Πέμπτη 8 Φεβρουαρίου 2007

Τα χρώματα του Βορρά

Πριν πέντε χρόνια είχα πάει στην Σκωτία.
Προσκύνημα σε μία λίμνη.
Που την τραγούδαγα από παιδί αλλά δεν την είχα δει.



By yon bonnie banks
and by yon bonnie braes
when the sun shines bright
on Loch Lomond...





Παντού πολύχρωμα λουλούδια στα παράθυρα και σε κάθε χωριό μαγαζάκια να πουλάνε άνθη χρωματιστά.



Και παντού το φοβερό πράσινο του lawn - μα το βάφουν το γρασίδι;



Και οι πόλεις: Γλασκώβη, Εδιμβούργο στο μουντό βορρά, πολύχρωμες.



Μόνο στην Ιρλανδία είχα δει ακόμη πιο ζωηρά χρώματα.



Ακόμα και το μαύρο τους μοιάζει λαμπερό...



Σε αυτό το ενεχυροδανειστήριο μπαινεις αλλιώς



και σε αυτό το pub πίνεις αλλιώς...



ακόμα και τα τούβλα χρωματίζουν...



κι αυτές τις αξίες δεν τις πιάνει κανένα κινητό...
--







233 σχόλια:

1 – 200 από 233   Νεότερο›   Νεότερο»
Nikos Dimou είπε...

Από τις θύελλες των χωρισμών, της πολυγαμίας και της μονογαμίας ένα ταξίδι εκεί που το φως είναι λίγο αλλά τα χρώματα πολλά...

Dion.M. είπε...

Καλημέρα,

Η πρώτη φροντίς το πρωί και η τελευταία το βράδυ, όπως έλεγε η παλαιά διαφήμιση.

Πολλά τα χρώματα αλλά καλόγουστα συνδυασμένα! Σε ηρεμούν, δεν σε πληγώνουν και δεν σου δημιουργούν σύγχιση.

Αισθάνεσαι ότι όλα είναι στην θέση τους.

glenn είπε...

Ωραίες φωτό για το πρωινό. Είναι περίεργη χώρα η Αγγλετέρα, τελικά.

Alogaki είπε...

Καλημέρα!

Ίσως επιλέγουν πιο έντονα και κορεσμένα χρώματα, γιατί έχουν λιγότερο (σε ένταση και διάρκεια) φως.

p_aris είπε...

Καλημέρα

Μα δεν τα επιλέγουνε τα χρώματα! Η φύση τα κάνει έτσι. Υγρασία και έλλειψη σκόνης. Είμουνα κάποτε φοιτητής εκεί, οταν ερχόμουνα Ελλάδα για διακοπές το πρώτο πράγμα που με ενοχλούσε μόλις κατέβαινα από το αεροπλάνο είτανε το σκονισμένο τοπίο και τα ξεθωριασμένα χρώματα.

Nikos Dimou είπε...

Έχω την αίσθηση ότι η Σκωτία είναι - ατμοσφαιρικά και τοπιογραφικά - το αντίθετο της Ελλάδας.

Και οι άνθρωποί της άλλωστε, εσωστρεφείς, λιγόλογοι με την βαριά γλώσσα τους.

Αντίθετα με τους μουρλούς Ιρλανδούς που σε πολλά μας μοιάζουν...

dinx είπε...

Καλημέρα,
Θα συμφωνήσω μαζί σας Don, οι Ιρλανδοί είναι οι πιο παλαβοί στην περιοχή.
Παρότι ζουν στον Ατλαντικό δίπλα, είναι οι πιο ζεστοί άνθρωποι, έξω καρδιά.
Για την Σκωτία , δεν είχα την τύχη να την επισκεφθώ ακόμα είναι στο πρόγραμμα για τα Highlands.
Καλημέρα σε όλους.

Dion.M. είπε...

...Και τα -επικρατούντα- χρώματα των γυναικών...

Ασπρο δέρμα, μαύρα μαλλιά...

Ο καλύτερος συνδυασμός!

Μακρυά από το ξανθό με σκούρο δέρμα...

Ο χειρότερος συνδυασμός!

Αν μπορούσα να διαλέξω μια γυναίκα από όλο τον κόσμο, θα διάλεγα την Αndie Mac Dowell.

Νομίζω ότι και ο Σων Κόννερυ είναι το πρότυπο του ανδρικού sex appeal... Ακόμα και σε αυτήν την ηλικία!

Nikos Dimou είπε...

Φυσικά μην πάρει κανείς στα σοβαρά τις γενικεύσεις - δεν μιλάω για "εθνικά" στερεότυπα αλλά για προσωπικές εντυπώσεις.

Πάντως σε Σκωτσέζικα pubs όλοι πίνουν μόνοι και σιωπηλοί - στα Ιρλανδέζικα σε πέντε λεπτά έχεις γνωριστεί με όλους και τραγουδάτε μαζί...

Nikos Dimou είπε...

Dion.M. said...
...Και τα -επικρατούντα- χρώματα των γυναικών...
Ασπρο δέρμα, μαύρα μαλλιά...

------------------------------

Στην Ιρλανδία όμως οι περισσότερες κοκκινομάλλες κεφαλές κατά κεφαλήν!

Damien είπε...

Afiste me na figo pia apo auti ti mizeri ke axromi xora...

glenn είπε...

Άχρωμη χώρα η Ελλάδα; Δεν νομίζω, μη λέμε και υπερβολές. Κάθε τοπίο έχει τα συν και τα πλην. Και στο παράδεισο να σε βάλουν βαριέσαι, άσε που δεν νομίζω η Αγγλετέρα να είναι κλιματολογικός παράδεισος!

Alogaki είπε...

Κι εγώ θα συμφωνήσω ότι η Ελλάδα δεν θα μπορούσε με τίποτα να χαρακτηριστεί "άχρωμη".
Είναι αυτό το "Φως των Ελλήνων" που βελτιώνει όλα τα χρώματα.

άσχετη παρατήρηση:

Καλή τσικνοπέμπτη σε όλους!
Φροντίστε μόνο να κάτσετε σπίτι και να βγείτε αύριο!
(νόμος προσφοράς-ζήτησης)

Damien είπε...

@username
thelo na to kano apo otan imoun 5 eton tora pou mporo,me kalese o stratos tis...mia skepsi me gargalai na figo xoris na pao oste na ime anagasmenos na min giriso pote ksana

P.S:Zilevo tin Eirini gia oti ekane,tha to ekana 1000 fores
P.S2:O ilios den mpori na kripsi tin mountada tis psixis

Damien είπε...

ti xora den tin kanoun ta topia alla i anthropi!

glenn είπε...

Προσωπικά πάντως αν ένα μέρος είναι σκέτη πεδιάδα δεν μου αρέσει. Πρέπει να έχει και τα βουναλάκια του.Αλλά όχι και Πίνδος βέβαια. Το αττικό τοπίο το βρίσκω το πιο ενδιαφέρον απ' όλα, έστω και κατεστραμένο. Επίσης όμορφα βρίσκω τα Τέμπη --Θεσσαλικά και Μακεδονικά, Πήλιο, Γιάνενα, Ταϋγετο, Παγγαίο.

mscmkr είπε...

Μήπως πήγατε αρκετα βόρεια για να δείτε το Βόρειο Σέλας; Όνειρό μου...

An-Lu είπε...

You made me "homesick"....!!!!

Nikos Dimou είπε...

Alogaki said...
Είναι αυτό το "Φως των Ελλήνων" που βελτιώνει όλα τα χρώματα.

---------------------------

To Φως των Ελλήνων δεν βελτιώνει χρώματα - κυρίως σκληραίνει τις σκιές...

Nikos Dimou είπε...

Όχι - το Βόρειο Σέλας δεν το έχω δει - δεν είναι και εύκολο...

Ανώνυμος είπε...

Τι εννοούν όταν λένε ότι "το δικαίωμα στη ζωή είναι ένα ιερό δικαίωμα". Και τι περιμένουν εμείς να καταλάβουμε και σύμφωνα με αυτό να φτάσουμε στην πράξη και να πράξουμε; Damien;

Damien είπε...

Oson afora to "Fos ton Ellinon",ti na pi ke auto,exi ksethoriasi giati emis to kaname

Glossa:katakermatismeni
Klironomia:dialimeni,poulimeni allou!(apo emas panta,tous "agious"Ellines)
Topia:viasmena[gia vgale mia ton Parthenona kai to kalimarmaro apo to topio ke na do meta ti tha sou thimizi to fos ton Ellinon,mallon tha dis ti moudada ton blacho-valckanion(den to leo koroideutika)apou ine i simerini katagogi mas]

signomi gia ton epithetiko mou ifos alla den antexete allo i katastasi sto Greece an den kanoume energies emis i idii san polites

athanasia είπε...

Kαθώς σήμερα είναι μια δύσκολη μέρα, το ποστ για τη Σκωτία μου έφερε στο νου αυτό το ποίημα που μου υπενθυμίζει ο σύντροφός μου όταν με δει πιεσμένη ή στενοχωρημένη:

Clan Donald's Call
to Battle at Harlow

You Clan of Conn, remember this:
Strength from the eye of the storm.
Be at them, be animals,
Be alphas, be Argus-eyed,
Be belters, be brandishers,
Be bonny, be batterers,
Be cool heads, be caterans,
Be clashers, be conquerors,
Be doers, be dangerous,
Be dashing, be diligent,
Be eager, be excellent,
Be eagles, be elegant,
Be foxy, be ferrety,
Be fervid, be furious,
Be grimmer, be gralloching,
Be grinders, be gallopers,
Be hardmen, be hurriers,
Be hell-bent, be harriers,
Be itching, be irritants,
Be impish, be infinite,
Be lucky, be limitless,
Be lashers, be loftiest,
Be manly, be murderous,
Be martial, be militant,
Be noxious, be noisiest,
Be knightly, be niftiest,
Be on guard, be orderly,
Βe off now, be obdurate,
Be prancing, be panic-free,
Be princely, be passionate,
Be rampant, be renderers,
Be regal, be roaring boys,
Be surefire, be Somerleds,
Be surgers, be sunderers,
Be towering, be tactical,
Be tip-top, be targetters,
Be urgent, be up for it,
In vying be vigorous,
In ending all enemies.
Today is for triumphing,
You hardy great hunting-dogs,
You big-boned braw battle boys,
You lightfoot spry lionhearts,
You wall of wild warriors,
You veterans of victories,
You heroes in your hundreds here,
You Clan of Conn, remember this:
Strength from the eye of the storm.

ROBERT CRAWFORD
[after the Gaelic of Lachlann M. MacMhuirich]

Σιωπηλοί-σιωπηλοί οι Σκωτσέζοι αλλά, όταν μιλήσουν, τα λένε!

Strength from the eye of the storm!

Καλημέρα σε όλους

Damien είπε...

@υαλοπώλης οκλαδόν
Τι εννοούν όταν λένε ότι "το δικαίωμα στη ζωή είναι ένα ιερό δικαίωμα".
--------------
den katalaves eprepe na pratis idi!!
Mono to oti zis prepi kathe ti pou kanis na to kanis san na giortazis
"O Thanatos ine o Katalitis tis Zois"
"Kanis(damien:omos!!!)den theli na pethani ,akoma ke auti pou theloun na pane ston paradiso,den theloun na pethanoun"
Steve Jobs,Stanford speech 14.6.2005

Ανώνυμος είπε...

Γιατί θα έπρεπε να πράττω. Και τι θα έπρεπε να πράττω.

Τι δεν κατάλαβα.

Πες καλέ μου damien.

Damien είπε...

pare paradigma apo auto pou paratheti i athanasia pio pano!!! etsi prepi..

Ανώνυμος είπε...

Ναι αλλά στην περίπτωση που δεν έχω σύντροφο ώστε να με δει ως πιεσμένη και στεναχωρημένη τότε τι θα κάνω. Τι θα πρέπει τότε να πράξω και γιατί. Τι θα πρέπει να καταλάβω από την Athanasia ώστε να πράξω όπως πρέπει damien.

giant13 είπε...

Πέντε χρόνια ο γιός μου στό Εδιμβούργο, γύρισε οριστικά τον προηγούμενο χρόνο, και δεν πήγα καμμία φορά. Τράβηξε βίντεο τον Σεπτέμβρη που πήγε γιά τελευταία φορά, είδα καί ένα ντοκυμαντέρ στην τηλεόραση πριν δυό βδομάδες και τώρα το μετανοιώνω σκληρά.
Πραγματικα όμορφη χώρα, καθόλου τσιγκούνηδες, απλά στις συναλλαγές τους ακέραιοι. Ανοιχτόκαρδοι, καμμιά σχέση με τους κρυόκολους εγγλέζους. Οι Ιρλανδοί όμως είναι το κάτι άλλο. Το παράξενο με τους τελευταίους είναι πως από όσους γνώρισε, οι μισοί σχεδόν έχουν έρθει στην Ελλάδα και είναι τρελλαμένοι.

giant13 είπε...

Γάτε συγνώμη αν επαναλαμβάνομαι αλλά χούι είναι αυτό.
Με τι εργαλείο εχουν παρθεί οι όμορφες φώτο;

Ναυαγός είπε...

Και μην ξεχνάμε:

Η Σκωτια είναι η πατρίδα του "γκίλτ", της περίεργης αυτής "γκάιντας" και του καπιταλισμού (Adam Smith).

Εντελώς ιδιόμορφος λαός.

Unknown είπε...

