλου δεν θα με χάλαγε στην παρούσα φάση να βουτήξω ένα ονειροαεροπλάνο και να έρθω να σας βρω στο Ζihuatanejo...

sokianos είπε...

jaded man hat gesagt...
Κύριε Δήμου συγνώμη που σας ταράζω τη ηρεμία στο εξωτικό Zihuatanejo αλλά μόλις διάβασα αυτό το άρθρο στα ΝΕΑ για τα πιο δημοφιλή ελληνικά blog και δεν σας αναφέρει. Αναρωτιέμαι αν έχετε κάποια εξήγηση;

15 Φεβ 2007 3:50:00 μμ


πηγα μια περασια στα υποτιθεμενα ΤΟΠ blog - το τελευταιο δεν υπαρχει, τα αλλα πασχουν, της mirandolina εχει θεμα ιαπωνεζικο, εκει θα ξαναμπω

το αρθρο των ΝΕΩΝ ειναι ολιγον τι εκτος τοπου και χρονου

Unknown είπε...

Μετάφραση από το άρθρο του Γάλλου επίτροπου της Κομισιόν Αντουάν Τραιτρεμάν, στο περιοδικό Fluide Glacial:

Στην ημερήσια διάταξη αναφέρθηκε και το θέμα του Έλληνα πολίτη κυρίου Νικολάου Δήμου, ο οποίος συνελήφθη χωρίς να έχει προσκομίσει τα απαραίτητα δικαιολογητικά σκέψης εκτός των ονειροσυνόρων. Ο κ. Δήμου διαμαρτυρήθηκε, λέγοντας ότι αποτελεί δικαίωμά του ως πολίτης κράτους-μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης να ταξιδεύει ελεύθερα εντός των συνόρων της. Η υπόθεση έφτασε μέχρι το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Διανοητικών Δικαιωμάτων, μιας και προέκυψε το εξής νομικό πρόβλημα:
Γνωρίζουμε ότι η Ελλάδα αποτελεί τη μόνη χώρα που δεν έχει υπογράψει τη συνθήκη Νοητοσένγκεν, πράγμα που σημαίνει ότι επιβάλλεται ο έλεγχος των στοιχείων του ονειρικού ταξιδιώτη κάθε φορά που μετακινείται η σκέψη του εκτός των ορίων της χώρας του - άρα ήταν λογικό για τις αρχές να τον συλλάβουν. Όμως το σώμα του κυρίου Δήμου, και επομένως και ο μηχανισμός παραγωγής σκέψεων και ονείρων βρισκόταν στην Ελλάδα, άρα πρακτικά δεν είχε βγει ολόκληρη η σκέψη του από τη χώρα, μιας και ανέφερε ότι τον διέκοπτε από τη σκέψη του κάποιο ερέθισμα του περιβάλλοντος. Θα μπορούσε να πει κανείς ότι βρισκόταν με το ένα ονειροπόδι εκτός και με το άλλο ονειροπόδι εντός συνόρων, ή για να χρησιμοποιήσουμε τη σωστή ορολογία, ήταν ταυτόχρονα στο DIR (dream information region) και της Αθήνας και του Zihuatanejo, της πόλης στην οποία ταξίδευε.
Η κατάσταση περιπλέκεται ακόμα περισσότερο, μιας και οι γάτες που μετέφερε στο λογισμό του δεν είχαν κάνει τα απαραίτητα εμβόλια, και προσεβλήθηκαν από επικίνδυνες διανοητικές ασθένειες όπως η τεκιλίαση. Η Κομισιόν ακόμα διερευνά το ζήτημα.


@athanasia: vous savez plus que vous savez! ;-)

Το σωστό να λέγεται είπε...

Και μετά σου λένε τα νιάτα έχουν την φαντασία και όρεξη για περιπέτειες.
Τίποτα, δέκατα ο πυρετός.

Βλέπουν τις ταξιδιωτικές περιπέτειες στα έργα του Χολλυγουντ(μοτο μποι μαι ασσ) ή στις γκρούπ διακοπές σαρδέλλα.

Ποιός τολμά πια να κάνει καλοκαιρινές διακοπές στο εξωτερικό ξεκινώντας με μόνο λιγα λεφτά στην τσέπη;
π.χ. 50 ευρώ.

Nikos Dimou είπε...

Elias said...
Μα καλά πήγατε εκεί χωρίς να μας καλέσετε, ντροπή σας.
Εκεί θα έρθουμε όλοι μας να ιδρύσουμε το δικό μας κράτος.

-------------------------------

Eκεί υπάρχει ένα ενδιαφέρον κράτος εν κρατει - του Commandante Marcos, γνωστού κι από το Internet.

Takis Alevantis είπε...

Μεξικό εσείς - Αυστραλία εμείς. Αλλά έχουμε δυστυχώς επιστρέψει ...

sokianos είπε...

Time waits for no one
and it won`t wait for me
Time waits for no one
and it won`t wait for you

Time can tear down a building
and destroy a woman`s face
hours are like dimonds,
don`t let them waste

Drink in your summer,
gather your corn
the dreams of the nighttime will vanish by dawn

time waits for no one...

test είπε...

Get back to where you once "belonged"!
(both of you ;)

test είπε...

Univers said...
Partir, c'est vivre un peu...

Εγώ το ξέρω αλλιώς:

Partir, c'est mourir un peu...

sokianos είπε...

zoferos mesaionas hat gesagt...
Univers said...
Partir, c'est vivre un peu...

Εγώ το ξέρω αλλιώς:

Partir, c'est mourir un peu...

//////////////
και τα δυο ισχυουν κατα την γνωμη μου, ομοιαζουν με το
yin και yang, το
ενα και το μηδεν,
αρχη και τελος

zizugataki είπε...

Καλά να περνάτε στο Μεξικό. Φέρτε μας και κανένα σουβενίρ όταν θα έρχεστε.
Συγγνώμη ο γάτος Don πώς σας επέτρεψε να φύγετε;
Ελπίζω να μην πάθει κατάθλιψη όσο θα λείπετε.
!Hasta la vista!

athanasia είπε...

Antonios said...

Athanasia vous savez plus que vous savez!

___________

Aγαπητέ Αntonios,

"Je ne sais rien de tout cela, mais je sais" ότι έχω διατελέσει δραπέτης (ψυχικώς).

Εκ της προσωπικής μου λοιπόν εμπειρίας (και μόνον), τείνω να πιστεύω ότι:

(α) η καλύτερη επιστροφή του δραπέτη είναι η ενσωμάτωσή του στο state of mind της δραπέτευσης, και

(β) ποιό είναι αυτό; Nομίζω, επειδή "Les adultes sont deserteurs...", μάλλον καλύτερη είναι "L' enfance", στο κάτω-κάτω "qui peut nous dire quand ca finit, qui peut nous dire quand ca commence"

Χαίρειν

athanasia είπε...

Tελειώνω ορισμένα επείγοντα, αύριο αναχωρώ για την Αγγλία (Λονδίνο και Οξφόρδη), επιστρέφω την Τρίτη.

Αγαπητοί φίλοι, au revoir,

ως τότε "J'en appelle aux maisons ecrasees de lumiere"

Y.Γ. Ουφ, μ' αυτούς τους τόνους στο αγγλικό μου πληκτρολόγιο!

christoforos είπε...

Ι.

Θέμα: Λόγος για μαζική απόδραση!

Όπως θα έγραφε και η θεά του μπλογκ,

Ζιγουατανέχο ό ε ό

Εξηγούμαι κάτωθι...

christoforos είπε...

ΙΙ. Σοβαρός λόγος απόδρασης!

Έλαβα την εξής θλιβερή "μαντινάδα" στο μέιλ μου:

[Το σκέφτηκα και δεν την αναπαράγω}

[..]


Οι αισθητικές κατηγορίες, οι μεταφορές και η ποιητική αμφισημία δεν με πείθουν για το αντίθετο, η μαντινάδα που παίζει με τη δολοφονία ενός ανθρώπου παραμένει θλιβερή. Αλλά αυτή η παιγνιώδης αναφορά είναι φοβάμαι μονάχα μία από τις ασχήμιες που έλαβαν χώρα.

Εδώ δολοφονήθηκε εν ψυχρώ ένας άνθρωπος και η κοινή γνώμη αναζητά τους λόγους του φονικού στις πράξεις του δολοφονημένου! Έλεως! Ενώ υπάρχει δράστης, κίνητρο και μέσο! Άκουσα σε δελτίο ειδήσεων ότι "η ανακρινόμενη (μήπως έπρεπε να προσθέσουν, μοιχαλίδα;) δέχτηκε να ανοιχτούν οι λογαρισμοί της", στην υπόθεση ότι υπήρχε κάτι ύποπτο πίσω από τη δολοφονία του εραστή της! Ντροπή!
Στο χορό οι "φίλοι"- μάρτυρες του δράστη, πρόθυμοι να καταθέσουν για την ποιότητα του χαρακτήρα και το ήθος του!
Τέλος, ο λαϊκός πολιτισμός μας (λέγε με μαντινάδα) που με ανάλαφρη διάθεση απειλεί όσους πράττουν όμοια με τον εκλειπόντα...

Πρόκειται για μαζική παράκρουση; Μήπως να αποδράσουμε μαζικά για το υπέροχο zihuatanejo;

christoforos είπε...

Ουφ!

athanasia είπε...

Chris,

'Ακουσα κι εγώ παρόμοια αστειάκια, αλλά έχω αποδράσει προ πολλού από τέτοιου είδους επικαιρότητα και δεν δίνω καμιά σημασία.

Cheer up

christoforos είπε...

Όπως και στο λιντ

"Hänschen klein ging allein in die weite Welt hinein"!

athanasia είπε...

Ακριβώς!

christoforos είπε...

Αθανασία Αθανασία!
Το παραπάνω λιντ αφιερωμένο εξαιρετικά (θα πρέπει να ικανοποιηθείς με τα δυο στιχάκια..δεν θυμάμαι πως συνεχίζει - ίσως το θυμάται ο γάτος που κάτι τέτοια τα έκανε γαργάρα μικρός!)

christoforos είπε...

Και τώρα ώρα για νάνι... το τρένο της μεγάλης φυγής αναχωρεί πρωί πρωί!
(Πάλι θα κουτουλάω ο κατάδικος...)

harrygrath είπε...

Μετα τα ζωα,ηρθε & η " αποχωρηση". Δεν παει καλα το μαγαζι. Φυσιολογικη καμψη,οπως & στις ερωτικες σχεσεις.
Even bloggers need a holiday
far away
from each other.

Ανώνυμος είπε...

Βρήκα νύφη για τον γάτο...από καλή οικογένεια, με γαλικά και πιάνο...α, και είναι κουκλάρα!!! ici

(Μπας και γυρίσει...from dreamland...)

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
swma είπε...

Elias said...
Μα καλά πήγατε εκεί χωρίς να μας καλέσετε, ντροπή σας.
Εκεί θα έρθουμε όλοι μας να ιδρύσουμε το δικό μας κράτος.

Nikos Dimou said...
Eκεί υπάρχει ένα ενδιαφέρον κράτος εν κρατει - του Commandante Marcos, γνωστού κι από το Internet.

16 Φεβ 2007 12:21:00 πμ




------------

'Εδώ' θα έπρεπε να γράφατε αν ήσασταν...εκεί!

;)

Ανώνυμος είπε...

Sorry, για να την δείτε κάνετε κλικ στο entertainment και μετά στο βιντεάκι δεξιά για την ..."ΝΟRΑ"!!!
Δεν κατάφερα να το κάνω να δουλέψει καλύτερα...

Aphrodite είπε...

Φιλιά σε όλους!

Δεν είναι η μέρα μου.

Ούτε η νύχτα μου.

Δεν μπόρεσα να διαβάσω τα σχόλια ενδελεχώς, μια που τα μάτια μου από την ημικρανία κοντεύουν να βγουν σαν -πώς το είπε η Ειρήνη?-λουκουμάς (κι ας μην έχω ματιάσει κανέναν, νά'ξερα πώς γίνεται που όλο και χρειάζεται!).

Απλώς εύχομαι να είστε όλοι καλά και υπόσχομαι κανονική συμπαράσταση στους φίλους εδώ για την απόδραση της... καλύτερής μας απόδρασης, άμα τη καλυτέρευσή μου...

ΧΧΧ

GEORGIA SANDI είπε...

Προς Άντον φον Ρούφενμπεργκ
Ν’ αγιάσει η ψυχούλα σου. Η αϋπνία με ταλαιπωρεί, μια επίσκεψη λοιπόν στο ντόνκατ ίσως φανεί χρήσιμη, είπα. (Πώς σε νιώθω Αφροδίτη με την ημικρανία σου!) Και, Άντον φον Ρούφενμπεργκ, μ’ έκανες να βγω από τη μαύρη μου μελαγχολία και ν’ ανθίσει το χαμόγελο στα χείλη μου. Να είσαι καλά! –
Ευγενική Παράγραφε, περαστικά στο παιδί. Απόψε μου είπαν μια ιστορία για ένα παιδί, που τώρα σπουδάζει υγιέστατο σε τει, και που είχε ταλαιπωρηθεί (ο ίδιος, κι οι γονείς περισσότερο) με την ίδια αρρώστια. Ακούγοντας την ιστορία σε θυμήθηκα και ευχήθηκα με την καρδιά μου σύντομα στο μέλλον, να διηγείσαι και συ μια τέτοια ιστορία, σαν ένα κακό εφιάλτη του παρελθόντος. –
Κρις, ζήλεψες τον κ. Εισαγγελάτο; ποια στοιχεία διαθέτεις;

Ανώνυμος είπε...

Για τον πονοκέφαλο:
καφέ και μαυρη σοκολάτα!!!!!
Ομοιοπαθούσα...

George είπε...

ΝΔ. Γιατι το photo-blog "δεν παει"? (το προσεξετε αυτο το σχολιο του ΝΔ, η μονο ζηλεψατε την δραπετευση ΝΔ & Andy σε dreamland?)

Τι θα θελατε να κανετε κ. Νικο & Mr. Andy? Γιατι δεν μπορω να φανταστω οτι δεν εχετε αλλες φωτογραφιες....

Τουλαχιστον πριν γινει η μεταλλαξη... Μια ιδεα... Διαγωνισμος για την καλυτερη λεζαντα καποιας φωτογραφιας!

Stavros Katsaris είπε...

Νάτη και

Stavros Katsaris είπε...

η 100αρα!
Οπ

Nikos Dimou είπε...

Kαλημέρα από το Zihuatanejo!

Τι κι αν είμαι εκεί;

"Όλος ο κόσμος είναι, σου λέω, μια Λιλιπούπολη".

(Τώρα με το Internet, ακόμα περισσότερο!)

Andros όταν γράφω ότι το photo-blog "δεν πάει" εννοώ πως έχει πέσει και η επισκεψιμότητα και η συμμετοχή σε σχόλια.

(Φυσικό είναι αυτό - άλλο οι εικόνες κι άλλο τα debates. Είδες πως ζωντάνεψε το blog με την απόδραση;).

Δεν με πολυκαίει αυτό, μια και δεν ζω από τα ...εισητήρια - αλλά δεν θέλω να διαλυθεί η παρέα.

Επι πλέον, επειδή όλο το φωτογραφικό αρχείο μου είναι στο Μουσείο Μπενάκη, σύντομα θα έχω και πρόβλημα υλικού.

Τελος ο λόγος δημιουργίας του doncat2 - που ήταν ο New Blogger εξέλιπε μια και τώρα όλα τα blogs μου πέρασαν στο νέο λογισμικό.

Αυτά συζητάμε εδώ με τον Andy κάτω από τις φοινικιές.

Δεχόμαστε και προτάσεις για το μέλλον...

Πάντως το παρόν είναι ευχάριστο.

ioannisk είπε...

Καλημέρα
"Τελος ο λόγος δημιουργίας του doncat2 - που ήταν ο New Blogger εξέλιπε μια και τώρα όλα τα blogs μου πέρασαν στο νέο λογισμικό."

Δηλαδή υπάρχει περίπτωση να ξανα-έχουμε posts για πολιτική? :)))

Nikos Dimou είπε...

ioannisk said...
Δηλαδή υπάρχει περίπτωση να ξανα-έχουμε posts για πολιτική? :)))

------------------------------

Όλα παίζουν. Όπως έγραψα πριν, τώρα ο λόγος ύπαρξης του blog είναι η διατήρηση της παρέας και του διαλόγου.

Μπορεί αρχικά το blog να δημιουργήθηκε για να εκφράζω τις απόψεις μου, αλλά αυτό ήδη ξεπεράστηκε. Τώρα νιώθω ότι διαχειρίζομαι κάτι συλλογικό και όχι προσωπικό. Άρα μαζί θα αποφασίσουμε...

Nikos Dimou είπε...

Θεά (περαστικά!) από τα μακρινά παράλια του Μέχικο δεν ήταν δυνατόν να επισκεφθούμε τα εγκαίνια του Αβραάμ - αλλά περιμένουμε ανταπόκριση!

pensierix είπε...

Στον ΝΔ να λέτε Καληνύχτα. Λογικά εκεί που βρίσκεται θα είναι περασμένα μεσάνυχτα...!

Πάντως ο Γάτος δεν έπρεπε να αποκαλύψει τον τόπο διαμονής του. Φαντάζεστε τη faccia του δύσμοιρου, μεταμεσονύχτιου τρολ με το που βλέπει το "σχόλιό" του να εξαφανίζεται στις 4 το πρωί;

Οσον αφορά στο μπλογκ, νομίζω ότι η ιδανικότερη φόρμουλα είναι η συνύπαρξη φωτογραφιών, κειμένων σε διάφορες αναλογίες. Καλό,επίσης, θα ήταν το σατανάκι να έκανε τις σκανταλιές του στο παρόν μπλογκ, όταν ο Don λείπει.

Την Καλημέρα μου σε όλους!

Alogaki είπε...

Καλημέρα και από 'μένα!

Θα συμφωνήσω με την άποψη του φίλου pensierix ότι "η ιδανικότερη φόρμουλα είναι η συνύπαρξη φωτογραφιών, κειμένων σε διάφορες αναλογίες" και πάντα ανάλογα με τις διαθέσεις του Don.

Είμαι κατά της μονοτονίας και των περιορισμών(π.χ. ενός κειμένου, επειδή το παρόν χαρακτηρίστηκε "photoblog").
Άλλωστε τα blogs υπάρχουν για ν' απελευθερώνουν τις σκέψεις και τους τρόπους που αυτές εκφράζονται.

Η εναλλαγή κι η ποικιλία σκοτώνει την πλήξη και την ανία!

satanaki είπε...

Με φώναξε κανείς;

Τι θα λέγατε να συζητούσαμε αν δικαίως διεγράφη ο Κουλούρης ή έπρεπε να διαγραφεί ο Πάγκαλος (ή και οι δύο - ή κανείς;).

Όταν λείπει ο Γάτος χορεύουν τα γατάκια!

Alogaki είπε...

Και οι δύο!

Yosemite Sam είπε...

Ακούστε να σας πώ τι έγινε.Ο δάσκαλος το ξανασκέφτηκε και αποφάσισε να δοκιμάσει τις χαρες της πολυγαμίας.

Επειδή η γραικία δεν προσφέρεται για τέτοια πειράματα αποφάσισαν με τον andy να μεταναστεύσουν.

Ο γάτος πάντα είχε ιδιαίτερη αδυναμία στις μεξικάνικες σαπουνόπερες.Εκτός που ήταν μεταγλωττισμένες και δεν χρειαζόταν να κουράζει τα ματάκια του, φιλοξενούσαν επίσης υπέροχα θηλυκά.

Πολλές φορές η κυρία μαριάννα τον είχε ακούσει να παραμιλάει στον ύπνο του εκστομίζοντας εκφράσεις όπως "Στο μεξικό αδέρφια μου στο μεξικό".

Αλλες φορές τον έβρισκε να τον έχει πάρει ο ύπνος δίπλα στην τηλεόραση κρατώντας στα χέρια του τηλεπεριοδικά με αφιερώματα στα αγαπημένα του σήριαλ.