Ένα περίεργο πράγμα, όσο παράταιρα φαίνονται τα ασοβάτιστα κόκκινα τούβλα στην Ελλάδα (έχω δει τέτοιους τοίχους), τόσο ταιριαστά αναδεικνύονται στο βρετανικό τοπίο.
Νομίζω ότι στην Ελλάδα, με τις σκληρές αντιθέσεις που προκαλεί το εκτυφλωτικό φως θα ήταν αδύνατον να μην ζαλιστείς με τέτοια χρωματική πανδαισία.

Για τους τηλεφωνικούς θαλάμους πρέπeι να βρεθεί οπωσδήποτε κάποια χρήση, έστω και ως καταφύγια σε μια ξαφνική μπόρα! Για τους βρετανικούς, γιατί για τους άθλιους δικούς μας ευτυχώς που ήρθε η κινητή τηλεφωνία και τους κατάργησε!

pagis είπε...

username

Προσωπικά πάντως αν ένα μέρος είναι σκέτη πεδιάδα δεν μου αρέσει. Πρέπει να έχει και τα βουναλάκια του.Αλλά όχι και Πίνδος βέβαια.

------------------

Η Σκωτία έχει αρκετά βουναλάκια χωρίς να είναι Πίνδος.

Μου αρέσουν οι τηλεφωνικοί θάλαμοι αλλά και αυτοί είναι είδος προς εξαφάνιση.

akis είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 1993
ΕΔΙΜΒΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΝΙΑ
ΚΡΥΟ,ΟΜΙΧΛΗ
ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ ΚΑΣΤΡΟ
ΥΠΕΡΟΧΗ Η ΘΕΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΟΦΟ
ΠΛΑΚΟΣΤΡΩΤΑ ΔΡΟΜΑΚΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΟΜΟΡΦΗ ΠΟΛΗ
ΑΠΟΓΕΥΜΑ,ΟΙ ΠΑΜΠ ΓΕΜΑΤΕΣ
ΖΕΣΤΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ,ΟΤΑΝ ΠΙΝΟΥΝ
ΜΟΝΟ ΜΠΥΡΑ
Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΑΝΟΙΧΤΗ
ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
ΠΑΡΕΕΣ,ΓΕΛΙΑ
ΠΙΟ ΠΕΡΑ ΝΕΑΡΟΙ ΔΙΑΛΕΓΟΥΝ ΜΟΥΣΙΚΗ
ΠΑΙΡΝΩ ΣΕΙΡΑ
SIMPLE MINDS
U2
ΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΠΑΝΩ
ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ
-ΑΚΟΜΑ 2 ΜΠΥΡΕΣ,PLEASE
-ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ?
-GREECE
-CORFU,SO NICE
Η ΓΚΑΡΣΟΝΑ ΤΡΕΧΕΙ
ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΕΙ
Η ΠΑΜΠ ΓΕΜΙΖΕΙ
META THN ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΙΑ ΜΠΥΡΑ
ΜΕΤΑ ΣΠΙΤΙ
ΑΥΡΙΟ ΦΕΥΓΟΥΜΕ
ΚΑΜΠΑΝΑΚΙ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΓΥΡΟΣ
ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΜΠ
ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΣΧΕΔΟΝ ΑΔΕΙΟΙ
ΟΛΑ ΚΛΕΙΣΤΑ
ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΙΩΣ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ
ΠΕΡΠΑΤΑΜΕ ΧΑΖΕΥΟΝΤΑΣ
ΜΕΧΡΙ ΑΡΓΑ
ΝΩΡΙΣ ΤΟ ΠΡΩΙ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΓΙΑ ΛΟΝΔΙΝΟ
ΥΠΕΡΟΧΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ
ΥΠΕΡΟΧΑ ΧΡΩΜΑΤΑ
ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ
ΘΑ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΙΜΝΗ
ΣΤΑ HIGHLANDS
WISHFULL THINKING
ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ ΣΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΜΑΣ
ΔΙΝΟΥΜΕ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ
ΟΤΙ ΘΑ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΟΥΜΕ
Ο ΚΑΙΡΟΣ ΠΕΡΝΑΕΙ
ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΑ ΤΑ ΜΕΡΗ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ
ΣΠΑΝΙΑ ΞΑΝΑΓΥΡΝΑΜΕ
ΚΡΑΤΑΜΕ ΜΕΣΑ ΜΑΣ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ
ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΜΑΣ...

Ανώνυμος είπε...

Πραγματικά, το πόσο πράσινα είναι τα φυτά τους είναι εντυπωσιακό. Ατέλειωτες ξάπλες σε περιποιημένα πάρκα Έφτασα μέχρι το Άμπερντιν (η πινέζα του Αγγλίκού χάρτη), Ιούνιο μήνα έντεκα η ώρα το βράδυ κ να είναι ακόμα μέρα.

Μετά από έρευνα χρόνων, οι ωραιότεροι άντρες είναι οι Ιρλανδοί.

Nikos Dimou είπε...

giant13 said...
Γάτε συγνώμη αν επαναλαμβάνομαι αλλά χούι είναι αυτό.
Με τι εργαλείο εχουν παρθεί οι όμορφες φώτο;

-----------------------------

Olympus Camedia CZ3040

Nikos Dimou είπε...

giant13

Μα οι Σκοτσέζοι δεν είναι τσιγκούνηδες. Η φήμη βγήκε επειδή ήταν φτωχοί και μετρούσαν την δεκάρα!

Damien είπε...

@υαλοπώλης οκλαδόν
otan leo "auto pou paratheti" ,enoo gia to piima ,diavase to piima skepsou kala ti se protrepi na kanis ke analoga me tin krisi sou,praks' ta sosta

Damien είπε...

Stin igia sou vre Eirini pes ta!!!

User Damien=from now on Eirinis fan!

Apostolos είπε...

Τι καταπληκτικές φωτογραφίες!!! Κάθε δυο μέρες κι ένα λεύκωμα. Κάθε δυο μέρες κι ένα καινούριο βιβλίο που μας ταξιδεύει μακριά. Ευχαριστώ πολύ..

Alogaki είπε...

nikos dimou said...
Μα οι Σκοτσέζοι δεν είναι τσιγκούνηδες. Η φήμη βγήκε επειδή ήταν φτωχοί και μετρούσαν την δεκάρα!

------------------

Ίσως φταίει κι ο Σκωτσέζος θείος του Donald για την παραπάνω φήμη.

svensken είπε...

Οι φωτογραφίες σας κ. Δήμου, στην απέραντη ομορφιά τους, θυμίζουν κάτι από το κέντρο της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης έτσι δεν είναι? Τσιμέντο, τσιμέντο και……τσιμέντο μαζί με σκουπίδια, ηχορύπανση και μόνιμο τεμπελχανιό έξω στους δρόμους……….

Θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που μεθαύριο "ανεβαίνω" για λίγες μέρες στην δεύτερη μου πατρίδα την Σουηδία/Στοκχόλμη.

Την καλημέρα μου!

Nikos Dimou είπε...

Alogaki said...
Ίσως φταίει κι ο Σκωτσέζος θείος του Donald για την παραπάνω φήμη.

---------------------

Αυτός διαιώνισε το στερεότυπο...

Alogaki είπε...

Συγκεκριμένα φταίει ο Carl Barks

Ανώνυμος είπε...

Μάλλον δεν ευθύνεται ο Καρλ, διότι αν ήταν έτσι θα υπήρχε κι ένας ακόμα Καρλ να διαιωνίζει το στερεότυπο των τσιγγούνηδων Εβραίων. Τα στερεότυπα διατηρούνται στους κόλπους της κοινωνίας κι ουχί (χεχε) στης τέχνης. Ο Καρλ συγκεκριμένα (κι ο πανάξιος διάδοχος Ρόσα τώρα πια) χρησιμοποιεί την τσιγγουνιά σε αντιδιαστολή με την αγάπη και το ενδιαφέρον για τον συνάνθρωπο: Σε περίπτωση που κάποιος βρίσκεται σε κίνδυνο ο Σκρουτζ σπεύδει να ξοδέψει την περιουσία του όλη.

Η Σκωτία είναι όμορφη. Αποδίδει ηρεμία στο σκηνικό η ευγένεια των κατοίκων της. Πέρα από τους ανθρώπους της όμως οι ανοιχτοί δρόμοι (αιώνια διψασμένοι παρά τις βροχές) και τα πράσινα τεράστια πάρκα προσφέρουν απόλαυση. Ειδικά όταν διανύεις τις αποστάσεις τους αγκαλιά με κάποιον που αγαπάς.

Θυμάσαι τα δέντρα με τα λευκά πέταλα;

Ανώνυμος είπε...

Σε εναν ποδοσφαιρικο αγωνα μεταξη της εθνικης Αγγλιας καικαποιας αλλης μουντιλιακης εθνικης σε στεκι "αγγλων " στρατιωτων κυριως, απο παρακειμενο Αγγλικο στρατοπαιδο...ολοι ηταν κατα της Αγγλιας υποστηριζαν φωναχτα και ανοιχτα την αλλη Εθνικη ποδοσφαιρικη ομαδα....μετα απο σχετικη ερωτηση διαπιστωσα οτι οι "Αγγλοι" στρατιωτες ηταν Σκωτσεζοι.

gitsaki είπε...

ΙΙ

"Χώρες της σκόνης
και χώρες της δροσιάς.

Τόποι της άρνησης
και τόποι της αγάπης.

Γνώρισα εύφορες χώρες,καταπράσινες,
με ποτάμια μεγάλα,σαν του Παραδείσου.

Όπου δεν έβλεπες χώμα μήτε σκόνη,καθόλου."

Σκόνη,1968

Νίκος Δήμου

asimos666 είπε...

Ε, λοιπόν δεν ήξερα ότι υπάρχει στην παραγματικότητα η λίμνη Loch Lomond!
Πίστευα ότι ήταν ένα φανταστικό τοπωνύμιο του Hergé για το αγαπημένο ουίσκυ του capitaine Haddock (σερβίρεται πάντα από τον μπάτλερ Νέστορα).

giant13 είπε...

eirini said...

Πόσο μεγάλο δείγμα κρυόκολων άγγλων έχετε ? Και για πόσο κρατάει αυτή η τρέλλα των ξένων για την Ελλάδα ? Για τις διακόπές μόνον? Γιατί τόσο κρατάει και η δική μου.
--------------------------------

Δεν έχω κάποιο δείγμα ο ίδιος, απλά έχω συνανασταφεί αρκετούς μέσα από την εργασία μου και μου φτάνει,αλλά είναι και γενική διαπίστωση. Σίγουρο είναι όμως πως Σκωτζέζοι και Ιρλανδοί διαφέρουν παρασάγκας από τους Αγγλοσάξωνες, αν εσείς έχετε διαφορετική άποψη δικαίωμα σας.
Οι Ιρλανδοί αγαπούν την Ελλάδα πάντοτε σε σχέση και με τον μεσογειακό χαρακτήρα μας. Αλλο αγαπώ κάποιο μέρος που το είδα σαν τουρίστας και άλλο αν θα μπορούσα να εγκατασταθώ μόνιμα.

Nikos Dimou είπε...

asimos666 said...
Ε, λοιπόν δεν ήξερα ότι υπάρχει στην παραγματικότητα η λίμνη Loch Lomond!

--------------------------------

Όχι μόνο υπάρχει αλλά είναι και η διασημότερη (και ωραιότερη) λίμνη της Σκωτίας - έχει και το πιο γνωστό τραγούδι. Την ανταγωνίζεται με κάλπικη δημοσιότητα το Loch Ness (του γνωστού τέρατος).

giant13 είπε...

eirini,

Οπου γής....πατρίς, που λέει και μιά σοφή λαική κουβέντα. Στην Αγγλία μένετε, τους Αγγλους υμνείτε.

akis είπε...

ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ Κου ΔΗΜΟΥ ΜΕ ΕΝΕΠΝΕΥΣΕ ΝΑ "ΚΑΤΕΒΑΣΩ" ΣΤΟ BLOGG ΜΟΥ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ISTANBUL.
ΑΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ...

ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΤΙ ΟΜΟΡΦΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΠΟΛΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙ.
ΘΕΜΑ "ΠΟΛΕΙΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΜΕ".
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΘΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΑΣ -ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ-ΘΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΕΚΔΩΣΟΥΜΕ.
ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΛΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΠΟΛΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙ.

ΤΕΤΡΑΧΡΩΜΟ,ΣΚΛΗΡΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ, ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ 21 Χ 29,ΧΑΡΤΙ ΒΕΛΒΕΤ 170 ΓΡΑΜ.

ΕΙΚΟΝΕΣ,ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ,ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ,ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ...
ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ...
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΩ ΤΗΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ. ΑΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ Ο Κος ΔΗΜΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΛ.ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΟ.
ΠΩΣ ΣΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Η ΙΔΕΑ?
ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΟ..

Disposition21 είπε...

ΝΔ εξαιρετικές φωτογραφίες. Αν και είναι από τη Σκωτία, εμένα μου θύμισαν Ιρλανδία, περιοχή Sligo, το νησί Inisfree και τον W.B.Yeats. Το μόνο ταξίδι που έχω κάνει στη Μ.Βρετανία ήταν στο Λονδίνο και την περιοχή του Essex. Πράγματι με εντυπωσίασε ο συνδυασμός χρωμάτων, τα καλόγουστα κτίρια και σπίτια με τα ωραία τούβλα, οι pub και τα όμορφα μικρά μαγαζιά, και το ατελείωτο γρασίδι που έβλεπα από το τρένο στη διαδρομή έξω από το Λονδίνο.