Τις τελευταίες μέρες είχε γίνει ιδιαίτερα νευρικός.Ο andy που τον είχε στείλει να διερευνήσει το έδαφος του έστειλε μήνυμα: Ελα θα φάμε καλά.

Πάνω στη φούρια του δεν πρόλαβε ούτε το blog να κλείσει.Εγραψε στα γρήγορα ένα σημείωμα με την πρώτη δικαιολογία που του κατέβηκε και το πέταξε στην οθόνη.

Αχ πανάσχημη.

Εσύ άνοιξες το δρόμο αλλά άλλοι ως συνήθως παρήλασαν.

Τι κι αν εσύ μόνη με την αρωγή του ποντικού εισήγαγες την πρωτοποριακή αυτή θεωρία.Ο γάτος μας καπέλωσε όλους και να δεις που στο τέλος θα τον δούμε στα μεγάλα αμερικάνικα δίκτυα να δίνει συνεντεύξεις, εξηγώντας το πως η πολυγαμία βοηθάει να διώχνεις τη σκονη απο τις κουκουβάγιες.

pensierix είπε...

Βρε, βρε, βρε!!!!!! Το σατανάκι!! Εχεις όλο το διάολο μέσα σου, το ξέρεις; Ναι, ναι το ξέρεις....

Για τη διαγραφή του συντοπίτη μου Κουλούρη δεν έχω άποψη. Οι διαγραφές αγγίζουν τα όρια της γελοιότητας. Εσωτερική, εσωκομματική κατανάλωση και σε λίγο καιρό ο Κίμων θα επιστρέψει όπως επέστρεψαν τόσοι και τόσοι.
Μήπως τα κόμματα το κάνουν επίτηδες και είναι όλα προαποφασισμένα;" Φέτος θα διαγραφείς εσύ ( σε κάνα εξάμηνο θα επιστρέψεις, δεν θα σε ξεχάσουμε) , του χρόνου εσύ κι έχει ο Θεός. "

Nikos Dimou είπε...

Σατανάκιιιιιιιιιιιι! Τι είναι αυτά;
Όταν θα γυρίσω θα πέσει φάπα ξεγυρισμένη!

Το ήξερα πως πάντα ήθελες να επιστρέψουμε στις κόντρες και τους καυγάδες. Και βρήκες την ευκαιρία, τέρας, τώρα που λείπω!

satanaki είπε...

Aφεντικό, εσύ που ξέρεις Γαλλικά ξέρεις και την παροιμία:

Qui va a la chasse perd sa place.

Ταξίδια εξωτικά μου ήθελες; Έχασες την θέση σου. Τώρα κάνω κουμάντο εγώ!

Εσύ είσαι χιλιάδες χιλιόμετρα και 20 ώρες ταξίδι μακριά...

Άντε καλές Απόκριες με τις Μεξικάνες!

Nikos Dimou είπε...

Σύντομη θα είναι η βασιλεία σου, Σατανίδιον. Μόλις πείσω τον Andy θα γυρίσουμε και οι δύο και τέρμα τα δίφραγκα.

heinz είπε...

Sehr geehrter Herr Dimou

Sie können reisen, wohin Sie mögen.
Aber ich bezweifele, wenn träumen kann, was auch immer Sie mögen.

Mit Respekt

von Ruffenberg!

(τάδε έφη babelfish στην αγγλο-γερμανική μετάφραση κι ευθύνη δεν φέρω ως μη γερμανό-φων!)

heinz είπε...

Δεν ξέρω αν προσέξαμε ότι το Μεξικό έχει την ίδια ώρα με την Ελλάδα....

(ή ο ΝΔ γράφει άγρια νύχτα)

Ανώνυμος είπε...

:) απολαυστικός ο διάλογος με το ζωηρό Σατανάκι.

Οι τέσσερις πέντε μπλόγκερς που μιλάμε κ πιο ιδιαίτερα, όλοι αυτό μου λένε. Ετοιμάζονται για τη μεγάλη έξοδο, την απόδραση από το μπλογκ. Το έχω σκεφτεί κ εγώ κ πριν το κάνει ο Andy.
Δεν το λέω για το ΝΔ, που λογικά κουράστηκε μετά από τόσα κείμενα κ σχόλια. Εμείς οι υπόλοιποι γιατί θέλουμε να αποδράσουμε από κάτι που ξεκίνησε ως μέσο ελεύθερης έκφρασης, τουλάχιστον? Είναι περίεργο, δεν είναι?

Disposition21 είπε...

Ωραίος ο antonios! Καλά κάνατε ΝΔ και πήγατε για διάλειμμα στα παράλια του Μέχικο (βίβα!), τι να πούμε κάποιοι άλλοι που τρέχουμε μες στο κρύο σε ραντεβού και σε δημόσιες υπηρεσίες. Πιείτε και για μας :)

TraumMeister είπε...

@ΝΔ

Ως καθ' ύλην αρμόδιος (Traum Meister) της Ονειρολάνδης, και ως άρτι επαναφιχθείς εις την καθ' ημάς Ζουαζελλάδι μετά από μικρή απόδραση στο "έξω-από-δω", σας "διατάζω" όχι μόνον να επιστρέψετε αλλά - το σημαντικότερο - να μας φέρετε πάλι την ονειρική εμπειρία της επικοινωνίας μας.

(τουλάχιστον φέρτε τον Andy!)

Μιλώντας για όνειρα και εσωτερικές αποδράσεις, αξίζει ίσως να αναφέρω μια μυθιστορία που απαντά σε τουλάχιστον τρεις διαφορετικούς πολιτισμούς από τόσο παλιά που τα ταξίδια ήταν πολύ σπάνια για να εξηγήσουν τη διασπορά της:

Ενας βασιλιάς, κάποιο βράδυ που κοιμήθηκε αναστατωμένος από κάποιον κίνδυνο, είδε στον ύπνο του πως ήταν πολύ κουρασμένος, ξάπλωσε και αποκοιμήθηκε, αλλά κάποιος κίνδυνος, στον ύπνο του, τον τάραξε και ξύπνησε.

Κάλεσε αμέσως τους σοφούς και τους ρώτησε: από ποιόν από τους δύο ύπνους ξύπνησε και από ποιόν από τους δύο κινδύνους απέδρασε;

Traum

ΥΓ. Υπήρχε ζωή και πριν από το Matrix. QED.

candide είπε...

Ν.Δ.: "Το photo δεν τραβάει"

Τραβάει δεν τραβάει, ο Candide το αγαπάει! :)

Με άλλα λόγια, (και) το καινούριο blog είναι άψογο, το διαβάζω και το απολαμβάνω φανατικά, κι ας μη δίνω το παρών στα σχόλια. Ελπίζω ο ιδιοκτήτης του να το συνεχίσει...

Και μιας και μιλάμε για φωτογραφίες και προορισμούς, επιτρέψτε μου να σας συστήσω μια πολύ καλή φίλη, τη Νίκη, η οποία φωτογραφίζει εδώ και μερικά χρόνια από κοντά έναν πολύ μακρινό προορισμό. Κύριε Δήμου, θυμάμαι στους Δρόμους να λέτε ότι από τα λίγα μέρη που δεν έχετε επισκεφθεί είναι η Ιαπωνία:

http://www.androniki.com/JapanPORTFOLIO/index.htm

Nikos Dimou είπε...

Candide πολύ ωραία η φωτογραφική δουλειά της φίλης σας (Ανδρο)Νίκης - πρέπει να είναι επαγγελματίας.

Μου άρεσαν και οι φωτος από την Πόλη.

giant13 είπε...

Η πλάκα είναι πως το σατανάκι έχει διαφορετικό ID στα σχόλια σε σχέση με το nikos dimou.
Επομένως από αλλού μπαίνει το σατανάκι ή κάποιος κάνει πλάκα.

TraumMeister είπε...

indub said..

Traummeister
Ο Βασιλιάς σας θυμίζει το διάσημο κείμενο του Τσουάνγκ Τσου.


Ναι, βέβαια. Η ιδέα αυτή (ονειρική απόδραση, αλλά μάταιη) κυκλοφορεί σε πολλές παραλλαγές στην αρχαία Κινεζική γραμματεία, όπως και στην αρχαία Ελληνική (δεν το ανέφερα για να μην παίρνουν θάρρητα τα "παιδιά του Πλάτωνα" που συχνάζουν εδώ), αλλά και σε διηγήσεις στον αφρικανικό πολιτισμό.

Μοιάζει λοιπόν να είναι "πανανθρώπινη" πολιτισμική ιδέα κάτι σαν αυτό που σήμερα μερικοί αποκαλούν memes .

Ως τέτοια, meme για την απόδραση, διάλεξα να την δω να διατρέχει όλα τα τελευταία ποστ του οικοδεσπότη που διάβασα επιστρέφοντας (ταξίδια, Σκωτία, μελαγχολία, κλπ.), με προεξάρχον (ή "προεξέχον" - LOL!) αυτό περί της πολυγαμίας:-)))

Traum

sadosadist είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
sadosadist είπε...

Kε Δήμου καλημέρα

Ένα μεγάλο ευχαριστώ για τις ευχές σε εσάς και σε όλους τους φίλους από εδώ.

Πράγματι ήταν συγκινητική η εμπειρία της συνάντησης με ανθρώπους που μέχρι εκείνη την στιγμή τους γνώριζες ως παρωνύμια. Σε σημείο του να μου λένε ο τάδε ( το πραγματικό του όνομα) και να χαιρετώ τυπικά και όταν αμέσως μετά ο τάδε γινόταν το παρωνύμιό του να αισθάνομαι μια περίεργη οικειότητα στο δευτερόλεπτο προερχόμενη από το γεγονός ότι τον ήξερα ήδη από το blog του ή από τα σχόλιά του σε blogs άλλων.

υγ1:

Κε Δήμου

νομίζω ότι σχετικά με το blog πρέπει να κάνετε όπως ακριβώς γουστάρετε εμπιστευόμενος το ένστικτό σας. Μπορεί να μην υπάρχει επιστημονική απόδειξη για την ύπαρξη του ενστίκτου αλλά όλοι το διαθέτουμε. Διατί να το κρύψωμεν άλλωστε που έλεγε κι ο Μητσοτάκης; Καλέ ποιος Κουλούρης και ποιος Πάγκαλος; Εδώ έχει γίνει του Βαρθολομαίου!