Nikos Dimou είπε...

akis
γιατί επιμένετε στα κεφαλαία;

akis είπε...

ΘΕΩΡΩ ΧΑΜΕΝΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ.ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ.
Θα προσπαθησω ομως να το βελτιωσω.Εστω χωρις τονους.
Δεν απαντατε ομως επι της ουσιας

Nikos Dimou είπε...

Την Ιρλανδία την έχω γυρίσει ολόκληρη - πήγα και στο Sligo τον τάφο του Yeats αλλά και στα pubs του Joyce. Δυστυχώς οι φωτογραφίες μου - πολύ ωραιότερες από της Σκωτίας είναι στο Μπενάκη.

Οι Ιρλανδοί μας τρώνε και σε νομπελίστες λογοτεχνίας κι ας είναι το 1/3 από μας. Έχουν 4 θα έπρεπε να είχαν 6.

Ανώνυμος είπε...

Πήραν την αγγλική γλώσσα και έδειξαν στους Άγγλους πως σκέφτεται ένας άνθρωπος.

Disposition21 είπε...

I WILL arise and go now, and go to Innisfree,
And a small cabin build there, of clay and wattles made:
Nine bean-rows will I have there, a hive for the honey-bee,
And live alone in the bee-loud glade.

And I shall have some peace there, for peace comes dropping slow,
Dropping from the veils of the mourning to where the cricket sings;
There midnight's all a glimmer, and noon a purple glow,
And evening full of the linnet's wings.

I will arise and go now, for always night and day
I hear lake water lapping with low sounds by the shore;
While I stand on the roadway, or on the pavements grey,
I hear it in the deep heart's core.

Nikos Dimou είπε...

akis
επί της ουσίας

δεν ξέρω ποιος εκδότης θα αναλάμβανε το ρίσκο να βγάλει μία ανθολογία από φωτογραφίες αγνώστων (ως επί το πλείστον) φωτογράφων.

Για μένα προηγούνται δύο άλμπουμ φωτογραφικά που ελπίζω να προλάβω να τα δω τυπωμένα.

Ναυαγός είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ναυαγός είπε...

Eirini said...
"Παρεπιπτό.. το τελευταίο σχόλιο του ΝΔ για τους τηλεφ.θαλάμους πιστεύω είναι όλα τα λεφτά ... "

Μια μικρή ένσταση, που πάντως την καταθέτω με προ 7ετίας εμπειρίες.

Ενώ από έξω φαίνονται όντως πολύ όμορφοι, αν μπει κανείς μέσα θα μπορέσει να επεκτείνει τις γνώσεις του σχετικά με τα όρια της σεξουαλικής φαντασίας ή ανωμαλίας (όπως το πάρει κανείς).

Εκατοντάδες αυτοκόλλητα με εύκολα τηλέφωνα και δύσκολες περιγραφές.

Αλλά έτσι δεν γίνεται τις περισσότερες φορές με όσα πράγματα φαίνονται ωραία από έξω; (Θεές εξαιρούνται).

Disposition21 είπε...

Nikos Dimou said...
Οι Ιρλανδοί μας τρώνε και σε νομπελίστες λογοτεχνίας κι ας είναι το 1/3 από μας. Έχουν 4 θα έπρεπε να είχαν 6.

---------------

Ενδιαφέρον Νίκο. Ποιοί είναι οι άλλοι δυο;

akis είπε...

Νομιζω παντως πως θα ειχε ιδιαιτερο ενδιαφερον και εκδοτικα μια τετοια αποπειρα.Με μια καλλιτεχνικη πινελια βεβαιως και οχι με υφος ταξιδιωτικου οδηγου.
Ενας χορηγος ενδεχομενως θα μπορουσε να αναλαβει το αρχικο κοστος της εκδοσης.
Αλλα αν μοιραστουν τα 8 η 10 ατομα τα εξοδα δεν ειναι δα και καποιο μεγαλο ποσο.

Ιδωμεν...

Ανώνυμος είπε...

Είναι άσκοπες οι διαδικασίες σύγκρισης λαών, που οδηγούν σε συμπεράσματα "αυτοί είναι έξυπνοι", "αυτοί ήσσονος δημιουργικής απόδοσης". Ιρλανδοί, Άγγλοι, Πορτογάλοι, Ινδιάνοι..

doctor είπε...

akis said...
ΘΕΩΡΩ ΧΑΜΕΝΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ.ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ.
-----

Οι περισσότεροι όμως θεωρούν χαμένο χρόνο να διαβάζουν κεφαλαία ή greeklish.
Εγώ π.χ. δεν διάβασα τις δημοσιεύσεις σας ενώ εσείς διαβάζετε τώρα τη δική μου.


svensken, trevlig resa (καλό ταξίδι)!
Det är verkligen underbart i Stockholm.

giant13, έπρεπε να πάτε, είδατε τι χάσατε;

Εirini said...
@ giant13
Παρεπιπτό.. το τελευταίο σχόλιο του ΝΔ για τους τηλεφ.θαλάμους πιστεύω είναι όλα τα λεφτά ...
8 Φεβ 2007 4:47:00 μμ
-----

Όμορφο σχόλιο και ρομαντικό παρ' όλο που και ο ίδιος ο κ.Δήμου εξυμνεί την επανάσταση του κινητού.
Δε θα μπορούσα να με φανταστώ να κουβαλάω μαζί μου έναν τηλεφωνικό θάλαμο-μίστερ Μπιν!

doctor

harrygrath είπε...

Ολα τα στερεοτυπα που αφορουν λαους & εθνη ειναι αληθινα. Υπσρχει εθνικη ψυχη & εθνικη ιδεολογια. Η εθνικη φυχολογια των Γραικων ειναι ο κομπλεξισμος εναντιων των γιγαντων & η εθνικη ιδεολογια το μίσος εναντιον ολων.

Nikos Dimou είπε...

Yeats 1923, Shaw 1925, Beckett 1969, Heaney 1995

+ Wilde, Joyce.

Αν είναι δυνατόν ο Joyce να μην έχει πάρει Νόμπελ.

Ανώνυμος είπε...

Edinburg's Meadows

Ανώνυμος είπε...

*Edinburgh

Somebody961 είπε...

Ζητώ συγγνώμη για την άσχετη ως προς το 'κλίμα' παρέμβαση αλλά πέρα από τα αυτοκόλλητα, τους θαλάμους τους συγκεκριμένους μόνον σαν έμπνευση όπως και ο Νίκος μπορώ να τους δω.
Είναι πλέον κάτι γραφικό.

Επι εποχής κινητού ως ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ αντικείμενο, δεν διανοούμαι να ακουμπήσω και να χειριστώ κάτι το οποίο έχουν χειριστεί εκατοντάδες πριν από μένα...

Αλήθεια Νίκο, όταν θέλησες να τηλεφωνήσεις τους χρησιμοποίησες;
Στη θέση σου θα τους έβγαζα φωτό με το κινητό και θα την έστελνα με MMS!

Ακούγομαι παράξενος ίσως αλλά κάποτε είχα πάθει μια μορφή δερματίτιδας από αυτό.

Disposition21 είπε...

Εγώ πάντως διαπιστώνω ότι οι γενικεύσεις σπάνια ισχύουν. Στο Λονδίνο, κάποια στιγμή έψαχνα ένα δρόμο και δεν τον έβρισκα. Με βλέπει από μακριά ένας Άγγλος (που προφανώς κατάλαβε ότι είχα χαθεί) και ήρθε αυτός κοντά μου, με διέκοψε ευγενικά και με ρώτησε αν έχω χαθεί κι αν θέλω βοήθεια. Και πράγματι μου έδειξε το σωστό δρόμο, μου είπε καλημέρα και καλή συνέχεια στην επίσκεψή μου. Ήταν το πρώτο μου ταξίδι, και μου έκανε εντύπωση γιατί τέτοια ευγένεια δεν είχα ξανασυναντήσει ποτέ μου.

Ανώνυμος είπε...

Περιμένουμε να εξαφανιστεί η αγγλική γλώσσα από προσώπου γης. Μία γλώσσα-κράμα αμετάλλων μία γλώσσα-νοσηρό κατασκεύασμα που δεν θα αντέξει πολύ να συγκρίνεται με την ανθρώπινη ευφυία. Ψέματα λένε.

harrygrath είπε...

Πρεπει να εκφραζομαστε σωστα για να μην κουφαινουμε κοσμο.Ενα παραδειγμα ευγενικου Αγγλου βοηθαει τη γενικευση & το -αληθινο-στερεοτυπο οτι ειναι ευγενικοι. Μου ειναι ακατανοητη η αντιδραστικη μηδενιστικη μανία εναντιον στερεοτυπων. Αφου ειναι...αληθινα ?

Ανώνυμος είπε...

Ας υποθέσουμε πως η πιο γελοία υπόθεση στη Βρετανία είναι το να βρεις ένα δρόμο ή ένα κτίριο. Μια χώρα χωράφι στη μέση εσύ και τα χάνουν όμως οι νεοέλλην μαστεράδες ιερείς του καπιταλισμού σαν βρεθούν στα νησιά και ερωτούνε τους περαστικούς προπάτορες για το πως θα οδεύσουν δια να ανεύρουν επιτυχώς την ιερή άκρη του νεοφιλευθερισμού να επιστρέψουν μετά στην πατρίδα να παριστάνουν τους αδιόριστους πολυπτυχιούχους.

Ανώνυμος είπε...

O Joyce δεν πήρε νόμπελ!!!!!

................................



Μήπως μπορείτε να μεταφράσετε το ποιημα κάτω από την πρώτη φωτό;

blade runner είπε...

Tα χρώματα δείχνουν διαφορετικά εκεί πάνω. Είναι αυτή η συνήθης απουσία του ηλιακού φωτός, τουλάχιστον όπως το έχουμε συνηθίσει στη Μεσόγειο, που ευθύνεται για αυτή τη διαφορά.

Αλλά και η Φύση έχει έτσι κι αλλιώς διαφορετικά χρώματα, που παράγουν ένα έντονο contrast.

Χωρίς να είμαι ειδική (ούτε κατά προσέγγιση) στη φωτογραφία, διάφοροι φίλοι φωτογράφοι μου έχουν πει κατά καιρούς πως σε αυτά τα μέρη είναι πιο εύκολο να πετύχεις εξαίσια αισθητικά αποτελέσματα, φωτογραφίες που μοιάζουν πολλές φορές με καρτ-ποστάλ.

Καλησπέρα σε όλους (βαρύθυμη σαν Σκωτσέζα απόψε, λέω να πάω σινεμά, μια κι όλοι οι υπόλοιποι θα πάνε για κοψίδια... Είμαι ανάμεσα στον Λαβύρινθο του Πάνα και το Ροζ του μικρού Βούλγαρη. Ακουσα πως αν και ατελές, είναι εξαιρετικά γλυκό φιλμ).

Φιλιά σε όλους, καλό βράδυ...

Ανώνυμος είπε...

Το δικαίωμα στη ζωή damien είναι ιερό επειδή διδάσκουν τη θρησκευτική προσήλωση οι καπιταλισταί εκπαιδεύοντας τα γρανάζια τουτέστιν τους εκπαιδευόμενους εις MBA υποθέσεις ιερές όσο και τα εγκληματικά ιερά κάθε πίστης. Ο καπιταλισμός είναι θρησκεία damien.

takis vasilopoulos είπε...

<< Υπαρχουν παντου λουλουδια για αυτους που θελουν να τα δουν >> Μatisse


Παραφραζοντας,υπαρχου παντου χρωματα για αυτους που θελουν να τα δουν ( αρκει να αποτιναξουμε το γκριζο πεπλο που φοραμε )

Ωστοσο θα μου πειτε η Αθηνα αλλα και αλλες πολεις εχουν γινει πιο γκριζες και απο το μπετον τους το ιδιο...

Τι να πω,συνηθισαμε τοσο πολυ το γκριζο,το βαζουμε παντου....

Εχω ακουσει ( δεν ξερω αν ισχυει ) πως οι Ελληνες ειναι ο λαος που φορα τα περισσοτερα μαυρα ρουχα(να μην πω για την Κρητη οπου και βρισκομαι )

takis vasilopoulos είπε...

Μου θυμισατε τον Wilde ( αχ ποσο εχω ταξιδεψει μαζι του )

ΝΔ αξιζει ενα ποστ για αυτον και μονο....

Θυμαμαι που ειχα διαβασει ( και ειχα απογοητευτει ) πως λιγο πριν το θανατο του φωναξε ιερεα ,προδιδοντας στην ουσια τα πιστευω του...

Δεν εχω φτασει πριν το τελος για να ξερω αλλα ισως τον καταλαβαινω....

Απο το ποστ θυμηθηκα και την μελετη που ειχα κανει στην οραση ( λογω ιατρικης )...ποσο με ειχε γοητευσει η διαδικασια που ξεχωριζουμε τα χρωματα...Ποσο ειχα θαμπωθει απο τις περιπλοκες λειτουργειες....

Κατι μεσα μου φωναζε << Δεν μπορει,υπαρχει Καποιος που τα εκανε ολα αυτα,τοσο τελεια >> ....αλλα οχι,δεν υπαρχει καμια ενδειξη,καμια αποδειξη,κλινω πιο πολυ προς το τυχαιο....

christoforos είπε...

alogaki...

Κι εγώ θα συμφωνήσω ότι η Ελλάδα δεν θα μπορούσε με τίποτα να χαρακτηριστεί "άχρωμη".
Είναι αυτό το "Φως των Ελλήνων" που βελτιώνει όλα τα χρώματα.
-------
Νομίζω ότι έχουμε πολύ φως για φωτογραφία. Αλλά πάλι στο αντικείμενο είμαι ανίδεος...
Απολαμβάνω τις φωτό του μπλογκ.


Ναυαγός said...

Και μην ξεχνάμε:

Η Σκωτια είναι η πατρίδα του "γκίλτ", της περίεργης αυτής "γκάιντας" και του καπιταλισμού (Adam Smith).
-----
του Χιούμ και πολλών άλλων

akis
Έχεις σχέση με Ρωσία; Θα καταχαρείς διαβάζοντας τόμους ολόκληρους γραμμένους σε κεφαλαία!

takis vasilopoulos..

"..τα περισσοτερα μαυρα ρουχα"

Υπάρχει ένας μύθος που λέει ότι οι ισορροπημένοι άνθρωποι προτιμούν τα μαύρα..Μύυυυυθος!

Northern Starrs είπε...

Kalispera,

Firstly, apologies for using English- I am writing from work. I have been reading this blog for a few months but have been too timid to comment. Having lived in Scotland for the past 9 years, I feel this is a topic I can really contribute!

First of all the Scottish people are a lot like the Irish because many Scots are of Irish descend (especially in Glasgow where approximately half the population has some Irish blood) and this is how they get their keltic good looks (dark hair, fair skin). Those coming from the north of Scotland tend to be blond and blue-eyed because of their Viking blood.

Second interesting fact is that Scottish people are serious inventors. Among their many achievements are the telephone, television, the steam engine, paraffin, penicillin, radars, calculus and Dolly the sheep. The British Empire was very much organised and run by the Scots, who also control much of the British economy and cultural life today.

Not bad for a country of 5 million people- you have to agree!

On a different note, if you do visit Scotland try to keep off the beaten track as much as you can.

christoforos είπε...

Καθώς έψαχνα για τη συμβολή των σκωτσέζων στον κόσμο των ιδεών σκόνταψα και στο εξής καταπληκτικό.
Ο Μάξγουελ - ο γνωστός των εξισώσεων και τη διανομής Μ - φέρεται να είναι και ο δημιουργός της πρώτης έγχρωμης φωτογραφίας(βλ. Βίκι)!!!

Στον Μάξγουελ λοιπόν!

athanasia είπε...

Moυ φαίνεται Chris ότι απόψε οι περισσότεροι έχουν πάει για κοψίδια...

Οι υπόλοιποι, let's drink to Scotland!

Nikos Dimou είπε...

Rallou said...
O Joyce δεν πήρε νόμπελ!!!!!
--------------------------

Ναι γιατί ήταν άσεμνος (Ο Οδυσσέας ήταν απαγορευμένος στις ΗΠΑ 15 χρόνια, ως το 1933!)

------------------------
Μήπως μπορείτε να μεταφράσετε το ποιημα κάτω από την πρώτη φωτό;

------------------------

Τόσα Σκοτσέζικα ξέρω:

Κοντά στις όμορφες όχθες
και τις όμορφες πλαγιές
όταν ο ήλιος φωτίζει λαμπερός
την Λίμνη Λόμοντ...


bonnie = ωραίος

Μην ξεχνάτε και την Annie Laurie:

"And for bonnie Annie Laurie
I'd lay me doon and dee"

doon=down, dee=die.

athanasia είπε...

Since we do have to keep off the beaten track, at least tonight...

Dion.M. είπε...

@Northern Star said...
......On a different note, if you do visit Scotland try to keep off the beaten track as much as you can.


Beaten track είναι αυτό που λέμε εδώ "η πεπετημένη" I suppose...

Ωραία έκφραση!
Χρήσιμες οι πληροφορίες. Thanks.

Nikos Dimou είπε...

Μέγιστος όλων των Σκοτσέζων ο David Hume!

@Chris :-))

Nikos Dimou είπε...

athanasia said...
Οι υπόλοιποι, let's drink to Scotland!

-----------------------

Hear! Hear! With an 18 year old malt!

athanasia είπε...

12 year old is the only available malt at the office...

Dion.M. είπε...

@Αθανασία,

...Μα η πεπατημένη σήμερα είναι τα κοψίδια!

ΝΔ,

Εχω malt 25 years old!

Lagavulin...

Nikos Dimou είπε...

Athanasia
What about a Balmenach

Ανώνυμος είπε...

Thanks Nick!

Oι ΗΠΑ πρώτες στις απαγορεύσεις...
;-(

Nikos Dimou είπε...

Lagavulin is OK

proinos είπε...

Glenfiddich
Special Reserve?

proinos είπε...

ΝΔ said:
"Για μένα προηγούνται δύο άλμπουμ φωτογραφικά που ελπίζω να προλάβω να τα δω τυπωμένα."

Αν είναι ανακοινώσιμο, με τι θέμα?

proinos είπε...

Μεθοδος Mickey προς επίτευξιν 100στάρας!

christoforos είπε...

athanasia...

Xάθηκα λίγο..τι εννοείς (τί εννοείτε όλοι) με τα κοψίδια;


νδ: Μέγιστος Μέγιστος (δις)

Πάω να φέρω τη μποτίλια!!!!!!!!
Glenkinchie

Nikos Dimou είπε...

proinos said...
Αν είναι ανακοινώσιμο, με τι θέμα?

-------------------------------

Κωνσταντινούπολη και Ανδαλουσία.

Ανώνυμος είπε...

Εμείς πάντως πίνουμε τσίπουρο κ τσιμπάμε γλυκάδια. Μη φανταστείτε κανένα τσιμπούσι. Η μάνα μου, η γιαγιά κ εγώ. Ο παππούς (ο μόνος χοντρός στην οικογένεια) τρώει ένα γιαουρτάκι κ μας κοιτάζει με μισό μάτι.

athanasia είπε...

Chris,

Βλέπω κι εσείς στον κόσμο σας...

Κι εγώ, μόλις το το μεσημέρι κατάλαβα ότι σήμερα είναι Τσικνοπέμπτη και, επομένως, οι συμπολίτες μας βγαίνουν για κοψίδια

christoforos είπε...

Με κυνηγάνε οι συμπτώσεις;
Το Kinchie σύμφωνα με τη Βίκι είναι παραφθορά του De Quincy!

Πάω να την πιώ!

Nikos Dimou είπε...

Όσοι έχετε ψηφιακή ΕΡΤ στις 9.45 έχει ταινία βόμβα: To have and to have not - από το βιβλίο του Hemingway, διάλογοι Faulkner σκηνοθεσία Howard Hawks: η πρώτη ταινία Bogart - Bacall και οι ερωτικές σκηνές είναι ΑΛΗΘΙΝΕΣ (μετά παντρεύτηκαν).

athanasia είπε...

Όσο για τα malt, το Lagavulin αρέσει πολύ στο σύντροφό μου, εμένα μου αρέσει περισσότερο το Talisker, το Glenfiddich είναι επίσης ωραίο, όπως και το Οban (ξέρω-ξέρω, θα πουν μερικοί ότι αυτό είναι για κυρίες), το Balmenach δεν το έχω δοκιμάσει και μου κίνησε την περιέργεια η περιγραφή.

Προς το παρόν, έβαλα ένα δαχτυλάκι Oban, πρόσθεσα και λίγο νεράκι και cheers!

Ζoi20, δεν ζουν πια ούτε οι γονείς μου ούτε η αδελφή μου, οπότε δεν ξέρετε πόσο ζηλεύω την Τσικνοπέμπτη σας, να τη χαρείτε με την καρδιά σας (είναι ωραίο και το τσίπουρο)!

athanasia είπε...

ND,

Επειδή δεν θέλω να μου χαλάνε την ατμόσφαιρα οι διαφημίσεις στα ενδιάμεσα κι επειδή ό,τι είναι ωραίο το βάζουν σε δύσκολες ώρες, μαζεύουμε σιγά-σιγά ό,τι μας αρέσει σε dvd για να τα απολαμβάνουμε τα βράδια της Κυριακής.

Ευτυχώς το To have and to have not είναι κι αυτό ανάμεσα στα dvd μας και μάλιστα το απολαύσαμε πριν ένα μήνα.

Ein Steppenwolf είπε...

Νομίζω πως braes είναι το σκωτσέζικο συνώνυμο του αγγλικού banks. Ο Robert Burns χρησιμοποιούσε συχνά τέτοια ζεύγη συνωνύμων, όπως στο στίχο "Ye banks and braes o' bonnie Doon".

proinos είπε...

ΝΔ said:

"Κωνσταντινούπολη και Ανδαλουσία."

Προεγγραφές δέχεσθε?

athanasia είπε...

Eσεις Chris, είστε όντως από άλλο κόσμο, Τσικνοπέμπτη δεν καταλάβατε, θυμηθήκατε και τον De Quincy, τι να πω

Nikos Dimou είπε...

Σύμφωνα με το μεγάλο της Οξφόρδης braes είναι οι πλαγιές (κλιτυς) ενώ banks είναι οι οχθες. Τώρα αν οι όχθες είναι απόκρημνες...

athanasia και η επίγεια ψηφιακή δεν έχει διαφημίσεις. Η συλλογή μου έχει όλες τις ταινίες του Bogart - πλην αυτής...
(Γράφεται στον σκληρό δίσκο).

Nikos Dimou είπε...

proinos

αισιόδοξος είστε...

athanasia είπε...

Για τον Μπόγκαρτ, έπρεπε χθες να θυμηθούμε (μια και λέγαμε για σχέσεις) τη Βασίλισσα της Αφρικής και την ανορθόδοξη ερωτική ιστορία της

Somebody961 είπε...

bladerunner said: "διάφοροι φίλοι φωτογράφοι μου έχουν πει κατά καιρούς πως σε αυτά τα μέρη είναι πιο εύκολο να πετύχεις εξαίσια αισθητικά αποτελέσματα"

Αλήθεια είναι.. Ισως φταίει το λιγότερο φως, ίσως φιλτράρεται καλύτερα η υπεριώδης ακτινοβολία που 'στραβώνει/τυφλώνει' το φιλμ. Αλλα ακόμα και με UV φίλτρο να τραβήξω εδώ αποτέλεσμα αντίστοιχο σπάνια.
Το καλύτερο που έχω βρει είναι να υποφωτίζω κατά 1/3 stop στα slides, και για αρνητικό, οδηγίες στον φάκελο του φιλμ.

Καρτ ποστάλ και ποιότητα? Λίγο δύσκολο! Η τετραχρωμία στην οποία βασίζονται έχει περιορισμένη χρωματική γκάμα.

Αφροδίτη, ακόμα σε ταλαιπωρει ο πΟΤΕ?

Nikos Dimou είπε...

Από το ταξίδι μου στην Σκωτία υπάρχει μία εμπειρία που θα ήθελα να διαβάστε. Σας μιλώ για τον James!

proinos είπε...

Διαβάζοντας για τον James σκέπτομαι πόσο ευτυχείς και πλήρεις είναι οι άνθρωποι που τιμούν, αγαπούν και χαίρονται τη δουλειά τους.
Οποια και να είναι αυτή...
Σκωτσέζοι ή Ιρλανδοί λίγη σημασία!

athanasia είπε...

Δεν οδηγώ γιατί δεν πήρα δίπλωμα και δεν έμαθα τότε που έπρεπε, τώρα βαριέμαι αυτά τα "πού πας @", άλλωστε μπορεί να έχουν και δίκιο οι άνθρωποι (μερικές κινήσεις που πρέπει να γίνονται αυτόματα μαθαίνονται καλύτερα σε νεαρή ηλικία).

Δεν οδηγεί κι ο σύντροφός μου (μάλλον καλύτερα έτσι, με την αφηρημάδα του).

Ως αποτέλεσμα, Ι've always relied on the kindness (;) of strangers (και μη) στο ζήτημα αυτό.

Ως εκ τούτου, μονίμως ονειρεύομαι ένα James.

Τώρα, για τα βιβλία, δεν εντυπωσιάζομαι, είναι γνωστό ότι. ό,τι και να κάνουν οι δυστυχείς, εμείς οι Έλληνες είμαστε πνευματικώς ανώτεροι, δεδομένης της απευθείας σύνδεσής μας με την αρχαιότητα (Ελπίζω να μη με πάρει στα σοβαρά ο Harry Greco...)

doctor είπε...

Άσχετο μεν, εκπληκτικό δε:

Κβαντική ταχυδακτυλουργία
Πρωτοποριακό πείραμα σταματά το φως και το μεταφέρει σε άλλο σημείο

ΑΠΕ
Ο κβαντικός χειρισμός του φωτός θα έχει στο μέλλον σημαντικές εφαρμογές

Λονδίνο


Σε ένα πείραμα που θυμίζει ταχυδακτυλουργικό τρικ,
Αμερικανοί ερευνητές μπόρεσαν να σταματήσουν έναν παλμό φωτός, να τον μεταφέρουν σε άλλο σημείο υπό μορφή ύλης, και να τον αφήσουν εκεί να συνεχίσει την πορεία του.

«Όταν είδα τη μελέτη, δεν μπορούσα να το πιστέψω» δήλωσε ο Δρ. Μάικλ Φράουσχάουερ, ο οποίος υπογράφει άρθρο σχολιασμού στο περιοδικό Nature, που δημοσιεύει τα αποτελέσματα του εντυπωσιακού πειράματος.