Επιστρέψτε πάραυτα.

:-)))

υγ2:

arfΟΔΥΤΗ μου στα 'λεγα. Να προσέχουμε τις βουτιές και τα πεσίματα - δεν μ' άκουγες!!!

Μια ψυχή που είναι να βγει... και να 'τα τώρα. Η ψυχή κατσικώθηκε ( τι την πέρασες; Παπανδρέου jr;) κι εσύ τώρα χτυπάς το μισό σου το κρανίο κι εμένα με 'πιασε η μεσούλλλαμμμ...!!!

:-)))

sadosadist είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
candide είπε...

Ν.Δ.: "πολύ ωραία η φωτογραφική δουλειά της φίλης σας (Ανδρο)Νίκης - πρέπει να είναι επαγγελματίας."

Ναι, η Νίκη είναι επαγγελματίας. Έχει 2 χρόνια περίπου που φωτογραφίζει εδώ, αλλά δυστυχώς δεν ανενεώνει το site της. Αυτές τις μέρες έχει μια έκθεση εδώ στο Τόκυο, και τον Απρίλιο στη Νέα Υόρκη. Καμιά φορά βγαίνουμε μαζί για "ειδικές αποστολές"...

sadosadist είπε...

ο doncat είναι έξυπνο γατί. Απέδρασε γιατί είδε κι αυτός το ίδιο όνειρο με τον Χριστόφορο Κολόμβο κι έφυγε για να 'βρει την Ανατολή πλέοντας Δυτικά.

Για προετοιμασία αναφέρω μόνο εδώ ότι η επιστροφή του Κολόμβου στην Ευρώπη προκάλεσε διπλωματική θύελλα η οποία σταμάτησε μόνο μετά την Συνθήκη της Τορδεσίλιας -1494-πόυ όριζε με σαφήνεια τις σφαίρες επιρροής των δύο μεγάλων τότε βασιλείων ( Ισπανίας και Πορτογαλίας).

Να δω ποιο γατί θα πάει δυτικά ποιο ανατολικά και γιατί!

:-))

akis είπε...

Mετα το Μεξικο τι?

Ανώνυμος είπε...

@indub

Ο λόγος είναι ότι δεν μπορείς να είσαι ευκαιριακός μπλόγκερ - μία φορά το μήνα ή όποτε σου έρθει. Είτε παρακολουθείς είτε μένεις απέξω. Κι αυτή η προσήλωση είναι που μας βαραίνει.
-----------------------------
Είναι πως θα το δει κανείς. Για μένα το μπλογκ είναι κάτι που κάνω για να ξεκουραστώ από τα υπόλοιπα 'υποχρεωτικά' της ημέρας κ δεν θέλω να με βαραίνει. Αντιθέτως γράφω κ διαβάζω ότι κ όποιον μου έρθει.

satanaki είπε...

giant13 said...
Η πλάκα είναι πως το σατανάκι έχει διαφορετικό ID στα σχόλια σε σχέση με το nikos dimou.
Επομένως από αλλού μπαίνει το σατανάκι ή κάποιος κάνει πλάκα.

----------------------------------

Και βέβαια έχω δικό μου account! Θα είχα και δικό μου blog αλλά ο Don υπεξαίρεσε την διεύθυνση satanaki.blogspot.com και απλώς με αφήνει να ανεβάζω κείμενα.

Παρατηρώ όμως ότι δεν μου δίνετε σημασία και περιμένετε παθητικά την επιστροφή του Γάτου. Έθεσα ένα ερώτημα και πήρα μόνο δύο απαντήσεις. Αν το είχε θέσει εκείνος θα έπαιρνε εκατό!

Ανώνυμος είπε...

Ήθελα να απαντήσω αλλά φοβήθηκα μη μου την πείτε για τα πολλά σχόλια…

@satanaki
Λοιπόν έχουμε κ λέμε, ο Γιωργάκης διέγραψε τον Κουλούρη, γιατί έβρισε τον Πάγκαλο, που είχε πει μια απίστευτη μα@!@#α για το άσυλο. Τρεις άντρες, ένα κοινό όραμα.

Ο πρώτος προσπαθεί να το παίξει τσαμπουκάς γιατί τον κατηγορούν για φλούφλη κ μάλλον έτσι δείχνει δίπλα στο χασαπόπαιδο τον Πρωθυπουργό. Οπότε κάνει ότι του έρθει πρώτο στο μυαλό όταν ξυπνήσει, διαγραφές, ζεμπέκικο, καζούρα στη Βουλή κλπ.

Ο Κουλούρης τι να πούμε, όλη η Ελλάδα ξέρει το μεγαλείο του κ πόσα έχει προσφέρει στον τόπο με το να μην ασχολείται, ευτυχώς, με σοβαρά θέματα. Έκανε πάντα ότι του ερχόταν κ κανείς δεν του έδινε σημασία.

Τον Πάγκαλο τον έζησα για ένα διάστημα κ επειδή τους ανθρώπους τους κρίνω από το πως φέρονται στους από κάτω κ όχι στους από πάνω, χειρότερη συμπεριφορά δεν έχω δει. Αυτός ήθελε να μας πείσει πάντα ότι έκανε ότι του ερχόταν, αλλά οι κακές του προθέσεις είναι μεγαλύτερες κ από τον όγκο του.

Το θέμα λοιπόν για μένα είναι γιατί δεν τους διαγράφουμε εμείς μια κ καλή να τελειώνουμε.

Nikos Dimou είπε...

Zoi20

Εδώ στο Μεξικό θυμάμαι μεταγλωττισμένα latin τραγούδια. Όταν ήμουν παιδί κυκλοφορούσε ένα με τίτλο "Οι τρεις καμπαλέρος". Μου θύμισες το ρεφρέν:

Ωωωωωω! Ολόγυρα βουβάλια
χιλιάδες κεφάλια
στη μέση εσύ.
Καθένας το ξέρει
σε κείνα τα μέρη
πως τρεις καμπαλέροι (sic!)
ζωή ζουν χρυσή!


Κάθε ομοιότητα με την περιγραφή σου, συμπτωματική.

the Idiot Mouflon είπε...

@ΝΔ

"...Τώρα νιώθω ότι διαχειρίζομαι κάτι συλλογικό και όχι προσωπικό. Άρα μαζί θα αποφασίσουμε..."

Κύριε ΝΔ. Συμβουλή από Κύπριο. Προς Θεού! ΜΗΝ κάνετε δημοψήφισμα...

Nikos Dimou είπε...

Δημοψήφισμα δεν θα κάνω.

Αλλά θα ακούσω γνώμες...

resident είπε...

Το blog καλό είναι να κινηθεί αναλόγως την περίσταση και την διάθεση: φωτογραφίες-καθημερινά θέματα-σημαντικά θέματα.Να γίνει ευέλικτο.

Takis Alevantis είπε...

Νίκο, στη «Συνέντευξη στο "Ζενιθ"» σε ρώτησςν Ποια είναι η σημερινή σας σχέση με το γράψιμο; Τι γράφετε αυτή την περίοδο;

Και εσύ απάντησες: «Αυτόν τον καιρό μόνο το δικτυακό μου ημερολόγιο (blog). Πρόκειται για ατομικό ΜΜΕ.»

Στις Φεβ 06, 10:11:00 πμ σου έγραψα Ατομικό ΜΜΕ ... Υπέροχη παρομοίωση. Με (σχεδόν) καθημερινή έκδοση και (σχεδόν) κυριακάτικο περιοδικό τέχνης και λόγου. Μετά την περίοδο τέχνης και λόγου έγινε φωτογραφικό περιοδικό με λογοτεχνικό παράρτημα.

Νίκο, εξελίσεσαι σιγά-σιγά σε ατομικοϊστολογικόν Συγκρότημα ...


Και στις Φεβ 06, 10:21:00 πμ μου απάντησες Δηλαδή ΔΟΔ (Δημοσιογραφικός Οργανισμός Δήμου - ή Δον).

Με βάση τα παραπάνω προτεἰνω:

1. Ιστολόγιο λόγου (χωρίς ή με ελάχιστες φωτό), με πρωτότυπα (ή διασκευασμένα παλαιά) κείμενα. Μπορεί να είναι το παλαιό doncat, ή ακόμη και το nikosdimou.

2. Ιστολόγιο φωτογραφικό - κάτι σαν μετεξέλιξη του doncat2.

3. Ιστολόγιο με κείμενα δημοσιευμένα αλλού (το satanaki) για ευρύτερο σχολιασμό.

Ενδεχομένως και ένα ξεχωριστό ιστολόγιο με ήχο ή/και (κινούμενη) εικόνα.

Τροφοδοσία ως εξής
- εβδομαδιαία ή ανά 15θήμερο το ιστολόγιο λόγου και φωτογραφίας (Τρίτη το ένα, Παρασκευή το άλλο ή μια βδομάδα το ένα μία το άλλο)
- όποτε θέλεις το ιστολόγιο με τα κείμενα από αλλού.

Ελπίζω να βοήθησα να μετατραπείς σε πραγματικό συγκρότημα (μάλλον άνθρωπο ορχήστρα μου θυμίζεις).

Υπάρχει βέβαια και μια πιό απλή λύση - ένα μόνο ιστολόγιο πολυμέσων. Αλλά ως πολύμήχανος γάτος μάλλον δεν θα σου άρεσε μακροπρόθεσμα.

Sarah είπε...

Εγω θα συμφωνησω με την Ζωη για τον χοντρο, οτι δηλαδη ειναι ενας απο τους πιο κακοηθεις και κομπλεξικους που εχουν περασει απο την πολιτικη ζωη. Πραγματι τους ανθρωπους τους καταλαβαινεις απο τον τροπο με τον οποιο φερονται προς τους απο κατω.

Ο πλεον ισως φημισμενος CEO στην Αμερικη ήταν ο Jack Welsh της General Electric , της οποιας η αξια αγορας αυξηθηκε κατα την εικσαετη περιοδο διοικησης του πάνω απο 400 δισεκατομμυρια δολλαρια. Αυτος λοιπον ηταν ο πρωτος που εσηγαγε στην εταιρια του την αξιολογηση οχι μονο του προϊσταμενου προς τον υφιστάμενο αλλα και το αντιστροφο. Διοτι ηθελε να πολεμησει το φαινομενο του “smile up, kick down” όπως ειχε πει.