Οι ερευνητές Κβαντομηχανικής του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ, με επικεφαλής τη Ναόμι Γκίνσμπεργκ, εξαφάνισαν έναν παλμό φωτός μέσα σε ένα νέφος αερίου, παγωμένου κοντά στο απόλυτο μηδέν. Όταν μερικά άτομα από το νέφος μετακινήθηκαν σε ένα άλλο νέφος, η ίδια ακτίνα επανεμφανίστηκε.

Όπως εξηγεί το Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων,το αέριο που παγίδευσε το φως βρισκόταν σε μια κατάσταση που ονομάζεται «συμπύκνωμα Μπόους-Αϊνστάιν» -σε αυτή την κατάσταση, τα άτομα κινούνται αργά αλλά απόλυτα συντονισμένα.

Ως αποτέλεσμα, τα φωτόνια του παλμού «επιβραδύνθηκαν από τα 300.000 χλμ ανά δευτερόλεπτο στα 20 χλμ ανά δευτερόλεπτο» και έπειτα σταμάτησαν. Οι ιδιότητες του φωτός αποτυπώθηκαν στην ύλη, «σαν σε ολόγραμμα».

Το αέριο απομνημόνευσε ένα «απόλυτα ακριβές αντίγραφο του παλμού φωτός, αλλά σε μορφή ύλης» εξηγεί η Λιν Βέστεργκαρντ Χάου, μέλος της ομάδας.

Στη συνέχεια, μερικά από τα άτομα του αερίου αφέθηκαν να μετακινηθούν σε ένα άλλο συμπύκνωμα, 160 μικρόμετρα μακριά από το πρώτο. Με τη βοήθεια ενός λέιζερ ελέγχου, αναδημιουργήθηκε μέσα στο νέφος η αρχική ακτίνα φωτός, μειωμένη μόνο σε ένταση.

Η δημιουργία αντιγράφων του φωτός σε μορφή ύλης θα μπορούσε να έχει σημαντικές πρακτικές εφαρμογές, τονίζουν οι ερευνητές. Μεταξύ άλλων υπόσχονται πανίσχυρους κβαντικούς υπολογιστές, ανιχνευτές βαρύτητας και ταχύτατες οπτικές τηλεπικοινωνίες.

news.in.gr

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=777526&lngDtrID=252

athanasia είπε...

Σκέφτομαι ότι, αν υπάρχει ένας άνθρωπος σ' αυτή την παρέα που πρώτα απ΄όλους θα ήθελα να τον φαντάζομαι να γιορτάζει την Τσικνοπέμπτη ξένοιαστα κι "όπως όλος ο κόσμος", αυτός ο άνθρωπος είναι η Παράγραφος.

Θαύμασα την ειλικρίνεια και την αμεσότητα με την οποία μίλησε για τον άντρα της και την οικογένειά της, κυρίως όμως σκέφτηκα ότι, αρκετά βάσανα πέρασαν και περνούν δύο νέοι κι αγαπημένοι άνθρωποι..

ΑΝΤΩΝΗΣ ΛΙΟΛΙΟΣ είπε...

Συμβαίνει μονάχα σε μένα να βλέπω τις μισές φωτογραφίες;

athanasia είπε...

Τις βλέπω ολόκληρες

proinos είπε...

Και του λόγου μου γιατρέ τις βλέπω όλες και ολόκληρες (με firefox και εγγεγραμμένος στον νεο blogger)

christoforos είπε...

Στην υγειά του James!

athanasia said...

"Eσεις Chris, είστε όντως από άλλο κόσμο, Τσικνοπέμπτη δεν καταλάβατε, θυμηθήκατε και τον De Quincy, τι να πω"
----------
Εμείς, λοιπόν, έμεινα από ουίσκι, ψηφιακή πλατφόρμα δεν έχω, τσικνοΠέμπτη δεν κατάλαβα, μάλλον έχετε δίκιο...αλλά δεν μου αρέσει καθόλου! Ευτυχώς που υπήρξε και η Σκωτία. Άμεσες αλλάγες τώρα: πλατφόρμα για επίγεια ψηφιακή, καλό μαλτ και του χρόνου να το τσικνίσουμε σκωτσέζικα...
Ως προς τα της παραγράφου, μου έκλεψες τη σκέψη και το συναίσθημα :)

doctor...

Ποίος έβγαλε τις φωτογραφίες δόκτωρ;

Antonios Liolios said...

Συμβαίνει μονάχα σε μένα να βλέπω τις μισές φωτογραφίες;
--------

Από μπουκάλι και πάνω (αν πίνεις ουίσκι, με κρασί θέλει τουλάχιστον 2). Εγώ είμαι στα μισά και τις βλέπω ολόκληρες. Παρατήρησα, ωστόσο, έναν περίεργο κυματισμό στις εικόνες κατά το άνοιγμα - της σελίδας όχι του μπουκαλιού
υ.γ.: Γιορτάζουν και στην Κύπρο σήμερα; Αλλά και στον Καναδά;

Ανώνυμος είπε...

Κβαντική ταχυδακτυλουργία
Πρωτοποριακό πείραμα σταματά το φως και το μεταφέρει σε άλλο σημείο
---------
Παει και η σταθερα της ταχυτητας του φωτος.........
Να δω ποτε θα παει η θεωρητικη φυσικη στα αυτοννοητα!!!!

athanasia είπε...

Chris,

Ευχαριστώ για το αστείο με τους πληθυντικούς μου.

Για την Κύπρο κατάλαβα την ερώτηση, για τον Καναδά όμως;

Dion.M. είπε...

Σήμερα μας λείπουν η Παράγραφος, η "Πανάσχημη" και η Αφροδίτη. Εύχομαι να "να το γλεντάνε".

Nikos Dimou είπε...

Στην athanasia που δεν οδηγεί αφιερώνω αυτό το κείμενο:
ΕΔΩ

Ανώνυμος είπε...

Athanasia
να είσαι καλά κ να έχεις πάντα την παρέα που θες!

christoforos είπε...

Είχα αυτήν την εντύπωση για κάποιους φίλους από δω μέσα athanasia - ότι βρίσκονται στον Καναδά...Θα είχαν κάτι να πουν για τα χρώματα του Βορρά (η "πανάσχημη" στον Καναδά δεν ζει;).

Ανώνυμος είπε...

συμφωνω με όλα οσα λετε εδω μεσα σήμερα και με δυσκολια βρισκω κατι δικο μου να αναφερω

οι ιρλανδοι, κουκλοι, τα πιο σκοτεινα ματια που εχω δει

οι σκωτσεζοι, ολιγομιλητοι και γλυκυτατοι μου φανηκαν

οι αγγλοι, να μη τους αφηνουμε απεξω γιατι αυτοι κανουν κουμαντο, αρκουντως τρελουτσικοι, ειδικα μετα την 3η πάιντ, οπως και ολοι οσοι βολευονται στις παμπ μετα τις 8 το απογευμα

οι ολλανδοί, ωραιοι ας ειναι και ξανθοι, εχουν μια τρελα στο ματι και...

α σορυ, παρασυρθηκα και πηγα απεναντι

giant13 είπε...

Zoi,
Καλό τσιμπούσι με τα γλυκάδια και το τσίπουρο, μου θύμησες τον πατέρα μου. Παραδοσιακά ελληνική τσικνοπέμπτη, παιδάκια, λουκάνικα, παντσέτες κλπ. Το ουίσκυ γιά όλες τις άλλες ώρες και καταστάσεις.
Αλλά ελλείψει των παραδοσιακών, ένα καλό σκωτσέζικο που ρουφώ και γώ τώρα, καλό είναι.
Καλό κέφι σ' όλους.

Ανώνυμος είπε...

giant13
στην υγειά σου! εμείς ευτυχώς στο δεύτερο σταματήσαμε(χικ)

Somebody961 είπε...

Στο δεύτερο τι?
Κιλό, κιβώτιο, τόνο, φορτονταλίκα, τι? :)

Nikos Dimou είπε...

Η Πανάσχημη ζει στην Florida.
Καμία σχέση με Καναδά!

dinx είπε...

@Don
Διαβάζω το βιβλίο μου. Χαλαρώνω με Macallan Και απολαμβάνω τα σχόλια αραιά και που.
Ποια η γνώμη σας για το παραπάνω single malt ?

George είπε...

One good thing about living in the United States is that you can find all the people of the world here. Most have created their own "villages" where you can get a taste of different cultures.

Obviously, it is not the same as visiting the old country, but the ethnic flavor is certainly there.

Now, there's a big argument on what it is to be Greek/Hellene... and how a person is treated as "foreign" if he/she is not Greek Orthodox!

PS> I always resented the tautology Greek=Orthodox..

Yet, there are some very interesting differences between the immigrants here and their old country. I see it in the Greek community, which is trying to hold old customs and its religious identification, while integrating (with much success) in the community at large.

Ανώνυμος είπε...

Ποτηράκι somebody, ποτηράκι. Όχι πως δεν θα μπορούσα να πιω κ ένα μπουκαλάκι αλλά θα φρίκαρε η μάνα μου κ έχω κ διάβασμα :)

Damien είπε...

@NORTHERN IRISH PRISONER

ma den milisa katholou gia to dikeoma sti zoi agapite mou o υαλοπώλης οκλαδόν me rotise gi'auto ki'aplos apantisa!
apo eki ke pera mono to parapono mou ithela na ektheso gia ton dismiro auto topo pou vriskomaste(dismiros giati ton dialisame).

@Nikos Dimou
mporite na mou dosete leptomeries gia to pos,pou tha do tis fotografies pou exete apo Irlandia?
Ipate pos ine Sto mousio Mpenaki alla pou akrivos ektithende?Sas efcharisto poli!
P.S.:I fotografies sas ine iperoxes !

Nikos Dimou είπε...

Greg said...
@Don
Διαβάζω το βιβλίο μου. Χαλαρώνω με Macallan Και απολαμβάνω τα σχόλια αραιά και που.
Ποια η γνώμη σας για το παραπάνω single malt ?

------------------------------

Ένα από τα δεκάδες single malts που δεν έχω δοκιμάσει.

Παλιά έπινα λίγο. Τώρα με πειράζει και το έκοψα. Οι πιθανότητες να συνεχίσω την εξερεύνηση στον αχανή χώρο των ουίσκυ, (κάθε χωριό κάθε πηγή και μάρκα) πολύ μικρές...

Nikos Dimou είπε...

damien - δεν εκτίθενται.
Έχω δωρήσει όλα μου τα αρχεία (φωτογραφικά και άλλα) στο Μπενάκη.
Βρίσκονται στα αρχεία του φωτογραφικού του κέντρου.

christoforos είπε...

Nikos Dimou said...

Η Πανάσχημη ζει στην Florida.
Καμία σχέση με Καναδά! \

------

Ζητώ συγνώμη από την κυρία. Καληνύχτα σας.

(Τουλάχιστον εκεί θα έχει ζέστη!)

Disposition21 είπε...

Μέρη όπου το φως είναι λίγο, και θα ήθελα να επισκεφθώ: η Ισλανδία και η βαθύτερη λίμνη στον κόσμο Βαϊκάλη στη Σιβηρία.

Simos είπε...

Χαχα! Τι μου θυμίσατε τώρα... Eίχα πάει στη λίμνη παιδί, στο μεταίχμιο της ηλικίας όπου επιτρέπεται ακόμα να πιστέψεις ότι εκεί μέσα τριγυρνάει το τέρας του Loch Ness. Μπήκαμε στο μουσείο αναζητώντας μια αλήθεια που δεν μας προσέφεραν....Γιατί ενώ μας έδειχναν όλες τις επιστημονικές προσπάθειες για να βρουν το τέρας, και αφού είχαν αποκλείσει κάθε ενδεχόμενο, στο τέλος πέταξαν αυτό το "όμως η φύση δημιουργεί και κάποια ανεξήγητα" κι έτσι φεύγοντας μείναμε να κοιτάζουμε τη λίμνη μπας και μας κάνει τη χάρη η Nessie να φανερωθεί.. Αλλά έτσι δεν είναι και η ζωή? Περνάει από τα κύματα της ελπίδας, την απόρριψης και ξανά της ελπίδας...

ΥΓ. Έχω ακόμα ένα υπέροχο γιλέκο από το Ενδυμβούργο. Μόνο που τώρα το φοράω όταν πλένω το αμάξι...Τότε που πλατσουρίζω με τα νερά και γίνομαι πάλι παιδί... Όπως τότε..

Ανώνυμος είπε...

@ Ν.Δ.

Νίκο οι ποιητές δεν οδηγουν όχι γιατί είναι τεχνοφοβικοί αλλά γιατί δεν έχουν λεφτά να πάρουν αυτοκίνητο...
Ο τέλειος συνδιασμός ποιητή-αυτοκινήτου η beat-generation...on the road!

Takis Alevantis είπε...

Νίκο αν ξαναπάς στο Εδιμβούργο προσπάθησε να κάνεις τον Λογοτεχνικό Γύρο της πόλης με τον Allan Foster. Μια απόλαυση ... όπως και το βιβλίο του Literary Traveller in Edinburgh: A Bookworm's Sightseeing Guide to the World's First City of Literature.

Και σε όσους θέλουν να καταλάβουν καλύτερα τη Σκωτία και τους ανθρώπους της, συστήνω ανεπιφύλακτα το Capital of the mind - How Edinburgh changed the world του James Buchan. Αν και το πρώτο κεφάλαιο είναι λίγο κουραστικό (γιατί πρέπει να διαβάσεις λίγο την ιστορία της πόλης για να το καταλάβεις).

Και όταν πάω εκεί σε 10 μέρες να δώσω για τρίτη φορά μια διάλεξη στο Napier University σας υπόσχομαι θα τραβήξω και μια φωτογραφία από μια ελληνική επιγραφή που λέει πολλά ...

Ανώνυμος είπε...

Andy Goldsworthy.O πιο σημαντικός σκωτσέζος καλλιτέχνης σήμερα...Κάνει κάτι σαν land art.

Το βίντεο κρατάει αρκετά λεπτά αλλά...

Here!

ΑΝΤΩΝΗΣ ΛΙΟΛΙΟΣ είπε...

Να διαταράξω λίγο την χρωματική πορεία του blog και να προτείνω να κάνετε μιά επίσκεψη στο blog της Μαριάννας (ιατρός διαβητολόγος) όπου συζητάμε την άρνηση πολλών ασθενών με χρόνιες νόσους να αναλάβουν την ευθύνη της φροντίδας τους.

Το θέμα με έχει απασχολήσει πολλές φορές (συχνά μέχρι εκνευρισμού) και νομίζω ότι οι γνώμες και εμπειρίες των εκλεκτών συν-bloggers θα βοηθήσουν να καταλήξουμε σε μερικά ωφέλιμα συμπεράσματα.

Είναι από τα λίγα blog όπου γιατρός, ασθενής αλλά και ο κάθε ενδιαφερόμενος μπορούν να συζητήσουν μακριά από την αρρώστεια της αυθεντίας και του πατερναλισμού.

Σας περιμένουμε, Νίκο Δήμου sorry για το crossposting

Sarah είπε...

Και τι δεν θα εδινα για ενα ταξιδι. ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ! Φτανει το φαγητο που θα φάω να το εχει μαγειρεψει άλλος. Τα πιατα μεσα στα οποία θα μου το σερβιρουν, να τα πλύνει άλλος. Η μπανιέρα όπου θα βουλιαξω το βραδυ, να την καθαρισει άλλος. Και το κρεβατι που θα κοιμηθω να το στρωσει άλλος.

Τωρα αν αυτο το μερος εχει βγαλει ποιητες.... μάλλον δεν θα το προσεξω.

abdal είπε...

Φεύγω ξανά για Ιράκ
(σοβαρά)
--εκτός (οικονομικού) απροόπτου.
Έρχεσαι;
>Άντε μπάι για σήμερα παίδες

harrygrath είπε...

Γυρναω σπιτι & μαθαινω για τον Θανατο της Πορνης,οπως λεμε του εμπορακου. Ανεμομαζωματα,διαβολοσκορπισματα. Και οχι μονο...Μπαινω σε ενα μπλογκ συζυγου γνωστου ατομου & βλεπω οτι ειναι Εβραια.Να τι μαθαινει κανεις. Τη φιλοσημιτικη λαντζα ομως τη κανω μονος εδω μεσα. Τι θα γινει με τους Εβραιους της Γραικοχωρας ? Κρυβονται,ντρεπονται ή ειναι & αυτοι..."ελ" εβραικου θρησκευματος ?

Nikos Dimou είπε...

Kαλημέρα!

Εγώ κοιμάμαι αλλά εσείς ρωτάτε:

Πρώτον axuro ο Ελύτης ήξερε την Μπαλλάντα μου (στην πρώτη της γραφή) και του άρεσε πολύ. Άλλωστε του άρεσε και το οδήγημα. Εκτός από το γνωστό ποίημα για την Αλφα Ρομέο (παρομοίωση με Παρθενώνα!) σε μία συνέντευξη που είχε δώσει μέσα στην Κατοχή είχε σκανδαλίσει λέγοντας ότι ένα από τα πράγματα που του έλειψαν είναι το αυτοκίνητο!

Rallou οι περισσότεροι ποιητές που ξέρω έχουν αυτοκίνητα (και άρα χρήματα να τα αγοράσουν) αλλά δεν οδηγούν. Συνήθως βάζουν τις γυναίκες τους.

Takis Alevandis το ξέρω αυτό το τουρ - και την επιγραφή επίσης. Αλλα δεν την φωτογράφησα.

Τέλος Harrygreco η Marianna, σύζυγός μου, είναι εβραϊκής καταγωγής (50%)- αλλά όχι εβραία.

Stavros Katsaris είπε...

Καλημέρα!
Με το discovery τι έγινε?

Nikos Dimou είπε...

Sorry το ξέχασα: Το Discovery έκλεισε. Δεν μπόρεσε να βγει οικονομικά...

Stavros Katsaris είπε...

Κρίμα.
Ήταν εξαιρετικό περιοδικό με ωραία θέματα.
Τώρα τί?

Nikos Dimou είπε...

Μάλλιστα η Μπαλλάντα μου είναι παρωδία του Καρυωτάκη (που κι αυτός παρωδούσε τον Βιγιον). Καθόλου δεν έχει σχέση με τον "Καρυωτακισμό". Τον Ελύτη ενοχλούσε η μίμηση του ελεγειακού Καρυωτάκη και όχι του σατιρικού.

Nikos Dimou είπε...

Stavros Katsaris said...
Τώρα τί?

-------------------------

Εγώ RAM + Blog!

Univers είπε...

Επισκεύθηκα το Loch Lomond περίπου την εποχή που το φωτογράφισε ο ΝΔ. Στην Σκωτία πήγα πολλές φορές για προσωπικούς λόγους και την έχω συνδέσει με αυτούς. Όμορφες πόλεις (Γλασκώβη και Εδιμβούργο είναι κουκλιά - αλλά και οι μικρές ταπεινές πόλεις και τα χωριά είναι προσεγμένα), υπέροχα τοπία, χαμηλά καταπράσινα βουνά (το ψηλότερο δεν ξεπερνά τα 1100 μέτρα, νομίζω). Με το που κλείνω τα μάτια, μού έρχεται στη μύτη η μυρωδιά της υγρασίας - κλεισούρας του υπογείου μετρό της Γλασκώβης.

Οι άνθρωποι εκεί δεν έχουν ασελγήσει στο περιβάλλον και κτίζουν - οικίζουν ωσάν να είναι ο καθένας τους καλλιτέχνης, με αίσθημα ευθύνης για το αισθητικό αποτέλεσμα. Ίσως δεν γίνεται ενσυνείδητα, έχει εμπεδωθεί ως συλλογική συνείδηση μέσα από πορεία αιώνων.

Και η πέτρα και το χρωματιστό τούβλο των κτιρίων των πόλεων μου φάνηκε καταπληκτικό οικοδομικό υλικό, παρ' ότι σε πολλούς Έλληνες είχα ακούσει ότι έδινε μια εντύπωση μουντού και καταθλιπτικού (πιθανώς λόγω καιρού).

Γενικά, η Αγγλία μου έδωσε την εικόνα μίας συντεταγμένης και πειθαρχειμένης χώρας, ανοικτής στη νεωτερικότητα αλλά και πιο σοβαρής απέναντι σε φαινόμενα για τα οποία η Ελληνική, η Γαλλική και άλλες Ευρωπαϊκές κοινωνίες ερίζουν αενάως, χωρίς να είναι σε θέση να αντιληφθούν ότι ... διά την παρασκευήν της ομελλέτας χρεάζεται θραύσις αυγών (πχ. θυμάμαι ότι για τον Άγγλο πολίτη ήταν αδιανόητο, όταν επισκέπτεται την Γαλλία, να βρίσκεται συχνά-πυκνά μπλοκαρισμένος στους δρόμους από απεργίες των μεταφορέων αγαθών).

Παράλειψη να μην αναφέρει κανείς και τα τρομερά μουσεία επιστήμης και τεχνολογίας - εναύσματα για "προσυλητισμό" των ταλαντούχων στις θετικές επιστήμες, από το Science Museum του Λονδίνου μέχρι το Glasgow Science Centre. Εκεί αισθάνθηκα σαν παιδί που του χάρισαν επιτέλους, έστω και καθυστερημένα, τα "παιχνίδια" που του στέρησαν όταν ήταν μικρός.

Αντί να αναλισκόμασθε σε αναξιοπρεπείς και ρατσιστικούς χαρακτηρισμούς (οι παλιο-αδελφές κτλ.) για έναν λαό άριστα οργανωμένο και στην αιχμή του δόρατος της Ευρώπης (αποδίδοντάς του τα μισά από τα δεινά μας, τα άλλα μισά τα φορτώνουμε στους σφαγείς Αμερικάνους - για τον ανδρισμό των τελευταίων δεν φαίνεται προς το παρόν να εγείρεται θέμα), καλά θα κάναμε να ξεστραβωθούμε λίγο από τα...όποια καλά τους, μπας και δούμε άσπρη μέρα.

Η Αγγλία είναι μια πολύ όμορφη χώρα (προσωπική εντύπωση), με την Σκωτία διαμάντι στο στέμμα της.

athanasia είπε...

ΝD,

Eυχαριστώ θερμά για την αφιέρωση της μπαλλάντας. Για να πω την αλήθεια, το μονοκινητήριο αεροπλάνο θα μου άρεσε πολύ. Εκτός από τον Μικρό Πρίγκηπα, θυμάμαι και τον Denis στο Out of Africa.

Πάντως, ο πατέρας του συντρόφου μου, που ήταν ίσως ο πιό ποιητικός άνθρωπος που γνώρισα ως τώρα (αν και, δυστυχώς, δεν έγραψε ποτέ αυτά που μας έλεγε), αγαπούσε πολύ τα αυτοκίνητα και ήταν μανιώδης οδηγός ως τα 85 του.

Univers (και άλλοι),

Ας λέμε Βρετανία και Βρετανοί όταν αναφερόμαστε σ' ολόκληρο το νησί, η Σκωτία δεν είναι Αγγλία (βρίσκεται πάνω από την Αγγλία στο χάρτη) και οι Σκωτσέζοι δεν είναι Άγγλοι.

Καλημέρα σε όλους

Nikos Dimou είπε...

athanasia said...
οι Σκωτσέζοι δεν είναι Άγγλοι

------------------

you can say that again!

ΑΝΤΩΝΗΣ ΛΙΟΛΙΟΣ είπε...

Nikos Dimou said

Τέλος Harrygreco η Marianna, σύζυγός μου, είναι εβραϊκής καταγωγής (50%)- αλλά όχι εβραία.


Και μένα η δική μου σύζυγος είναι Βεροιώτισσα.

Τι σημασία έχουν αυτά; Τι νόημα έχουν τέτοιες αναφορές; Μήπως έχει σημασία μονάχα το έργο και η προσωπικότητα της κ. Μπενρουμπή; Το ότι για παράδειγμα αν και είναι εξαιρετικά πολυάσχολη βρίσκει τον χρόνο να κάνει ένα blog με αποκλειστικό σκοπό την προαγωγή της αγωγής υγείας μιάς ιδιαίτερης κατηγορίας ασθενών;

Κάτι τέτοιες στιγμές μου λείπει πολύ η Νέα Υόρκη όπου η καταγωγή σου, η γλώσσα σου, η θρησκεία σου, η εθνικότητα σου δεν αφορούσαν κανέναν και ήταν αγένεια να αναφερθεί άλλος σε αυτά. Όπου πρωτοβουλίες σαν της κ. Μπενρουμπή θα αντιμετωπιζόταν θετικά και με ουσιαστική συμμετοχή.

Θα χαιρόμουνα αν έβλεπα συμμετοχή στο blog, όπως προείπα, το θέμα αφορά όλους μας.

paragrafos είπε...

Dion.M. said...
Σήμερα μας λείπουν η Παράγραφος, η "Πανάσχημη" και η Αφροδίτη. Εύχομαι να "να το γλεντάνε".
----------------------

Σας ευχαριστούμε πολυ που μας σκέφτεστε!

Εύχομαι τα άλλα κορίτσια να περάσανε καλά, όπως κι όλος ο κόσμος!

Εμείς, λόγω της προετοιμασίας μας για "έξω", αλλα και εξαιτίας νέων περιπλοκών (γραφειοκρατικών κωλυσιεργιων) στον Σύνδεσμό μας, τρέχαμε όλη μέρα. Σήμερα συνειδητοποιήσαμε ότι χτες ήταν... Τσικνοπέμπτη!!!

Στο σπίτι μας, παντως, κάθε μέρα εχουμε γιορτή, φτάνει η κορουλα μας να είναι καλά!

Σας φιλώ όλους

Και την Αθανασία δυο φορές!


Οσο για την Κα Μαριάννα, τι κρίμα που αγωνίζεται σχεδόν μόνη!

Ευτυχείς εμείς που παρακολουθούμε το έργο της, τις σκέψεις της, το όραμά της και τους προβληματισμούς της!

Είθε να ακολουθήσουν το παράδειγμά της κι άλλοι συνάδελφοί της.



Καλη σας μέρα

με απέραντη αγάπη

Παράγραφος

athanasia είπε...

Για όσους είδαν το To Have and To Have Not, εντυπώσεις;

Για μένα, στην κορυφή των προτιμήσεών μου για τον Μπόγκαρτ ειναι το In a Lonely Place (Nicholas Ray στα καλύτερά του), ακολουθούν -σε ίση τάξη θα έλεγα- η African Queen, to Dark Passage και το The Harder They Fall.

athanasia είπε...