Εναν Jack Welsh θα ήθελα να δω να με κυβερνα στην Ελλαδα. Αλλα έλα που θα ηταν χαζοαμερικανακι και μαλλον δεν θα μας έκανε;

giant13 είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Nikos Dimou είπε...

ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ!

Το Σατανάκι άλλαξε τα χρώματα του blog για να μπορεί να φιλοξενεί κείμενα.

Οι φωτογραφίες φτώχυναν χωρίς το μαύρο φόντο.

Αλλά το Σατανάκι ουδέποτε νοιάστηκε για τις φωτογραφίες!

giant13 είπε...

Πανέμορφη,

Ο Jack Welsh διοικεί επιχείρηση, δεν κυβερνά κράτος. Νομίζω υπάρχει διαφορά.

Nikos Dimou είπε...

Takis Alevantis
Η πολυδιάσπαση έκανε κακό στο blog.

Δεν νομίζω πως πρέπει να συνεχιστεί.

Νομίζω ότι πρέπει να υπάρχει ένα blog - το doncat (ή doncat2) που να έχει τα πάντα.

Τώρα που όλα τα blogs πέρασαν στο νέο blogger θα μπορούσε να ήταν το doncat (η αλλαγή στο 2 έγινε λόγω λογισμικού).

Ή, αν δεν θέλουμε πισωγυρίσματα, συνεχίζουμε το 2 με την νέα μορφή (Satanaki style) που είναι πιο δεκτική για κείμενα...

Προτιμώ να ετοιμάζω τρία ποστ την εβδομάδα σε ένα blog παρά από ένα σε τρία.

Έτσι κι αλλιώς photo-blogs υπήρχαν και στα παλιά (δέστε τα τελευταία του Doncat).

giant13 είπε...

Γάτε μου,

Το blog είναι δικό σου, βάδισε το
σύμφωνα με την γούστα σου.
Η δικιά μου πάντως ειναι και κείμενα και φώτο.

giant13 είπε...

Σε συνέχεια του προήγουμενου σχόλιου μου, γιά να γίνω σαφέστερος.
Συνεχίζεις το doncat2 και απλά εναλλάσεις ποστ κειμένων ή φωτο με την αναλογία που κρίνεις σωστή εσύ.

harrygrath είπε...

Το μπλογκ εχει ηδη υποβαθμιστει με τη μανια με τις γατες,να εχουμε & παραπολιτικα σχολια για προσωπα των 3,5 & 3 εκ ψηφων ειναι too much.
Εκτός αν ειναι πραγματικα περιστατικα που αποδεικνυουν τον χαρακτηρα των κατηγορουμενων. Τοτε,μας ενδιαφερουν.

ΑΝΤΩΝΗΣ ΛΙΟΛΙΟΣ είπε...

Προσωπικά προτιμώ ένα blog και καλό. Δεν μπορώ να παρακολουθώ τα πολλά και νομίζω ότι χανόμαστε στην πολλαπλότητα

ΑΝΤΩΝΗΣ ΛΙΟΛΙΟΣ είπε...

alogaki said

Η εναλλαγή κι η ποικιλία σκοτώνει την πλήξη και την ανία!


Ποιά ανία βρε αλογάκι, κανείς μας δεν βαρέθηκε τα προηγούμενα blog, αντίθετα τώρα όταν βλέπω το σατανάκι να απαντάει στον doncat (2!) με πιάνει μιά κάποια χαλάρωση...

Dear Nick please continue doing what you do best

doctor είπε...

Σίγουρα τα πολλά blog πρέπει να γίνουν ένα (γίνεται Μιχάλη-Μίκυ;)
και επειδή κυκλοφορούμε έξω και διαφημίζουμε το doncat και όχι το doncat2 νομίζω ότι όλα πρέπει να ενωθούνε στο doncat.

Όσο για τη θεματολογία, προτείνω συνεχείς εναλλαγές.

Μου έχει λείψει κάποιο θέμα όπως το ABECEDAR όπου το blog θύμιζε ξύλο σε σαλούν!

doctor

Υ.Γ. Ένα ερώτημα-θέμα θα ήταν: Ποιος θα ένιωθε χειρότερα, ο harry να χορεύει blues με τον Πλεύρη ή ο "σωστός να λέγεται" με τον Δημητρά;
lol!!!

doctor είπε...

indub said...
Ο λόγος είναι ότι δεν μπορείς να είσαι ευκαιριακός μπλόγκερ - μία φορά το μήνα ή όποτε σου έρθει. Είτε παρακολουθείς είτε μένεις απέξω. Κι αυτή η προσήλωση είναι που μας βαραίνει.

16 Φεβ 2007 2:08:00 μμ

------------------

Δε νομίζω ότι πρέπει να είμαστε συνεπείς με κάτι.
Απλώς κάνουμε αυτό που θέλουμε, όποτε το θέλουμε.

doctor

doctor είπε...

Καλά αυτός ο Andy ούτε ένα γεια δε θα μας πει;

Andy, εμφανίσου, άμπρα κατάμπρα!

doctor

x-taramas είπε...

Εμένα ο Πάγκαλος μου ήταν πάντα απεχθής. Δεν ξέρω τι είπε και εξοργίστηκε ο άλλος ο μπούλης, δεν παρακολουθώ πλέον αυτούς τους κακομαθημένους.
Η διαγραφή Κουλούρη πάντως ήταν μια καλή αρχή, αλλά πρέπει να ολοκληρωθεί με τη διαγραφή και του υπόλοιπου ΠΑΣΟΚ, συμπεριλαμβανομένου και του Γιωργάκιδος. Μετά ας τον μιμηθεί και ο ανιψιός με τη δική του συμμορία...

doctor είπε...

doctor said...

και επειδή κυκλοφορούμε έξω και διαφημίζουμε το doncat και όχι το doncat2 ...
----------

διευκρίνιση: φορώντας το t-shirt φυσικά!

doctor

proinos είπε...

Για να συνδέσω τα δυο θέματα,
είναι σαν να είπε το σατανάκι καναδύο υπερβολές και να έκανε μπάχαλο το blog όλο χαρά γεμάτο που έμεινε αφέντης του
και ο Don αντί να το διαγράψει για 5-6 μήνες απο την τροφοδοσία στα Κιούρκα, ρίχνει μια προσωρινή ατομική moderation στον harrygreco γιατί τόλμησε να γράψει "Το μπλογκ εχει ηδη υποβαθμιστει με τη μανια με τις γατες" υπονοώντας ότι η ηγεσία υποθάλπει παρόμοιες συμπεριφορές...

Την ίδια στιγμή ο γραμματέας του blog (Τάκης Αλεβαντής) κάνει έκκληση για την ενότητα του χώρου προτείνοντας την πολυδιάσπασή του!, η Ζοi απειλεί να πάρει την.. κατηφόρα, ο doctor φλερτάρει με τον Μπακούνιν, ενώ πολλά παλαιά και νεώτερα στελέχη απειλούν με μετάβαση σε άλλο state of mind, αν η ηγεσία δεν προβεί σε διαρθρωτικές αλλαγές ή αποφασιστικές μεταρρυθμίσεις (ανάλογα με το τι ομάδα είναι...)

Νεώτερα στο press-gr!!!

SOLON είπε...

Αφου μας ζητήθηκε η γνώμη μας, πιτεύω πως το καλλίτερο είναι ένα μπλογκ χωρίς φόρμες και κανόνες. Λίγο απ΄όλα. Τουρλού τουρλού που λέμε και μείς οι Πολίτες.

paragrafos είπε...

1. Συμφωνώ ότι η πολυδιασπαση του μπλογκ... διασπά την παρέα.

2. Συγχωρέστε με που παίρνω το λόγο. Βλέπετε, σε δύο μήνες, περίπου, φεύγουμε για τις ΗΠΑ, με σκοπό να μείνουμε μήνες εκεί, τουλάχιστον δύο-τρεις. Ως εκ τουτου δεν μπορώ πλέον (λόγω της προετοιμασίας και αργότερα της εκεί παραμονής μου) να συμμετέχω όπως θα ήθελα.

Θέλω να πω, παρ΄ότι η συμμετοχή μου δεν είναι πλεόν τακτική και επί μηνες ίσως να είναι κάπως αραιή, ωστόσο, επιτρέψτε μου να έχω άποψη για το μπλογκ του ΝΔ. Αλλωστε το αγαπώ όσο αγαπάω και εκείνον.

(Μήπως, εδώ μέσα δεν έχουμε καταθέσει τόσοι και τόσοι την ψυχή μας; Είναι τυχαίο αυτό; Που αλλού θα τολμούσαμε να εμπιστευτούμε τις αγωνίες μας, τους καημούς μας, τις προσδοκίες μας και τα ονειρά μας, την αξιοπρέπειά μας; Εδώ, στην αγκαλιά του αγαπημένου μας ΝικόΔημου.)

3. Από αυτήν την άποψη, το ΝΔ μπλογκ, μας "ανήκει" κάπως. Μας ανήκει, όμως, μονάχα ψυχικά και συναισθηματικά, ίσως (σε μερικούς) και ιδεολογικά.

Τα διαχειριστικα, ωστόσο, ανήκουν στον ιδιοκτήτη ο οποιός, το πιστεύω ακράδαντα, είναι σοφός άνθρωπος.

Κάποιοι αυτό το έχουμε παρεξηγήσει. Νομίζουμε ότι όποιος είναι σοφός, δεν είναι... άνθρωπος. Λάθος. Ο Νικόδημος είναι άνθρωπος σοφός, και ως άνθρωπος έχει δικαίωμα να κουραστεί, έχει δικαίωμα να βαρεθεί, έχει δικαίωμα να ζητήσει τη γνώμη μας και έχει δικαίωματα να πράξει όπως ο ίδιος το θελησει κι ύστερα πάλι να ξεβαρεθεί, να επανέλθει, να ξαναφύει, να ξανάρθει και πάει λέγοντας.