Άντε βρε Παράγραφε,

Είχα αρχίσει να ανησυχώ που δεν υπήρχε δικό σου σχόλιο, αρκεί που είστε καλά, κάθε χρόνο έχει Τσικνοπέμπτη (και, πάντως, ένα ποτηράκι κρασί με ένα μεζεδάκι έχει όποτε θέλουμε)!

Θερμότατη καλημέρα

proinos είπε...

Antonios Liolios said:

"Τι σημασία έχουν αυτά; Τι νόημα έχουν τέτοιες αναφορές;"

Να προσυπογράψω και να επισημάνω ότι είναι προσβλητικές για όλους μας (είτε μας αφορούν, είτε όχι) οι συνεχείς παρόμοιες αναφορές άνευ λόγου και ουσίας, που αποπροσανατολίζουν ειδικά την διαδικτυακή ανταλλαγή ιδεών.

Απάδουν δε εντελώς του ύφους και του κλίματος του παρόντος blog.

proinos

Alogaki είπε...

"Τι σημασία έχουν αυτά; Τι νόημα έχουν τέτοιες αναφορές;"

-----------

Εγώ πάλι, δεν τις βρίσκω προσβλητικές. Απλώς δεν βρίσκω κανένα νόημα σε αυτές.

Θα με ενδιέφερε κάποτε να διαβάσω ένας πλήρες κείμενο (post ίσως ;) του Harrygreco, στο οποίο να αναλύει διεξοδικά τις απόψεις του για αυτά τα θέματα, για να μπορέσουμε να καταλάβουμε τις ιδέες του και να μη βασιζόμαστε σε τσιτάτα, σπόντες, μισόλογα και ατάκες οι οποίες άλλοτε είναι εξαιρετικά ενδιαφέρουσες κι άλλοτε δε λένε ουσιαστικά τίποτα.

proinos είπε...

alogaki said:
"Εγώ πάλι, δεν τις βρίσκω προσβλητικές. Απλώς δεν βρίσκω κανένα νόημα σε αυτές."

Τις απόψεις τις ξέρουμε καλά εδω και καιρό πάντως...και το θέμα είναι ότι δεν έχει καμμια σημασία το ποιος συμφωνεί ή διαφωνεί με αυτές.

Και εγώ μπορεί να πιστεύω ότι το χρώμα των μαλλιών των ανθρώπων παίζει βασικό ρόλο στην παιδαγωγική των παιδιών τους πχ, αλλά δεν είναι απολύτως λογικό να προτάσσω αυτό το θεώρημα σε συζήτηση για τη Σκωτία ή τη διάλυση ενός έρωτα ή για το άρθρο 24...

Τώρα βέβαια blogging είναι αυτό και το χωράφι είναι άλλου, οπότε...

Marianna είπε...

paragafos said...

Οσο για την Κα Μαριάννα, τι κρίμα που αγωνίζεται σχεδόν μόνη!

Ευτυχείς εμείς που παρακολουθούμε το έργο της, τις σκέψεις της, το όραμά της και τους προβληματισμούς της!
--------------------
Ευχαριστώ για την σκέψη σας, δεν νοιώθει μόνη!΄
Ποτέ δεν φαντάστηκα ότι επειδή θα έκανα blog , έστω με ενδιαφέροντα θέματα, αλλά όχι και πολύ ευχάριστα, θα πέφτανε βροχή τα comments.
Όπως λέει και ο κόσμος "καλύτερα μακρυά από τους γιατρούς".
Αφήστε που δεν μπορούμε να έχουμε όλοι με το καλημέρα σας 100+ comments

akis είπε...

Καλημερα
Κε Δημου θελω ενα σχολιο για τις φωτογραφιες μου στο blog μου.
Ειναι απο την Κωνσταντινουπολη. Διαβασα πως ετοιμαζατε ενα αλμπουμ.Το περιμενουμε.Η ματια σας ειναι παντα διαφορετικη.
Υπεροχη πολη...

Ανώνυμος είπε...

Φρικτό να πρέπει να αναλάβεις την ευθύνη να πιστεύεις μία σκέψη επειδή την σκέφτηκες. Να πρέπει άραγες. Όταν λέμε "δεν είναι" κάτι εννοούμε. Δηλαδή έχουμε κάνει τις εξής συμβάσεις: ότι δεν είναι λογικό, ότι δεν επαληθεύεται από την εμπειρία και ότι δεν είναι πραγματικό. Που να ξέρεις.

Lupa είπε...

Καλημέρα!
Οι φωτογραφίες είναι απλά υπέροχες και η ομορφιά αυτού του τόπου έχει αποτελέσει και σημαντικό λόγο για τον οποίοτον προτιμούν οι Έλληνες φοιτητές για τα μεταπτυχιακά τους.
Όσο για την Ιρλανδία, θυμάμαι που άκουγα Ιρλανδούς να λένε(σχολιάζοντας πόσο μοιάζουμε σαν λαοί): "Είναι κρίμα που η χώρα μας είναι τόσο ψηλά και συνορεύει με το Ηνωμένο Βασίλειο. Θα έπρεπε να είναι στη Μεσόγειο και να συνορεύει με την Ελλάδα"
Βέβαια, η Ιρλανδία έχει, ανάμεσα στα άλλα, μια σημαντική διαφορά με την Ελλάδα. Έχει το μεγαλύτερο ποσοστό νέων ανθρώπων στον πληθυσμό της. Φρέσκο αίμα!

Nikos Dimou είπε...

athanasia said...
Για όσους είδαν το To Have and To Have Not, εντυπώσεις;

-------------------------------

Moυ άρεσε πολύ η Bacall. Ο Βοgart παίζει τον ...Bogart (ίδιος ο Rick της Casablanca). Δεν έχει και μεγάλη κλίμακα - είναι περισσότερο icon παρά ηθοποιός. Πάντως από τις ταινίες του προτιμώ το Maltese Falcon και το Treasure of Sierra Madre.

athanasia είπε...

H ίδια η ιστορία της ταινίας θυμίζει πολύ έντονα Casablanca.

Για το icon, θυμάμαι την πολύ αστεία σκηνή από μια παλιά ταινία του Woody Allen (ποιά ήταν όμως;) εκεί που ο Woody Allen έχει ερωτευτεί τη γυναίκα του φίλου του (Dianne Keatton) και φαντάζεται τον εαυτό του ως Bogart να την αποχαιρετά ως Bergman που φεύγει με τον άντρα της με το αεροπλάνο στη σκηνή του τέλους της Casablanca...

ΑΝΤΩΝΗΣ ΛΙΟΛΙΟΣ είπε...

Σκωτία, μια ώρα που δεν έχω πάει και θάθελα να πάω (η άλλη είναι η Ιαπωνία, sushi addict γαρ).

Θυμάμαι την ταινία "Four weddings and a funeral" στην οποία ο ένας γάμος γυρίστηκε στην Σκωτία. Θαύμασα το τοπίο έως ότου έμαθα ότι λόγω low budget οι σκηνές γυρίστηκαν στην Αγγλία!

Την λίμνη του Loch Ness δεν θα την δούμε σε καμιά φωτογραφία;

blog trotter είπε...

Μπορεί οι Σκωτσέζοι και οι Ιρλανδοί να μην ειναί Αγγλοι, οταν όμως αθροίσει και συνδιάσει όλων όλα τα χαρακτηριστικά, έχοντας μελετήσει ή ζήσει απο κοντα το 2ο παγκόσμιο πόλεμο, θα συνπεράνει οτι χωρίς αυτούς θα ήταν αδύνατη η νίκη κατά του Χίτλερ.

redpunkt είπε...

Υπέροχες οι φωτογραφίες από το Βορρά. Ωραία χρώματα!

Υ.Γ. Και χωρίς τους Αμερικανούς, πάλι αδύνατη θα ήταν.

Ανώνυμος είπε...

Play it again Sam. Αυτή είναι μάλλον η ταινία που λες athanasia. O Woody alter ego του Bogart..

ΑΝΤΩΝΗΣ ΛΙΟΛΙΟΣ είπε...

"Play it again Sam"

Το αστείο είναι ότι την περίφημη φράση δεν την λέει ποτέ ο Bogard στην ταινία!

athanasia είπε...

Elafina,

Ευχαριστώ πολύ!

paragrafos είπε...

Marianna said...

--------------
paragafos said...

Οσο για την Κα Μαριάννα, τι κρίμα που αγωνίζεται σχεδόν μόνη!

Ευτυχείς εμείς που παρακολουθούμε το έργο της, τις σκέψεις της, το όραμά της και τους προβληματισμούς της!
--------------------
Ευχαριστώ για την σκέψη σας, δεν νοιώθει μόνη!΄
Ποτέ δεν φαντάστηκα ότι επειδή θα έκανα blog , έστω με ενδιαφέροντα θέματα, αλλά όχι και πολύ ευχάριστα, θα πέφτανε βροχή τα comments.
Όπως λέει και ο κόσμος "καλύτερα μακρυά από τους γιατρούς".
Αφήστε που δεν μπορούμε να έχουμε όλοι με το καλημέρα σας 100+ comments

9 Φεβ 2007 11:55:00 πμ
---------------------

Αγαπημένη μου Κα Μαριάννα,

το "σχεδόν μόνη" δεν αφορούσε στην επισκεψιμότητα του μπλογκ σας.

Και τώρα και σε παλαιότερο σχόλιο, όταν τόνισα και υπογράμμισα το "σχεδόν μόνη" αναφερόμουνα στον αγώνα σας, ότι δλδ μέχρι στιγμής δεν έχουμε, στα ελληνόγλωσσα μπλογκοδρώμενα, επιφανείς γιατρούς που μάχονται να ενημερώσουν τον κόσμο, να αφυπνίσουν την κοινωνία.

Γι΄ αυτό είπα παρακάτω, "μακάρι να ακολουθήσουν κι άλλοι συνάδελφοί της το παράδειγά της".

Με απέραντη εκτιμηση και αγάπη

Α.

ΑΝΤΩΝΗΣ ΛΙΟΛΙΟΣ είπε...

Marianna said, Paragrafos commented

Αφήστε που δεν μπορούμε να έχουμε όλοι με το καλημέρα σας 100+ comments


Αυτήν την ιδιότητα την έχουν μόνο μερικοί άλλοι που ότι πιάσουν γίνεται χρυσάφι! Πως το κάνουν escapes my poor abilities of comprehension!

redpunkt είπε...

"Αφήστε που δεν μπορούμε να έχουμε όλοι με το καλημέρα σας 100+ comments"

------

Ε, τώρα! Αφεντικά, γατιά και δούλοι, ίσα γίναμ' ούλοι;

Nikos Dimou είπε...

Antonios Liolios said...
Την λίμνη του Loch Ness δεν θα την δούμε σε καμιά φωτογραφία;

------------------------------

Αφού δεν βγήκε το τέραν τι να δείτε; Στήθηκα εκεί με τηλεφακό αλλά το τέραν δεν θέλησε να με κάνει πάμπλουτο. ((Με τα δικαιώματα από μία τέτοια φωτο ζουν γενεές).

DimitrizZzZz είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
mickey είπε...

Το Discovery & Science ΕΚΛΕΙΣΕ ???

Αν είναι δυνατόν!


Κρίμα - πολύ κρίμα :(

Ήταν μια όαση ορθολογισμού (και μάλιστα με αρκετή δόση fun & games) και σαφώς ανώτερο από κάποιες γελοιότητες που πλασάρονται ως ....Popular Science (μη χε**) magazines.


Αν και δεν απέφυγε εντελώς τον πειρασμό να χρησιμοποιήσει μάλλον παραπλανητικούς "κράχτες" τίτλους σε κάποια άρθρα του, η μοναδική ουσιαστική του "παραφωνία" ήταν κάτι "ελληναράδικα" άρθρα του Τάσου Καφαντάρη (ορισμένες εκφράσεις δε θα τις έγραφε ούτε ο ...Λιακόπουλος - ετοίμαζα ανοιχτή επιστολή προς αυτόν στο blog μου).

H γενική εικόνα του περιοδικού ήταν πολύ καλή και πιστεύω πως ο γάτος έδινε εκεί τον καλύτερο "έντυπο" εαυτό του (το blog φυσικά είναι ...υπεράνω συγκρίσεων).

Ας ελπίσουμε η αξιόλογη προσπάθεια που έγινε να μην πάει χαμένη και να βρει ακόμα καλύτερους μιμητές.


Κάνα e-zine ίσως, που έχει και πολύ μικρότερο κόστος; Έτσι κι αλλιώς τα έξοδα μάλλον τα καλύπτουν οι ...διαφημίσεις ;)

Nikos Dimou είπε...

Aχ τυχερέ Andy, κάτω εκεί στο Μεξικό.

Σε φαντάζομαι ακουμπισμένο σε έναν άσπρο τοίχο με το τεράστιο σομπρέρο γερμένο απάνω σου για την σκιά, να χουζουρεύεις.

Και θυμήθηκα το διάλογο Μεξικάνου τεμπέλη με Αμρικάνο τουρίστα:

- Μα δεν είναι κατάσταση αυτή! Να σηκωθείς, να δουλέψεις, να προκόψεις, να βγάλεις λεφτά...

- Ε, και τι θα κάνω μετά;

- Θα κάνεις ό,τι γουστάρεις!

- Ε, και τώρα τι κάνω;

harrygrath είπε...