Δεν είναι όμως σωστό να τον κρατήσουμε εδώ και τώρα, επειδη τον έχουμε ανάγκη.

Αν η αγάπη γίνει φυλακή, δεν είναι αγάπη.

Αν, όμως, η αγάπη μας γίνει φυλαχτο, παραμένει αγαπη.



Σας φιλώ, με αγάπη

Παράγραφος


ΥΓ. Συγγνώμη για τη φλυαρία και το αόριστο κλείσιμο του σχολίου.

Ανώνυμος είπε...

Ο antvol όλο μου λέει ότι είμαι στην ανηφόρα...ο proinos τώρα στην κατηφόρα...Για κάρο με περάσατε?

igkros είπε...

Από τις αγαπημένες μου ταινίες και φυσικά από τις αγαπημένες μου παραλίες το Ζιγουατενέχο και η ίστορία του Άντυ! Hasta luego senior Dimou!

harrygrath είπε...

Τουλαχιστον θα βγει ο Δημου να κανει δηλωση,να κοψει & τη πλακα για το Ζιγκολοδενεχω ή οπωςτολενε εκει ?

gerasimos74 είπε...

nikos dimou said:
"Νομίζω ότι πρέπει να υπάρχει ένα blog - το doncat (ή doncat2) που να έχει τα πάντα...Ή, αν δεν θέλουμε πισωγυρίσματα, συνεχίζουμε το 2 με την νέα μορφή (Satanaki style) που είναι πιο δεκτική για κείμενα..."

---------------------------

Καλησπέρα σε όλους.

Στις 2 Φεβ 2007 στις 10:36:00 μμ, έγραφα στο doncat2, σχετικά με την εντύπωση που μου είχε κάνει το Σατανάκι: "...το οποίο (Σατανάκι) παρεπιμπτώντος, αποτελεί την ουσιαστική μετεξέλιξη του doncat1. Αυτό ακριβώς λατρεύω σε εσας κ. Δήμου: το σατανάκι σας, & την ιδιότυπη σας αυθαιρεσία!! Σας καλώ όλους σε μαζική μετακόμιση στο Σατανάκι. Τόπο στα νιάτα!!!"

Ω, πόσο χαίρομαι, πόσο χαίρομαι ειλικρινά, που βλέπω τις εξελίξεις να τρέχουν, απρόσμενα & αιφνιδιαστικά, αλλάζοντας χρώμματα & διαθέσεις!!

Αυτό το μπόλιασμα των δύο blog, η μετεξέλιξη του doncat1, είναι ο ΝΔ που τα περιέχει όλα & μας κάνει όλους εμάς να τον αγαπάμε, & να τον θαυμάζουμε.

Στο δίλημμα ποιπόν, η απάντησή μου είναι:
γεννητικά μεταλλαγμένος doncat, με προσθήκη Σατανακίου!!

(Θα μπορούσείσως να ονομάζεται: donsat).

Aphrodite είπε...

Α-ΧΕΜ!!!!

ΓΚΟΥΧ! ΓΚΟΥΧ!!!!

Καλέεεεεεε!

Μμμα-μα-μα τι γίνεται? Επιτέλους κατέβηκε η ημικρανία από το 100% στο 85%, και άνοιξα μισό μάτι να σας σφυρίξω κάτι ψιλά, και λείπετε όλοι?!??!

Κοινόβιο σου λέει, πες καλύτερα σκορποχώρι... Ει, συσπείρωση καλέεεε!!!!

Μα δεν ακούει κανείς, τζάμπα το έκανα το ταξίδι, αγγάρεψα και τον Πήγασο (γειά σου Blade κορίτσαρε!) και θα του είμαι υπόχρεη για 100 ποστς ακόμα, τζάμπα και τα αντηλιακά και τα ποντσος και οι αναγούλες από τα σκουλήκια στις τεκίλες (μπλιάααααχ!)?!?!?!

Τεσπα, ihafia, εσύ που μ'ακούς (ξέρω, ας μην μεσοπόναγες και θα είχες εξαφανιστεί κι εσύ σε κάνα dark room πάλι!), πες τους ότι τα βγάζω όλα στη φόρα!

Viva Cuervo!

ΛΟΛ ΛΟΛ ΛΟΛ ΛΟΛ!!!!

giant13 είπε...

Θεα Αφρο,

Ωραίο πόστ, ζωντανό, μπράβο σου.
Εδώ μάλλον όλοι απέδρασαν, τι απέδρασαν δηλαδή, μαζική φυγή.

Aphrodite είπε...

@Γίγαντα,

Θα κλείσεις εσύ (μια που η elinor κάνει επίσης διακοπές και ξεμείναμε από ντονκατο-θυρωρό), να περιμένω?

Εχω και Πήγασο, πάμε μια βόλτα?
;)

(πάρε μαγιώ, στο Μέχικο έχει κάψες!)

test είπε...

Καλησπέρα κι από μένα στους λίγους εναπομείναντες.

Είχα έναν φίλο κάποτε, που είχε την εξής άποψη: Θα μπορούσε να κάνει οποιαδήποτε δουλειά, από σκουπιδιάρης μέχρι αστροναύτης, όμως για έναν χρόνο, ή ακριβέστερα, για μιά πλήρη εναλλαγή εποχών. Άνοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνας. Μετά, επειδή αισθανόταν πως επαναλαμβάνεται, όφειλε να αλλάξει (δουλειά).

Ίσως κάτι τέτοιο συμβαίνει κι εδώ;


paragrafos said...
Αν η αγάπη γίνει φυλακή, δεν είναι αγάπη!

Ακριβώς έτσι.


Μια που ο οικοδεσπότης δέχεται ιδέες, εγώ θα πρότεινα, να μετεξελιχθεί το μπλογκ, με τα εξής δύο χαρακτηριστικά:

Κατά πρώτον, να έχει πιο ελεύθερη μορφή: Δηλαδή, όχι 1 ποστ κάθε δυό μέρες, αλλά όποτε έχει όρεξη.

Και κατα δεύτερον, δίλημμα μεταξύ φωτομπλογκ και κειμενομπλογκ να μην υφίσταται, αλλά ό,τι ήθελε προκύψει...


Good Νight, and Good Luck!

giant13 είπε...

Μπορώ να αρνηθώ τέτοια πρόταση Θεά μου!!!.
Πόσο μάλλον που ο Ηφαιστος είναι φιμωμένος και δεν μπορεί να πεί (γράψει) τα παράπονα του

Iraklis Proko είπε...

Χαίρετε!

Ενα από τα πράγματα που ξέρω από την μικρή εως τώρα εμπειρία μου είναι το οτι αν θέλεις να έχεις την παρέα των ανθρώπων που σου πάνε, τότε πρέπει να φαίνεται αυτό που είσαι.

Με όλες του τις πλευρές.
Από τις πιό φωτεινές έως τις πιό ταπεινές...

Θέλει δύναμη και σίγουρα δεν θα αρέσει σε (πάρα)πολλούς.

Είναι ένα επώδυνο ξεκαθάρισμα αλλά τουλάχιστον στην αληθινή ζωή αξίζει τον κόπο.

Ο περιττός θόρυβος καταλαγιάζει...

Kaurikas είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Kaurikas είπε...

Ανηκω στην σιωπηλη πλειοψηφεια οπως εχει ονομασει ο κ.Δημου ολους εμας που δεν συμμετεχουμε στις συζητησεις αλλα τις παρακολουθουμε οπως φυσικα και τα κειμενα.Λογω των εξελιξεων ειπα να σπασω την σιωπη μου και να πω την γνωμη μου για το μελλον του μπλογκ.Νομιζω οτι η υπαρξη πολλων και διαφορετικων ιστιολογιων θα ειναι πολυπλοκη και θα κουρασει.Πιστευω πως η καλυτερη λυση ειναι ενα μπλογκ νεων κειμενων(που τοσο μας εχουν λειψει)οπου οποτε θελετε κ.Δημου καθε τοσο βαζετε photo.

Ας γινει πραγματικοτητα η ιστορικη συνεργασια του don με το satanaki!!!

DimitrizZzZz είπε...

Ρε θύματα του ετοιμοθάνατου, δεν βαρεθήκατε να σας χρησιμοποιεί στις εκάτοστε κρίσεις του για να του τονώσετε τον θυληπρεπή εγωισμού του;
"Θα φύγω, δεν θα φύγω"
"Θα σταματήσω δεν θα σταμτήσω"
"Λίγα σχόλια θα σταματήσω"
και δεκάδες άλλες κραυγές ενός θλιβερού ανθρώπου που ψάχνει στην ηλικία του προσοχή και στοργή σε blogs, χωρίς να προσφέρει τίποτα, όπως έχει συνηθίσει να κάνει σε όλη του τη ζωή, όπως μαθαίνουν όλοι οι διαφημιστές να εκπορνεύοντια προσφέροντας θόρυβο εντυπωσιακό με κούφια λόγια.
Τόσο βλάκες είστε;

broccoli είπε...

καλή επιστροφή (και στους δύο)

τα posts+σχόλια των προηγούμενων μπλογκς χωρίς τα προβλήματα του νέου blogger μπορείτε να τα βρείτε:

nikosdimou

doncat

(μόνο που δεν ξέρω για πόσο καιρό θα δουλεύουν αυτά τα links, κατεβάστε τη zip version για browsing απο τον δίσκο)

Ανώνυμος είπε...

DimitrizZzZz said...
Τόσο βλάκες είστε;

Kαι εσύ που είσαι τόσο έξυπνος τι κάνεις εδω με τους βλάκες;
Συνήθως οι βλάκες ασχολούνται με τους έξυπνους και όχι το αντίστροφο...άσε που εσύ ,επίσης σφύζεις από ζωή...οπότε βγες καμμια βόλτα να το χαρείς αντί να μιζεριάζεις με ηλίθιους θνητούς...α, είσαι και άντρακλας, οπότε πάνε να παίξεις με κανένα γκομενάκι, όταν θα χαίρεσε την ζωή σου και την εξυπνάδα σου...και άσε εμάς τους θλιβερούς στην μιζέρια μας...No worries mate!

the Idiot Mouflon είπε...

@Dimitrizzzzz

Αυτά τα λέει άνθρωπος που αποφάσισε πως ήθελε να γίνει πιλότος μετά που είδε το "Top Gun";

@ΝΔ

Αυτό που θα σχολιάσω δεν έχει να κάνει τόσο με τις προσωπικές επιλογές του χρήστη ενός Η-Δ (Ημερολογίου Διαδικτύου). Αφορά περίσσότερο τη φόρμα / το τρόπο έκδοσης.

Επειδή η "έκδοση" των ποστ γίνεται με χρονολογική σειρά, πολλά θέματα που έχουν ενδιαφέρον θάβονται στα αρχεία. Ξέρουμε τι συμβαίνει με ένα σοβαρό θέμα στα ΜΜΕ άμα κάνει τον κύκλο του.

Βέβαια, αυτός που ενδιαφέρεται μπορεί να ψάξει... όμως θα είχε επίσης εδιαφέρον αν ένα μπλογκ επέτρεπε σε ποστ να αναδειχθούν εκ νέου εαν προστεθεί κάποοιο σχόλιο (με τρόπο πέραν του module που προβάλει τα τελευταία σχόλια σε σειρά, π.χ. έχοντας -στην πρώτη σελίδα -το πιο πρόσφατο ποστ πρώτο και τα όποια άλλα έλαβαν καινούρια σχόλια να ακολουθούν).

Σίγουρα αυτό θα ήταν εξοντωτικό για τον ιδιοκτήτη ενος μπλογκ που χτυπά 300αρες και βάλε... αλλά θα μπορούσε να λειτουργήσει θετικά για ένα μπλογκ "μικρότερης εμβέλειας". Είναι κρίμα να χάνονται κάποιες ιδέες ή συζητήσεις γιατί τα προσπέρασε κάτι πιο "επίκαιρο".

Nikos Dimou είπε...

Kαλημέρα στην Ελλάδα (εδώ νυχτώνει).

Επιστρέφω άπρακτος. Ο Andy δεν γυρίζει με τίποτα. (Τα έφτιαξε κι εδώ με μία εξωτική μαυρομαλλούσα).

Όμως οι συσκέψεις μας, λαμβάνοντας υπόψη και τις συμβουλές σας, καρποφόρησαν.

ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ BLOG! Με από όλα. Και κείμενα, και φωτο, και ποίηση και πολιτική...

Το μόνο ερώτημα: συνεχίζουμε το 2 ή ξαναγυρίζουμε στο αρχικό doncat (να μην πάνε χαμένα και τα μπλουζάκια...).

Ό,τι δεν συνεχίσει θα παραμείνει δορυφορικό και στατικό με moderation όπως το nikosdimou.

magnon είπε...

Ακούστε και έναν αουτσάιντερ, μία είναι η λύση. 1)Θα δημοσιεύετε αραιά και που, μία φορά την εβδομάδα ή τον μήνα. Δεν θα συμμετέχετε στα σχόλια, παρά ελάχιστα και μία φορά την ημέρα για να τα κάνετε μοντερέισιον, αν χρειαστεί. Όσο λιγότερα σχόλια, τόσο καλύτερα. Το μπλογκ είναι δικό σας για να γνωστοποιείτε τις σκέψεις σας, όχι για να γίνονται συζητήσεις. 2) Δεν υπάρχει παρέα στα μπλογκ και φορουμ. 3) μην γίνεστε σκλάβος της AGB.

;)

sotomi είπε...

@nikos dimou
ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ BLOG! Με από όλα. Και κείμενα, και φωτο, και ποίηση και πολιτική...
Το μόνο ερώτημα: συνεχίζουμε το 2 ή ξαναγυρίζουμε στο αρχικό doncat (να μην πάνε χαμένα και τα μπλουζάκια...)
----------------------
To blog με τη μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα είναι το doncat! Λογικό είναι να συνεχίσει αυτό. Και μια και αναφέρει ο ΝΔ ότι θα έχει απ' όλα, μια πρόταση: δεν είναι καιρός να αρχίσουν και podcasts made by doncat;
(Είμαι σίγουρη για την)Καλή συνέχεια!

satanaki είπε...

Τώρα που ξαναγυρίζει ο Γάτος εμένα δεν με ρωτάει κανείς - αλλά ας είναι, αφού δεν μπορεί το κύριο μπλογκ να είναι το δικό μου, ας πάμε στο doncat. Το δικό μου θα μείνει εκεί με τα κλεψιμέϊκα.

Nikos Dimou είπε...

Και τα email μέχρι τώρα είναι 5 προς 1 υπέρ του Doncat (σκέτου).

Sotomi, μην μου βάζεις κι άλλους μπελάδες να μπλέξω με podcast + video. Εδώ προσπαθώ να ελαφρώσω το βάρος...

Nikos Dimou είπε...

broccoli said...
καλή επιστροφή (και στους δύο)

τα posts+σχόλια των προηγούμενων μπλογκς χωρίς τα προβλήματα του νέου blogger μπορείτε να τα βρείτε:

-------------------------

Τα κατεβάζω και ήδη έκανα συμφωνία να φιλοξενηθούν στο site μου (www.ndimou.gr)

Ευχαριστούμε όλοι για την προσφορά!

Yannis H είπε...

Ταμπακιέρα: doncat ή doncat2; Ψηφίζω το δεύτερο. Οι λόγοι:

- γιατί είναι πιο φυσικό (το πισωγύρισμα μπερδεύει, φέρνει συγκρίσεις εκεί που πιθανώς δεν θα έπρεπε να υπάρχουν)
- η εξέλιξη είναι πιο εμφανής και ανιχνεύσιμη
- είμαστε διαφορετικοί μετά την εμπειρία του doncat2 (διατί να το κρύψομεν άλλωστε;)
- θα διευκολυνθούν οι ιστορικοί του μέλλοντος
- διαφορετικά θα έπαιζε, τουλάχιστον θεωρητικά, και το nikosdimou

Also spracht ένας χρήστης

Stavros Katsaris είπε...

Καλημέρα καλημέρα!

Μου αρέσει η παρέα που έχει δημιουργηθεί και δεν με πειράζει αν θα είναι σε αυτό ή σε άλλο!
Επίσης θεωρώ και΄γω πως και στα 2 προηγούμενα μπλογκ υπήρχαν πολύ όμορφες φωτογραφίες καθώς επίσης και πολύ ωραίες εικονογραφήσεις!
Οπότε μάλλον ένα που να περιλα;μβάνει όλα τα θέματα είναι και η δική μου άποψη!

ΥΓ! Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον broccoli!

Nikos Dimou είπε...

Δύο παρατηρήσεις:

1.
harrygreco said...
Το μπλογκ εχει ηδη υποβαθμιστει με τη μανια με τις γατες

----------------------

Χάρη: Δήμου χωρίς γάτες είναι σκορδαλιά χωρίς σκόρδο. Πάμε πακέτο. Για σένα υποβαθμίζουν - για πολλούς αναβαθμίζουν...


2.groupthink said...
Ακούστε και έναν αουτσάιντερ, μία είναι η λύση. 1)Θα δημοσιεύετε αραιά και που, μία φορά την εβδομάδα ή τον μήνα. 2) Δεν υπάρχει παρέα στα μπλογκ...

-------------------------

Για το "αραιά και που" θα το δούμε στην πράξη. Αλλά στο δεύτερο διαφωνώ κάθετα. Παρέα υπάρχει - είναι η καλύτερη που είχα ποτέ!

giant13 είπε...

broccoli said,

μόνο που δεν ξέρω για πόσο καιρό θα δουλεύουν αυτά τα links, κατεβάστε τη zip version για browsing απο τον δίσκο)
--------------------

Πώς κατεβαίνει η zip version?

Ανώνυμος είπε...

danke sehr μπροκολι:)!

γίγαντα,τα ζιπακια βρισκονται επανω επανω στα λινκς που εδωσε ο μπροκολι

paragrafos είπε...

Nikos Dimou said...
broccoli said...
καλή επιστροφή (και στους δύο)

τα posts+σχόλια των προηγούμενων μπλογκς χωρίς τα προβλήματα του νέου blogger μπορείτε να τα βρείτε:

-------------------------

Τα κατεβάζω και ήδη έκανα συμφωνία να φιλοξενηθούν στο site μου (www.ndimou.gr)

Ευχαριστούμε όλοι για την προσφορά!

17 Φεβ 2007 11:15:00 πμ
-----------------------
-----------------------



Θα φιλοξενηθούν στο σαϊτ;

Θαυμάσια εξέλιξη!!!



Με πολλή αγάπη

Α.

melanhappy είπε...

Σε λίγο θα μας γράψετε πως ο Δάνδολος είναι συγγραφέας και πως αυτά που γράφει σε εφημερίδα διαβάζονται

GEORGIA SANDI είπε...

Καλό απόγευμα! Θα μου βγει το γκρινιάρικο σήμερα. Λίγο πληκτικό κατάντησε το μπλογκ; Ή μήπως φταίω εγώ που το βρίσκω πληκτικό – δεν ξέρω. Πολύ χύμα τη βρίσκω την παρέα. Και νιώθω μοναξιά… Σας φιλώ όλους πάντως, είτε δουλεύετε σαββατιάκα είτε ρεμβάζετε κάτω από τις φοινικιές…

Nikos Dimou είπε...

GEORGIA SANDI said...
Καλό απόγευμα! Θα μου βγει το γκρινιάρικο σήμερα. Λίγο πληκτικό κατάντησε το μπλογκ;

-------------------------

Σίγουρα πληκτικό. Το μπλογκ κατάντησε σαν το ΠΑΣΟΚ - εσωστρεφές. Να κάνω αυτό ή εκείνο; Να προχωρήσω έτσι ή αλλιώς;

Έρχομαι και θα αλλάξουν όλα!

giant13 είπε...

Ολα ok , το πρόσεξα καλύτερα και τα έσωσα με zip.
Ευχαριστίες στον broccoli.

GEORGIA SANDI είπε...

Γλυκύτατέ μου, σ’ ευχαριστώ! Σε περιμένω! Σε περιμένουμε!

Stavros Katsaris είπε...

Καλά την 100αρα

Stavros Katsaris είπε...

αλλα...

Stavros Katsaris είπε...