Ειμαι ευγενικος,δεν ανεφερα ονομα & δεν υπεισερχομαι σε προσωπικα. Γενικα μιλωντας,το παιδι μικτου γαμου εβραικου & γραικικου ...γαμέτη μπορει να θεωρηθει εβραιοπουλο,παλια μονο απο τις " αριστερες",σημερα ,λογω υπογεννητικοτητας,απο ολες τις Συναγωγες. Μια γυναικα εβραικης καταγωγης,ακομα & αν ειναι Γραικη χριστιανη ανατολικη,μπορει να επανεβραιοποιηθει.Να εγκαταλειψει ενα ασημαντο γ' κοσμικο εθνος για το Υπερεθνος.

Ανώνυμος είπε...

Μιας που γράψατε ανέκδοτο είπα να πω και εγώ ένα που θα σας αρέσει σίγουρα...ελπίζω να μην το ξέρετε...

"Mitsos lived above his restaurant with only his beloved pet dog for company.


One day the dog died and Mitsos went to the parish priest and asked, "Father, my dog has died. Could you do a Trisagion for the poor animal? He was like a son to me."

Father Nikos shook his head, "I'm afraid not; we cannot have services for an animal in the church. But, there's a Unitarian church on the next block, and God only knows what they believe and allow -- Maybe they'll do something for your dog."

Mitsos said, "I'll go right away Father. Do you think $5,000 is enough to donate to them for the service?"

Father Niko exclaimed, "Kyrie Eleison! Vre Mitso, why didn't you tell me the dog was Greek Orthodox?"

Bongiorno!

athanasia είπε...

Μιας και τα δύο προηγούμενα Σαββατοκύριακα ήταν κάπως πιεστικά από πλευράς δουλειάς, αναχωρώ κι εγώ επί τριήμερον με το εξής καθημερινό πρόγραμμα:

Ξύπνημα αργά, τεμπέλικο πρωινό, βόλτα στο βουνό ώσπου να πέσει ο ήλιος - με διάλειμμα για γλυκό κουταλιού και καφέ, σκάκι το βράδυ μετά μουσικής (για Ella Fitzgerald μάλλον το βλέπω) και μετά δείπνο με κρασί και συζήτηση επί παντός επιστητού.

Εις το επανιδείν
Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους

Ανώνυμος είπε...

και οι εβραίοι ωραία παιδιά είναι!

Stavros Katsaris είπε...

Καλησπέρα!

Τι σπόντα ήταν αυτή κα Μαριάννα μας?

Εγώ πάντως σας περίμενα να σχολιάσετε στο προηγούμενο ποστ!!!

jaded man είπε...

Σε παγκόσμια αποκλειστικότητα το video με τον Andy στο Μεξικό!

Ανώνυμος είπε...

Ο Πιτσιρίκος έγινε ποιητής. Τώρα πλέον αναφέρεται εις καυλοπυρετώδικες κορασίδες για να μιλήσει για το Μητσοτάκη. Νοσηρό.

harrygrath είπε...

Ανεκδοταρα ο Μητσος...Money talks,...hellenic s*it walks.

Stavros Katsaris είπε...

eiiiii

Stavros Katsaris είπε...

ooooop


200!!!!

mickey?

Dion.M. είπε...

Rallou,

Ωραίο το ανέκδοτο!
Το προώθησα ήδη σε φίλους... Το προώθησα και σε φίλους στην Σκωτία... Για να είμαι εντός θέματος!

Thanks!

Dion.M. είπε...

@blog trotter said...
... χωρίς αυτούς θα ήταν αδύνατη η νίκη κατά του Χίτλερ.

@redpunkt said...

Υ.Γ. Και χωρίς τους Αμερικανούς, πάλι αδύνατη θα ήταν.

.............

Η μάχη του Σταλινγκραντ -το αποφασιστικό σημείο καμπής του WWII-διεξήχθη από 16/9/1942 μέχρι 2/2/1943.

Η απόβαση της Νορμανδίας άρχισε την 6/6/1944.

Κάποιο προφανές συμπέρασμα βγαίνει από τις ημερομηνίες αυτές...

Ανώνυμος είπε...

Τις δύο τελευταίες δεκαετίες οι μεγάλες συζητήσεις για την Παιδεία περιελίχθησαν συχνά γύρω από το θέμα των εισαγωγικών εξετάσεων της αγάπης στο ορθό του Γιωργάκη Παπανδρέου και παρακολουθήσαμε πολλές μη κυβερνητικές προσπάθειες είτε για να την φορολογήσουν είτε να την καταργήσουν, χωρίς όμως τελικά να ευδοκιμήσουν, διότι δύσκολα βρίσκεται εναλλακτικός αλλά αντικειμενικός τρόπος για τον ανασκολοπισμό των προστατών. Πιστεύω ότι η πιο ενδεδειγμένη μεταρρύθμιση στην κατεύθυνση αυτή είναι ο θεσμός του Εθνικού Απολυτηρίου Λυκείου (ΟΓΑ), τον οποίο είχε επεξεργαστεί με περίσεεια οξέος για πρώτη φορά ο σημερινός πάρεδρος του ΠΑΣΟΚ ως υπουργός Ταξικής Παιδείας και Φαναρίου το 1995, αλλά χωρίς μετά να υπογράψει. Σύμφωνα με τον μεταπασοκικό αυτό θεσμό, οι πολιτιστικές εξετάσεις που και τώρα δίνουν οι μαθητές στη Β' λυκείου και Γ' λυκείου συνεχίζονται κανονικά, αλλά τα θέματά τους εκπονούνται και βαθμολογούνται και διαταράσσονται. Έτσι ο μαθητής που τελειώνει το λύκειο έχει πολλαπλούς συντονισμένους σπασμούς με ρίγες, με τους οποίους υπολογίζεται ο τελικός βαθμός του Εθνικού Απολυτηρίου με κατάλληλη ζυγοστάθμιση των μαθημάτων τα οποία εκ των οποίων επιλέγει ως αποκεντρωτικά και αντιστασιακά. Οι εισαγωγικές εξετάσεις στην κοινωνία των πασόκων καταργούνται αυτομάτως. Τα ελληνικά πανεπιστήμια μπορούν τότε να οργανώσουν τους κανόνες ανασκολοπισμού πολιτικάντηδων με ένα σύστημα παρόμοιο με εκείνο των προγνωστικών ποδοσφαίρου, αλλά και με την οριστική μεθαδόνηση κριτηρίων ειδικής τοξικότητας σε ορισμένα αταξικά μαθήματα. Η εισαγωγή στα ΑΕΙ - ΤΕΙ γίνεται έτσι με τον ίδιο αδιάβλητο, αντικειμενικό και ηδονικό τρόπο, όπως ακριβώς ισχύει και σήμερα, αλλά χωρίς το φορτίο των πλεουμένων αρματαγωγών που έχουμε τώρα. Το σύστημα του Εθνικού Απολυτηρίου έχει μια σειρά από θετικές παρενέργειες σε ολόκληρο το σύστημα γλειψίματος ηγέτου μέσα στα πανεπιστήμια και στις στήλες των φυλλάδων

glenn είπε...

"Να εγκαταλειψει ενα ασημαντο γ' κοσμικο εθνος για το Υπερεθνος."

Γειά σου χάρυ με τα ωραία σου.

Πάντως αν ήσουν κομπιουτεράς θα είχες μεγάλη μανία με τα παντός είδους compression tools, zip, rar κλπ. Φροϋδικά είσαι καθαρά στο πρωκτικό στάδιο μια και στο βάθος επιθυμείς να "τα συμπιέζεις" ... τα γραμματόλεξα εννοώ.

Ναυαγός είπε...

Μετά από 200 τόσα σχόλια ακόμα δεν έχουμε μια ολοκληρωμένη εικόνα περί του Σκωτικού λαού και θυμήθηκα τα όσα μου είπε ο φίλος μου Alec McLoughlin κατά τη διάρκεια της παραμονής μου εις τας Λόνδρας, περί της δυστυχίας του να είσαι Σκώτος:

Ξέρεις, μου είπε επι λέξει άν και αγγλιστί, τι σημαίνει να είσαι Σκώτος;

Να κλείνεις ραντεβού μέσω e-mail και να βλέπεις αυτό το βλέμμα της απαξίωσης στα μάτια τους, όταν σε πρωτοαντικρύζουν και αντί για το Σων Κόννερι, βλέπουν εμένα, έναν κρεμανταλά 2 μέτρα με σπυριά στην κόκκινη μούρη του και πορτοκαλί μαλλί (καθότι ο Άλεκ ήταν από τη βόρεια Σκωτία).

Ξέρεις τί είναι να πηγαίνεις σε γάμους και πανηγύρια και να σου γαργαλά το πράσινο χορτάρι τα γυμνά σου μπούτια, ενώ η δροσούλα και το κρύο να απειλούν ευθέως την αναπαραγωγική σου ικανότητα (καθότι ακόμα πηγαίνουν με γκιλτ στις γιορτές).

Ξέρεις τι είναι να μαζεύονται οι Νεοζηλανδές και άλλες στο δωμάτιο σου, για να δουν κάτω από το γκίλτ σου και να διαλαλούν μετά πως πάει το νοθεύσανε και το σκωτσέζικο ουίσκυ με το φτηνό το γιαπωνέζικο.

Ξέρεις τί είναι να σε κυβερνούν οι Άγγλοι;

Ξέρεις τι είναι να τα συλλογίζεσαι όλα αυτά και η μόνη σου λύση πια να είναι μια ταινία του Σβαρτσενέγκερ ή η παρέα με έναν ωραίο Έλληνα φίλο;

Κάπου εκεί όμως έκοψα την κουβέντα, καθώς δεν είναι το στυλ μου και έπειτα δε θέλω και ο Harry Greco να τους βάλλει στο μάτι σα λαό και να τους αρχίσει στα αλλεπάλληλα σχόλια.

harrygrath είπε...

Τα συμπιεζω χαριν ευκωλιας...Με ενδιαφερει να την βαζω μεσα στο μυαλο των αλλων,την σκεψη μου.
Οι Σκωτοι & οχι " Σκωτσεζοι ",ουσιαστικα υποδουλωθηκαν στους Αγγλους,οπως οι Νοτιοι στους Βορειους Αμερικανους. Και αν μεν οι Νοτιοι ανηκουν στο ιδιο εθνος με τους Βορειους,οι Σκωτοι σιγουρα ειναι διαφορετικο απο τπυς Αγγλους εθνος,οπως οι Γερμανοι απο τους Αυστριακους. Χρειαζεται πληρης ανεξαρτησια του Σκωτικου εθνους & δικο τους κρατος. Συμφερει & στους Αγγλους,το κρατος τους θα πορευτει δεξιοτερα.

Aphrodite είπε...

Καλησπέρα...

Δούλεψε η ρημάδης ο πΟΤΕ [(c)somebody] μετά πολλών βασάνων και νά'μαι! Διάβασμα όμως που έχωωωω...

Αρχίζοντας απ'το ποστ, τώρα Γάτε τι να σου πω.... Με ζουπάς άσχημα - το λατρεύω όλο αυτό το "εκεί πάνω"... Ενα τοσοδούλι κομματάκι είχα γράψει κι εδώ.

Δεν ξέρω, αν εξαιρέσεις την συνεχή νύχτα και το κλακάζ που παθαίνεις ο μεσογειακός, με το που πιάνει Μάης- αρχές Ιούνη και ξαφνικά έχει μέρα όλη μέρα, να σε αποδιοργανώνει εντελώς, ε, κάλλιστα ζούσα εκεί. Οπουδήποτε εκεί. Με τους Σκωτσέζους. Και Ιρλανδούς τριγύρω. Μια χαρά!

Τι να θυμηθώ, τις μπάντες τα Σαββατοκύριακα με τα κιλτς, τους ανθρώπους να με πιάνουν από το χέρι να μου δείξουν το δρόμο, τις ανθρώπινες διαστάσεις, την τραγουδιστή τους γλώσσα (κι αν Σκώτος βλάχος, απόλαυση, αρκεί να μην τον έχεις καθηγητή ή εργοδότη!), τον επαγγελματισμό τους μέχρι και στο τελευταίο κουτσοχώρι... Μπορεί να είναι εγκλωβισμένοι στο "by the book" και να μην φτιάχνουν τις πατέντες τις δικές μας, να μην έχουν ταξιδέψει ίσως σαν κι εμάς, μια που πολλοί ζουν και εργάζονται ακόμη στην πόλη τους και δεν έχουν την αστυ(αθηνο)φιλία τη δική μας, αλλά ειλικρινά μου άλλαξαν το χαρακτήρα αυτοί οι άνθρωποι.

Και τα χρώματα, ακόμη και στο πιο metropolitan Δουβλίνο, σφάζουν.

Αι στην ευχή, τι ταξίδι down memory lane ήταν αυτό!

pagis είπε...

@ναυγαγός

Δεν έχω διαβάσει όλα τα προηγούμενα σχόλια αλλά ´οτι και να λέμε για τους παλιο... Αγγλους στην πραξη έχουν την πιο ανοικτή κοινωνία στον κόσμο είτε μας αρέσει ή όχι.

Ναυαγός είπε...

@pagis

Το κείμενο ήταν καθαρά χιουμοριστικό και ως τέτοιο επιζητεί συγχωροχάρτι από οποιαδήποτε σοβαρή επιφύλαξη.

Την πιο ανοιχτή κοινωνία την έχουν θαρρώ οι Ολλανδοί. Οι Άγγλοι έχουν αρχίσει να κλείνονται...

«Παλαιότερο ‹Παλαιότερο   1 – 200 από 233   Νεότερο› Νεότερο»