και τη 200αρα!!!!!!


Πόντικαααααα!!!

Αρχαίος είπε...

Ψηφίζω και εγώ doncat (δαγκωτό)!!

indub μου σε κατηγορώ για παραπλάνηση κοινού!! λόγω της εικόνας (avatar) που χρησιμοποιείς (ένας είναι ο αρχαίος).
Ήρθε και ο solon και μπερδεύτηκαν περισσότερο τα πράγματα.
Πολύ αρχαία Ελλάδα πλάκωσε harry για ανέλαβε!!!

Τρεις μήνες έκανε καλό καιρό και το τριήμερο βρέχει μέρα νύχτα α ρε Μεξικό που μας χρειάζεται.

Αρχαίος είπε...

@ zoi20
Διαφωνώ ότι ο Πάγκαλος είπε μαλ**ια για το άσυλο.
Μάλλον και εσύ (όπως εγώ στην αρχή άκουσε τα σχόλια των δημοσιογράφων αλλά όχι την πραγματική δήλωση του. Η δήλωσή είναι
"Στους δρόμους της Πανεπιστημιούπολης Ζωγράφου, όπου περνάω πολύ συχνά και βλέπω τους λαθρέμπορους που ξεφορτώνουν φορτηγά - ψυγεία (κάθε πρωί γίνεται αυτή η δουλειά), τι κάνουν εκεί μέσα. Κάτι ξεφορτώνουν. Κάτι κρύβουν. Είναι πασίγνωστο. Χιλιάδες άνθρωποι το βλέπουν κάθε μέρα. Γιατί στους δρόμους αυτούς, όπου περνούν χιλιάδες αυτοκίνητα, να μην μπορεί να περιπολεί η αστυνομία; Γιατί μέσα στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, να υπάρχει ένα τεράστιο εμπορικό παζάρι με πάσης φύσεως αντικείμενα από όλα τα Βαλκάνια; Για να μην πω και για τις ουσίες που πωλούνται εκεί πέρα. Αυτό το ξέρει και η κουτσή Μαρία. Το έχουν καταγγείλει οι καθηγητές. Γιατί εκεί να μην εφαρμόζεται ο νόμος στους δρόμους και στα πεζοδρόμια;»

Υπάρχει καμμία διαφωνία σε αυτά;

Nikos Dimou είπε...

@αρχαίος

- άρτι αφιχθείς, συμφωνώ. Ο Πάγκαλος είπε πράγματα αυτονόητα. Σας προτρέπω να διαβάσετε σημερινή συνέντευξη του προέδρου του London School of Economics, Sir Howard Davis (TA NEA) ο οποίος αδυνατεί να καταλάβει τι σημαίνει "πανεπιστημιακό άσυλο".
LSE

x-taramas είπε...

Doncat σκέτο.

Sarah είπε...

Ωραιαοτατη η συνεντευξη στα ΝΕΑ. Ποιος μπορει να κατανοησει αυτην την εννοια; Να μη μπορει η αστυνομια να μπει οταν ο άλλος το ρημαδιάζει;


Τι πρεπει να γινει για να καταλαβουμε οτι ο υπολοιπος πλανητης καλπαζει;
Και εμεις το χαβα μας....
Το αντιλαμαβνομαστε οτι αυτη η γενια και πιθανον και η επομενη θα σπαταληθούν;

Ανώνυμος είπε...

Ένα doncat με από όλα κ για μένα παρακαλώ:)

@αρχαίος
O Πάγκαλος έκανε αυτό που λέει ο ΝΔ, είπε το αυτονόητο. Αυτό δηλαδή που βλέπουμε όλοι κ δεν χρειαζόμασταν κοτζάμ πρώην ΥΠΕΞ να μας το διευκρινίσει. Μα..α δεν το ονόμασα γιατί ήταν λάθος αλλά γιατί ήταν ένα τίποτα, ελάχιστο, χωρίς καμία σημασία.

Nikos Dimou είπε...

zoi20 said...
ήταν ένα τίποτα, ελάχιστο, χωρίς καμία σημασία.

-------------------------------

Ναι αλλά κόντεψε να ανατρέψει το ΠΑΣΟΚ! Συμφωνώ με όλα τα αρνητικά που γράφτηκαν για την προσωπικότητα του Πάγκαλου, αλλά αυτή τη φορά είχε δίκιο.

Ναυαγός είπε...

Πανάσχημη said...
"Το αντιλαμαβνομαστε οτι αυτη η γενια και πιθανον και η επομενη θα σπαταληθούν;"

Και οι έξι γενιές του "ελεύθερου" μας βίου έχουν σπαταληθεί. Πότε σε πολέμους, πότε στην ξενιτιά, πότε στους δρόμους με συνθήματα, πότε στα όνειρα της Μαρίας της Άσχημης.

Σπατάλη γενεάς=η αδυναμία συντονισμού της νεότητας στην κατεύθυνση της αλλαγής του κόσμου.

Sarah είπε...

Ναυαγος
Ξερεις τι βλεπω;
Οτι η γενια του πατερα μου και της μητερας μου, παρ'όλο που εζησαν τον πολεμο και την ολοσχερη καταστροφη (κυριολεκτικα στο δρομο βρεθηκαν, τα σπιτια καηκαν απο τους Γερμανους) ορθοποδησε και εφτιαξε σοβαρη περιουσια.
Τα παιδια τους επισης κατι εκαναν.
Η σημερινη γενια ειναι η μονη ισως που οχι μονο δεν θα κανει το άλμα που εκανε η προηγουμενη -τηρουμενων των αναλογιων- αλλα ουτε καν θα βελτιωθει.

Και οι Ιρλανδοι ξενιτευτηκαν πολυ... αλλα κοιτα σημερα τη χωρα τους.
Η Γερμανια καταστραφηκε πληρως, κοιτα τους σημερα.
Η Ιαπωνία; Πληρης καταστροφη... κοιτα τους σημερα.

Να αναφερω στοιχεια για την Ινδια;

Δυσκολευομαι να κανω συγκρισεις πια... νιωθω ηλιθια και που τις κανω..
Τι βγαινει:
Τιποτα δεν βγαινει.

Ναυαγός είπε...

@Πανάσχημη,

Πάντως μη θεωρείτε ότι το ότι αντιδρά μια μερίδα των νέων σήμερα για το άσυλο, αύριο για το νόμο πλαίσιο κ.ο.κ. είναι το στοιχείο που κάνει την γενιά αυτή να σπαταλιέται.

Ίσα ίσα αυτοί που φωνάζουν σήμερα, στην πλειοψηφία τους μια θέση στον ήλιο του δημοσίου ή των επιχειρήσεων ονειρεύονται με άπλετη ροή μαύρου χρήματος. Και αν δεν το ξέρουν τώρα θα το καταλάβουν στο μέλλον, όπως και οι προηγούμενοι: το 1-1-4 και το Πολυτεχνείο.

Είναι το ότι δε βάζει το μυαλό της να δουλέψει δημιουργικά, που την κρατάει καθηλωμένη.

Ναυαγός είπε...

Εμένα από πάντα το 212 σχόλιο μου άρεσε!

Nikos Dimou είπε...

Ναυαγός said...
Και οι έξι γενιές του "ελεύθερου" μας βίου...

------------------------

Η Βιβλος (αλλά και η λογική) ορίζει την απόσταση των γενεών ανά 15 χρόνια. 4 είναι οι γενιές του ελεύθερου βίου μας. Παρά τις μεγάλες δυσκολίες, οι πρώτες δημιούργησαν. Δεν θέλω να δώσω δίκιο στην Πανάσχημη αλλά αυτοί οι φοιτητές που θέλουν "εξεταστικές χωρίς μαθήματα" με προβληματίζουν...

heinz είπε...

@all

Αν μου επιτρέπετε, τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά σε σχέση με το άσυλο.

Η αυτονομία των πανεπιστημίων (universitas) ήταν το αποτέλεσμα της αυτονομίας και του αυτοκέφαλου των πόλεων της Δύσης που όχι τυχαία αποκλήθηκαν "πρώτες πατρίδες".

Μετά από την κατάλυση της αυτονομίας των πόλεων από τα εθνικά κράτη, τα πανεπιστήμια παραμένουν οι μόνοι θεσμοί που συνεχίζουν την παράδοση της αυτονομίας και του αυτοκέφαλου. Υπήρξαν σοβαροί λόγοι γι' αυτό, με επιφανέστερο τον προφανή: Θρησκεία.

(εδώ υπάρχει - εκτός όλων των άλλων - κι ένα ακόμη πρόβλημα με την αλλαγή του άρθρου 16: τα πανεπιστήμια του Χριστόδουλου).

Στη συνέχεια, κι η πολιτική πολύ θα ήθελε να χώνει κατά το δοκούν το χεράκι της στους ακαδημαϊκούς οργανισμούς - για το "κοινό καλό" ντε!!!

Μ' αυτά, δεν εννοώ ότι καλώς μπαίνουν - όπου συμβαίνει γιατί εγώ ΔΕΝ το έχω δει - και τα σπάνε.
Αλλά το άσυλο έχει λόγο ύπαρξης και δεν είναι διαπραγματεύσιμο. Εκτός κι αν η επιστήμη είναι λάστιχο, οπότε αλλάζει το θέμα. Υπάρχουν μηχανισμοί προστασίας του Πανεπιστημίου κι αν κάποιοι δεν τους ενεργοποιούν, πρέπει να εγκληθούν. Αλλά, δεν είναι δυνατό να εγκαλείται το άσυλο ως θεσμός.

Όσο για τα προαναφερόμενα περί πολιτικών, υπάρχουν σ' αυτό το τρία-ψέματα-σε-ένα-όνομα κόμμα (ΠΑ.ΣΟ.Κ.) δυο χοίροι:

Ο ευφραδής
Ο γκαφατζής

heinz είπε...

Nikos Dimou said...

Έρχομαι και θα αλλάξουν όλα!

Όχι τέτοια, έλεος!!!!

Δήμου προχώρα,
άλλαξέ τα όλα...(!!;)

Α πα πα πα....

«Παλαιότερο ‹Παλαιότερο   1 – 200 από 317   Νεότερο› Νεότερο»